Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad ~ Offisiell tråd ~


Navn: Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad
Sjanger: Action
Utegivelses dato: En gang i 2011
Utvikler: Tripwire Interactive
Utgiver: Tripwire Interactive
Kommer til: PC
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=ygVykKmPmM4

Da er Red Orchestra 2 snart ute! Det ser virkelig ut som ww2 og mye bedre en eneren. Jeg har selv eneren og synts den også er kjempe bra
  • 0
Er det ingen som liker dette spillet?
  • 0
Aldri hørt om det en gang...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Det er kjempe gøy !
  • 0
Jeg skal ha det Ser jævlig eid ut.
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Er det fps ?
Det ser konge ut endelig får ei spele som ein russar og ikkje ein amerikanar
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
Jeg må også ha det ! er fan av Red Orchestra serien. Og ja det er FPS
  • 0
Kjøpte Red Orchestra 2 i helga på steam, fikk tilgang til Betan og elsket det, var et ganske random kjøp egentlig, hadde ikke sett så mye på det, meeeen... det sto på steam idag at jeg kunne Pre-loade det, og så satte jeg igang nedlastningen og ventet til det var så og si færdig, men jeg var ikke tilstede når nedlastningen nådde 100%... men da jeg kom tilbake sto det at jeg måtte gjøre alt på ny, akuratt som om det var første gang, noen andre som har det problemet :/?
  • 0
Ikke akkurat et must men jeg kommer nok til å kjøpe det viss det kommer på salg på steam eller noe.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer sowns:
Ikke akkurat et must men jeg kommer nok til å kjøpe det viss det kommer på salg på steam eller noe.


Det er jo ganske billig nå... med 10% off også
  • 0
For dyrt
Per aspera ad astra
  • 0
Fy faen i shælvete dette spillet eier Drit bra ! Anbefaler for alle som er i tvil.
  • 0
Har litt problemer med dårlig multiplayer... finne matcher, spillet crasher og litt småbugs, håper de fikser det snart BRA SPILL!
  • 0
Tenkte jeg skulle sjekke ut tråder rundt Red Orchestra 2. Et herlig spill som fortjener mer oppmerksomhet. Synd.
''eh'' - Link
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!