Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~


Tror det ble Kyogre av alle Pokemon her
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kyogre altså, også kjent som en av, om ikke den sterkeste Pokemonen som eksisterer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvorfor er Kyogre blant de sterkeste pokemonene som eksisterer? Har ikke sett alle filmer og serier til å forstå hvorfor
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Tenker spillmessig: http://www.smogon.com/bw/pokemon/kyogre

Heldigvis fikk vi i generasjon V, Zekrom og noen andre Pokemoner som gjør det ganske dugbart mot Kyogre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hva er favoritt pokemonene til folket da?

Squirtle/Wartortle/Blastoise
Charmander/Charmeleon/Charizard
Bulbasaur/Ivysaur/Venasaur
Pidgeot
Ninetales
Arcanine
Machamp
Cloyster
Poliwrath
Onix/Steelix
Gastly/Haunter/Gengar
Meganium
Ampharos
Blaziken
Mawile
Seismitoad
Chandelure

Der har du listen over mine favoritter, utifra disse er Poliwrath nr.1!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Som jeg har nevnt tidligere, Swalot er min favoritt, dog jeg er også ganske glad i Mewtwo, Lugia, Groundon og en god del andre.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Er dette på spillet eller serien/mangaen?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Spill, jeg hverken ser eller leser Pokemon.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Pikachu - Serie og spill
Poliwrath - Serie (den er jo så badass..)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvorfor er Kyogre blant de sterkeste pokemonene som eksisterer? Har ikke sett alle filmer og serier til å forstå hvorfor


Kyogre er blant de sterkeste pga den er legendarisk.
Og debn har drizzle, noe som gjør at vannangrepene dens bli enda sterkere og at Thunder blir veldig treffsikkert.
Derfor har den en fordel mot ground, rock, fly, dragon, fire og andre water pokemoner.
Den er rett og slett enormt bra.
I tillegg har den bra angrepsstyrke og forsvar fra før, så den sparker bra fra seg.
Også er den ganske fet da.

Denne sangen fikk meg til å ta ligaen på Sapphire 73 ganger
Den er episk da: http://www.youtube.com/watch?v=bcOIQwqCl7s

Denne her er også epic: http://www.youtube.com/watch?v=vksvHueyQmA&feature=related
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvis Team Rocket hadde fått tak i alle pokemonene de hadde planer om og fått gitt dem til Giovanni så ville ikke det vært plass på soverommet hans.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har meget lyst på Pokemon Emerald til jul, men vet ikke hvor jeg kan få tak i det, noen som har noen tips?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fant en del av det på Ebay.no, men det skal ikke forundre meg om du finner det på Finn.no også.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ok, noen andre forslag? Aldri handlet på Ebay, så stiller meg litt skeptisk.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har spilt en del Leafgreen de siste dagene.
Fryktelig morsomt å spille gjennom igjen.
(Har liek både Firered og Leafgreen, så er ikke noe stress å starte på nytt )
Har nettopp tatt 6. gym
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer sonic og link:
Ok, noen andre forslag? Aldri handlet på Ebay, så stiller meg litt skeptisk.


Tror det blir vanskelig å finne det nytt, så du bør nok lete i bruktmarkedene. Da er ebay det beste alternativet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Enro
  • Enro
http://www.youtube.com/watch?v=u34bzH5Eo04

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal reagere på dette spillet...
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Siterer Enro:
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal reagere på dette spillet...


Er ikke første gang det kommer et pokemon spill som bommer 100%, noe jeg antar dette vil gjøre så er vel bare å styre unna.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Er ikke første gang det kommer et pokemon spill som bommer 100%, noe jeg antar dette vil gjøre så er vel bare å styre unna.

Det ser da ikke ueffent ut... ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Enro
  • Enro
Siterer Soraki:
Det ser da ikke så ueffent ut... ^^


Kampsystemet ser ut til å ligne litt på noe fra Fire Emblem eller Disgea, så det kan umulig være helt ille.
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
  • 192
  • 192
Etter at Magmar eide charizard i en episode i sesong 1, har jeg vært forelsket i han
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Enro:
http://www.youtube.com/watch?v=u34bzH5Eo04

Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal reagere på dette spillet...


Gameplayet virker greit nok, men altfor tidlig å si om det blir et bra spill eller ikke.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Så den for en stund siden, gode spillere bør ikke undervurderes.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ser på Pokemon World Championship, men kommentatorene er så elendig at det hadde vært bedre om de ikke sa noe. De vet knapt navn på angrep og pokemon, og vet ikke hva EV, nature osv er. Talent/kunnskapsløse.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!