Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sly Cooper ~ Offisiell tråd ~


Jeg tok å testa forskjellen mellom PS3 og PS2 versionen av Sly 2 på samme TVen, og ja, det er helt klart merkbart. Syntes ikke det med en gang jeg spilte spillet, men når jeg sammenlignet de, så man med en gang forskjellen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Det er vanskeligt å sammenligne med å bare huske ja.
Gamereactor har jo noen sammenligningsbilder på Sly Collection siden?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ah. Gleder meg til prisen på Sly Collection synker. Syns det på en måte greit å vente med å kjøpe spill fram til prisen går ned.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kjøpte det ikke selv, byttet PES 11 vunnet fra GR og fikk også 100kr i kontant.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Liker ikke at man bare har 1 liv i Sly 1.
(prøvde enern litt idag)
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Rundet Sly 1, startet på Sly 2.
Hadde glemt at Sly 2 var veldig likt Sly 3.

Elsker at man kan gå og pickpocket på folk, så ta et "Super Sneaky Ninja Assassin Shadow Kill Move" :p
Og elsker oppgraderingene.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Holder på med 2ern nå jeg også, driver på kapittel 5. Noen som vet om juksekodene som var på ps2-versionen er med i ps3-versionen? Hukser jeg kunne en juksekode som gav Sly super-hopp til powerup
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fullførte i dette øyeblikk Sly 2. Jammen hadde de fiksa endingfilmen, så den var på norsk.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Skulle ønsker at de dubbet sly 1 til norsk
The cake is a lie
  • 0
er på sly3 atm :3
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Tuller dere? Norsk dubb er noe av det verste som finnes! Blæh!
Just kill him with your awesome
  • 0
Hola G's!

Jeg trenger Sly ein, zwei und trei til PS2, men finner dem ikke på teh internetz, hjelp plis?
  • 0
@ soraki. Norsk språk i sly collection er faktisk ikke ille som du tror.

@Foxhunter. Prøv ebay der finner du sly 1
The cake is a lie
  • 0
Siterer Soraki:
Tuller dere? Norsk dubb er noe av det verste som finnes! Blæh!


Dubben i sly er jo perfekt, bortsett fra at hu derre radiobildama i 3ern maken til slitsom stemme.

håper de får de samme stemmeskuespillerne til 4ern hvis ikke blir hele spillet ødelagt for meg, har blitt så vant til stemmene til sly, bentley og murray

BTW: Gametrailers laget en grafikkduell mellom HD remaken av sly og de gamle ps2versonene link her:
http://www.gametrailers.com/video/ps2-vs-the-sly/707869
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Enig. Håper at de bruker samme norsk duppen i sly 4 som de gjorde i Sly 2 og 3
The cake is a lie
  • 0
Ønsker meg sly collection til jul!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Det ser OG høres ganske så mye bedre ut!
Just kill him with your awesome
  • 0
Har seriøst lyst på PS3 bare for Sly Collection. Uten tvil favoritt PS2 spillene mine!
One day, your life will flash before your eyes. Make sure it's worth watching.
  • 0
Vurderer det sterkt siden jeg fikk 4300 kroner til jul!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jaja. Da er jul ferdig. Det betyr forhåpentligvis en ting. SALG!
Pleier spill å gå ned siden det blir salg?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Fikk Sly Collection blant andre spill til jul! Elsker Sly- serien, og er vel den serien som betyr mest for meg. Kan kalle meg for en hardcore- fan, og jeg har fortsatt orgasme etter at Sly 4 ble annonsert!

Har begynt litt på Sly 1, og trophiene er dritlette! Blir vel platinum på alle tre spillene.
Love will tear us apart.
  • 0
CSK: AWESOME..!! Kjenner nesten det blir litt for mye for K*k** her også... MÅ SKAFFES!!!!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Er Sly 2 og 3 annerledes enn eneren? Har kommet meg ganske langt ut i eneren og jeg synest at kontrollen og gameplayet var litt klumsete til tider.
  • 0
2'ern og 3'ern er ganske annerledes fra 1'ern. Der kan du styre både Bentley og Murray, og banene du befinner deg i er en by eller et område, som du da kan utforske. Du velger hvilke missions du vil gjøre først, osv. Livsystemet er også endret, og kontrollen er mindre "klumsete" enn det den var i Sly 1, selv om kontrollen ikke ødelag noe særlig for meg. Kamereavinklene kan dog være litt irriterende noen ganger, men ikke noe jeg jeg bryr meg særlig om.

Ble btw ferdig med Sly 1 nå, og fikk platinum. Yayz!
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
etter at Sly 4 ble annonsert!

Wait wait, WHAT?! O_o

Det ble ikke Sly Collection, men i morgen skal jeg ut og handle/bytte!
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!