Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon ~ Offisiell tråd ~


Til min store overraskelse så jeg at det ikke fantes en ren Pokémon-tråd.

I denne tråden kan man diskutere alt innen Pokémon. Den nye generasjonens anime, gamle kamper mot Team Rocket eller hvilken Pokémon som har de tøffeste utviklingene. Pokémon er gamingverdens Darwinteori, og er hos mange et kjært barne/ungdomsminne.
  • 0
Hell yeah.. Kan huske jeg samlet på Pokemon kort da jeg var liten.. tror at jeg fikk fylt 5 blad med klistermerker. OG hadde over 150 "gaming cards".. Pokemon er genialt det.. Hender at jeg ser pokemon filmen en gang i blandt. Den første pokemon filmen altså.. Likte aldri "sessong 2" av Pokemon. Syntes at de 151 første var de kuleste

Husker at vi satt å spilte Pokemon stadium til Nintendo 64.. Spilte det som bare faen.. Må være et av de beste spillminnene jeg har ..

favoritt pokemonen var jo selfølgelig MewTwo
Rock this earthlings
  • 0
Er snart 20 og ser enda på det har spart opp 5 episoder jeg skal se snart

har spilt alle spillene og samler enda på kortene Vis det er noen som har den første generasjonen i kort si ifra mangler bare et par skal finne ut hvilke e dag nå
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Noen som har sett de nyeste episodene? Elsker at Team Rocket er blitt så ninja!
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Noen som har sett de nyeste episodene? Elsker at Team Rocket er blitt så ninja!


snakker vi da japansk eller engelsk ?

selv ser jeg bare den engelske versjonen...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Japansk. Har kommet nye episoder fra generasjon V. Nye pokémoner og mange nye goodies!
  • 0
HYSJ!!! makter ikke se japansk.. fatter ikke hva de sier å hater å lese tekst fordi jeg som regel multitasker med minecraft elns...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Men japansk er jo kos, da... "Satoshi-kun! Donatsu wadakadeska?"
  • 0
Brock! Somethin wa da ka de ska?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Liker ikke animeen, men har en god del av de nyeste kortene og forguder spillene. Har faktisk over 200 timer på hver av spillene og over 100 time rpå hver av relanseringene. For å ikke glemme mine 20 Pokemoner i level 100.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Trodde jeg hadde stoppa med pokemon etter Sapphire og Ruby, men da Platinum kom ut så kom noe nostagia tilbake, og plutselig hadde jeg og bror kjøpt pokemon igjen . Nå venter jeg på Black and White!

Når det kommer til Animen så synes jeg ikke den er noe bra. Skal du lese noe av pokemon så kan man lese mangaen, jeg har hørt at den er ganske bra.
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Er ikke noe glad i animen, men elsker spillene og synes kortene kan være grei å spille med. Må si at jeg ble litt skuffet over Heartgold, men gleder meg til Black/White.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Selv synes jeg animen har vært helt grei tidligere, men generasjon V, Best Wishes, er super!
  • 0
  • Play
  • Play
Elsket Pokémon som liten, og selv om serien bare ble verre etter hver sesong, sluttet eg ikke å se på det før rundt 6-7 sesong. Ved hjelp av en ganske god side, har eg de siste månedene tatt meg tid til å se igjennom alle sesongene som har kommet til no, og selv om 13. sesong e ingenting som det var før, e det ganske spennende å følge med på det. Gir meg i hvert fall gode minner =)

Skjønner egentlig ikke hvorfor Ash hele tiden skal "ditch'e" sine Pokémon og starte helt om igjen. Ikke rart han taper alle cup'ene han blir med i xD Akkurat no e han på vei for å vinne sitt 8. merke, slik at han kan bli med i en ny cup. Han taper sikkert den også, slik som alle de andre Det eneste han har vunnet var vel "Battle Frontier", men det var vel heller ikke en cup.
  • 0
Hmm... Der sa du noe. Trodde det fantes en jeg, men var visst bare Diamond/Pearl tråden, og Heart Gold / Soul Silver Tråden .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Jeg har elsket Pokémon helt siden jeg fikk Crystal til 9-årsdagen. I begynnelsen så jeg også på animeen, men liker den ikke nå. Har også spilt kort i mange år, altså det skikkelige kortspillet med masse regler og sånt. Sluttet for snart et år siden, though, når det ble for mange nye regler og korttyper i spillet, og fordi det stjal penger fra mine andre, dyre interesser(gaming og manga).
Spillene, derimot, liker jeg fortsatt like godt i dag, og er etter min mening det beste med Pokémon. Jeg er, i motsetning til noen andre, generelt positiv til flere generasjoner og nye Pokémon(synes at mange gen 1. egentlig har litt kjedelig, "plain" design), selv om mange gen 5. ser litt... merkelige ut. Meh, er bare glad det ikke kom flere babies/evolutions til gamle Pokémon*hostgen4host*
Take off every zig, for great justice
  • 0
Har fulgt PokéMon siden første generasjon. har ikke spilt Ruby, Emerald, og Saphire, eller Diamon, Pearl, og Platinum til tross for at jeg har spillene liggende.

Soulsilver var det siste jeg spilte. Har gjort absolutt alt som er mulig å gjøre der uten å linke med Heartgold, så om noen har Heartgold, og vil swappe noen legendary PokéMon slik at det kan bli 100% komplett, så gi meg en melding!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Finnes det noen er på GR som følger med på den amerikanske versjonen av pokemon?

Syntes selv de to siste episodene har vært noen av de beste igjennom alle sesongene... Er veldig glad for at de klarer å holde det spennende og ille minst underholdene etter 13 sesonger...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
zoroark kuleste på black and white hydregion kraftigest og den nest kuleste!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg ser på pokemon som en gal. Sesong 3 nå. Jobber meg igjennom. Spiller også spillene en god del heftig. Kommer nok snart til sesong 13 så fort russetida er over

Runnet Emerald før påske og driver med Pearl. Ikke kommet så langt der enda men :/
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Når jeg så igjennom alt så spilte jeg spillene ved siden av.. Sånn at ting som skjedde i spillet skjedde på episodene vedsiden av.. Shit was awesome!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
bra side for fakta om spillene serebii.net
  • 0
serebii og bulbapedia
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Bulbapedia er flittig brukt under pokemongaminga.

Vil legge til at "hello pummalo" og "enter the dratini" er de feteste episodene av sesong 2
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
En oppfølger til Pokemon rumble på Wii skal komme til 3DS, spillet vil hete Super Pokemon scramble. Ingen dato utenfor Japan enda.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!