Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Call of Duty: Black Ops-emblems


Hallo folkens. Black Ops har nå vært ute i fem dager. Og som kanskje de fleste som har det, så har de lagt merke til at det går an å lage egne emblems. Dette er et stort pluss for Black Ops og COD serien ,da kreative spillere kan lage fetere emblems enn MW2 hadde noen gang. For å lage emblems må du først kjøpe symbolet du vil ha, og jo høyere lvl du er jo, flere symboler får du. Jeg er bare i LVL 31 og har ennå ikke fått tak i alle godsakene, men er fornøyd med emblemet jeg har laget.
Derfor tenkte jeg at jeg kunne lage en liten konkurranse her på GR. Du laster opp emblemet ditt og legger ut en link til det i kommentarfeltet. På Torsdag vil en ny blogg komme hvor du skriver brukernavnet til den du synes har kulest emblem. Så hvis du ikke har giddet å lage emblem har du litt tid på deg. Og det er bare lov til å legge ut og stemme en gang!!
Ikke legg ut perverse emblem! ( U know what I mean!)
Tenkte det hadde vært litt stilig med en slik blogg hvor folket kunne vise hva de hadde laget.
Vel da begynner vel jeg med min da:
http://bildr.no/view/758629

Endret av moderator fordi: Dette hører ikke hjemme som blogg. Flyttet til Spill-forumet. Tittel endret. /Strategist
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Har et 4 hjerter innihverandre! Først et stort, så mindre og mindre!
Decyfered!
  • 0
Last opp!!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Mitt er badass, men enkelt, gidder ikke screencappe det. Hvit ring med rød AK og svart AK inni, i kryss.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Har en brun hest med to pistoler også står det 140 med et hjerte bakom
*MacGyver Theme*
  • 0
Grønn mann med pistol som skyter en oransj lama i hodet og så står det FTW over i hvitt.
  • 0
Hahaha Tviling <3
*MacGyver Theme*
  • 0
Har ikke emblem
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
¨hadde en mann som stappa en wand opp i ræva på en hjort
  • 0
Jeg har en smiley face med litt blod i bakgrunnen. Har ikke tatt meg tid til å slippe ut min kunstneriske frihet helt enda. Ditt emblem var ihvertfall veldig niice ^^
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Teksten er blitt flyttet fra blogg-seksjonen til forumet. Du kan fremdeles avholde en konkurranse med utgangspunkt i emblems som postes her. Denne skal brukes som en generell tråd for deling og diskusjon av emblems i Call of Duty: Black Ops.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Gidder ikke screencape det men har lagd en R og satt et mindre 2 tall vedsiden (Gamertagen min er ArtooHD) so it makes sense ser rent å pent ut på de fleste våpen
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Rød hodeskalle med gul hammer og sigd i panna. FTL
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Når er det man får muligheten til å lage sånne?
  • 0
mellom 10- 20 etter det jeg kan huske



Det blir ingen konurranse, det ble litt fail, da alle heller bare skrev opp emblemet, men bruk forumet til å fortelle om emblemet deres.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
10

Jeg har bare en grå pheonix <3
*MacGyver Theme*
  • 0
  • Ine
  • Ine
To kryssede, svarte katana-sverd med en rød føniks plassert i midten.
Riddle me this
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
http://www.gamereactor.no/minebilder/Tommy+Kvaernerud/?id=7

7200


hahaahaahha! +1! forventet vel ikke noe dritt fra deg heller
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
http://www.gamereactor.no/minebilder/Tommy+Kvaernerud/?id=7
7200


Haha, awesome!

Selv har jeg en orange rute med en missil/bome i øverste venstre hjørne, og en D i nedre venstre hjørne. Skal se om jeg får lastet opp et bilde.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Har to kryssede AK'er med en hodeskalle i midten som har på seg en kongekrone.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!