Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~


Siterer Grallen:
Samme her. Åpnet opp en helt ny dimensjon av spillene for meg.


Ja, det ga spillet en grunn til å fortsette igjen etter at Leaguen og alt annet var gjort. Noe mer å streve etter å oppnå.
  • 0
ENDELIG! De 136 episodene jeg har pløyd meg gjennom i Advanced-serien betalte seg til slutt - Charizard vs. Articuno i den kommende episoden for helvete!

Siterer Grallen:
Åpnet opp en helt ny dimensjon av spillene for meg.


Ny dimensjon, du får sagt det!
  • 0
US Nationals i både VGC og TGC blir streamet på Twitch nå. Artig å følge med på.

twitch.tv/pokemon
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
US Nationals i både VGC og TGC blir streamet på Twitch nå. Artig å følge med på.

twitch.tv/pokemon


Nå sliter Blake gitt.

Lagt til 2015-07-03 22:25:
Nå ble det derimot snudd sånn smått.

Lagt til 2015-07-03 22:27:
Og nå er det snudd helt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Artig kamp sålangt. Digget åpningen i den første kampen.

Lagt til 2015-07-03 22:30:
Og der gjentok det seg!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Og der gjentok det seg!


Haha. Classic.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vel, en av de minst teknisk imponerende kampene, men fortsatt underholdende.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Susanne:
http://pokemondb.net/news/162/shiny-rayquaza-distribution-celebr
ates-new-tcg-expansion

At dette ikke kommer til andre steder i Europa enn UK irriterer meg


Agreed, så veldig glad for at jeg fikk traden den til meg fra en kompis i Japan.
  • 0
Siterer ElGamer:
Agreed, så veldig glad for at jeg fikk traden den til meg fra en kompis i Japan.


Hva er det med at alle har kontakter i Japan?
  • 0
Siterer SirThomas:
Hva er det med at alle har kontakter i Japan?


Alle? Kontakter? Har bare en Pokemon kompis der. Long live the internet!
  • 0
https://twitter.com/SerebiiNet/status/697361743425757184

Det virker som Pokemon skal annonsere en ny pokemon. Og ettersom dataminerne ikke har funnet denne (slik som de gjorde med Diancie, Hoopa og Volcanion), så tyder det kanskje på at vi har et nytt spill i vente!

Håper på at det blir en ny generasjon, men det blir nok heller Z, ettersom de har vist nye former til Zygarde og sånt.

EDIT:

Og her er det første bildet av den. https://twitter.com/SerebiiNet/status/697409382057959426
Ser jo litt ut som en pokeball.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Ser jo litt ut som en pokeball.


Den så veldig som en pokeball. Mon tro hva som kan være historien bak denne.
  • 0
Siterer Grallen:
Det virker som Pokemon skal annonsere en ny pokemon. Og ettersom dataminerne ikke har funnet denne (slik som de gjorde med Diancie, Hoopa og Volcanion), så tyder det kanskje på at vi har et nytt spill i vente!


Hadde ikke sagt nei takk til en unnskyldning til å bli Pokemonmester enda en gang
Men hvis det er Z og det ikke har kommet noe spesielt nytt unntagen en ny legendary og marginale endringer her og der så kommer jeg nok til å hoppe over denne gang.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Men hvis det er Z og det ikke har kommet noe spesielt nytt unntagen en ny legendary og marginale endringer her og der så kommer jeg nok til å hoppe over denne gang.


Yeah, føler litt det samme. Men kan hende jeg kjøper det likevel, bare for å være up-to-date med det kompetetive. Et eventuelt Z har sikkert flere mega'er og sånt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Yeah, føler litt det samme. Men kan hende jeg kjøper det likevel, bare for å være up-to-date med det kompetetive. Et eventuelt Z har sikkert flere mega'er og sånt.


Selv holder jeg meg unna PvP i pokemon, for meg holder det med å gruse Championen. Kan hende jeg skaffer meg det likevel siden jeg har brukt 3DSen mye etter jeg flyttet ut i den store verden
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Jeg var innom Gamestop i dag og skulle hente Mew, men de sa at vi nordmenn ikke får denne gjennom Gamestop. Etter å ha sett på internett, fant jeg ut at BR-leker vil tilby den her fra 22. februar. Kan noen bekrefte dette?
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Kan noen bekrefte dette?


I følge twitteren til Nintendo Norge så stemmer det, ja.
Let the voice of love take you higher
  • 0
@Grallen: Takk.
  • 0
Siterer IranianNosebone:
Etter å ha sett på internett, fant jeg ut at BR-leker vil tilby den her fra 22. februar. Kan noen bekrefte dette?


Da må jeg finne nærmeste BR når denne dag kommer.
  • 0
Siterer ElGamer:
Da må jeg finne nærmeste BR når denne dag kommer.


Også fuckings BR også da. Av alle steder. Som om de vil gni det inn, å si at Pokémon er kun for barn.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Også fuckings BR også da. Av alle steder. Som om de vil gni det inn, å si at Pokémon er kun for barn.


I know. Er så mye bedre å gå innom en Gamestop å hente sånn.
  • 0
Litt hyped nå, vurderte faktisk å starte en ny playthrough på HeartGold nu.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!