Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Black Ops Montage


Hei hei, dette er min første montage og det er første gang jeg bruker sony vegas så please no flamming ;D

Link: http://www.youtube.com/watch?v=60ATDTWgdnI

Jeg tar gjerne imot tips/hint om forbedringer på videon, ikke på game stylen min for den er jo allerede perfekt : )

Peace! (Y)
Modern Warfare 2 vs Black Ops
  • 0
ehmm... Selvom det er noe tydelig du lagde bruker for å pimpe ut YTchannelen din skal jeg gjøre den en tjeneste å gi deg tips:

1. Skaff deg color correction.. Lett å finne bare søk på youtube etter Black ops color correction og finn en du liker...

2. IKKE ZOOM! veldig veldig viktig! zoome er noe av det dummeste du kan gjøre, ihvertfall når du ikke har den beste kvaliteten som er mulig... Folk vil se killet og killfeeden ikke poengene eller at det står Scalper.. det får de med seg uansett..

3. Sync. Prøv å synce skudd etc etter musikk.. (Noe du hadde fått til ganske greit da)

4.Ikke ta med ting som en tomahawk close range.. ser bare out of place, og det virker mer som en filler og ikke noe fantastisk...

5. Ikke bruk transitions! Se på montager på youtube så ser du lett at ingen bruker transitions... Bare bruk et vanlig cut eller en fade.. Ser MYE renere ut..

Det var det jeg kom på for nå

h å bare for å peke ut: det skrives flaming
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Takk for tips men som sagt er det første gang jeg lager en montage ;D Disse klippene er jo spilt på en uke, å derfor jeg tok med tomahawk close range er fordi jeg bommet å de skøyt på meg å mens de gjorde det klarte jeg å ta de med tomahawk ;P men skal huske det til neste gang ;D

Btw: jeg sparer til hd pvr så jeg lurer på om jeg kan zoome da for jeg synes det var litt fett noen plasser jeg ;P
Modern Warfare 2 vs Black Ops
  • 0
Det funker til tider men som regel er det killfeeden som er viktigst, avog til får du ikke med deg hva som skjer i klippene og da er killfeeden til hjelp

Men se deg litt rundt på alle de "store" youtuberene å se deres montager du lærer nokk fort.. I know i did

Også snart jul vettu.. komplett.no selger hdpvrer
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja håper no at æ lære litt etterhvert

Komplett selger dyrt for en hd pvr.... Jeg har tenkt å kjøpe det på ebay, der koster det 1200kr og på komplett koster det 1999kr


Forresten jeg holder på å lage en ny montage ;P denne gangen bare sniper.
Håper den blir bedre, skal finne sånn color correction osv ;)

Ønsk meg lykke til ( Y )
Modern Warfare 2 vs Black Ops
  • 0
Du må huske at vis den kosten 1200 på ebay må du regne med frakt til norge på noen hundre kr. og 20-25% av totalen i toll..

Blir fort dyrt det også.. Selv kjøpte jeg min på amentio.no tror jeg for 2200kr (Rett etter jul ifjor, var ikke så lett å få tak i i norge da ettersom ikke engang komplett hadde begynt med det)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja jeg vet det, men den koster faktisk 1200kr i totalen (uten toll), frakt og pris.

Det går ant å spørre selgeren om han kan markere pakken som "gift", som oftest slipper du tollen... Men men
Modern Warfare 2 vs Black Ops
  • 0
Greit dette, men du trenger ikke å ta med alle tomahawk killsene du får
Shitting dick nipples
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!