Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sly Cooper ~ Offisiell tråd ~


Siterer Soraki:
Det ble ikke Sly Collection, men i morgen skal jeg ut og handle/bytte!


Damn straight!
Decyfered!
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Ble btw ferdig med Sly 1 nå, og fikk platinum. Yayz!


Platinum på første gjennomgang er ikke dårlig. Selv mangler jeg mange trophies for å sammle sammen crap på noen baner. Var en haug med baner hvor jeg manglet 1-2 flasker og jeg orker ikke løpe rundt å sammle inn disse som en eller annen tulling når jeg har en hel rekke andre spill jeg kan spille (inkl. Sly 2 og 3). Begynte smått på Sly 2 og kom meg gjennom prologen, virker mye bedre.

Jeg ville gitt Sly 1 6/10 om det skulle fått en karakter, definitivt svakere enn konkurrentene på den tide innenfor sjangeren (Jak & Daxter, Ratchet & Clank).
  • 0
Soraki:

Annonsert og annonsert. Etter man har skaffet alle trophies på alle spillene i Sly Collection (eller noe sånt), unlocker man en Sly 4 teaser.

Siterer Zyrocz:
Jeg ville gitt Sly 1 6/10 om det skulle fått en karakter, definitivt svakere enn konkurrentene på den tide innenfor sjangeren (Jak & Daxter, Ratchet & Clank).


Du vil forhåpentligvis sitte igjen med en annen mening etter Sly 2 og 3 Liker de mye bedre enn Sly 1. Føles mye mer ut som om man utspiller seg i en tegnefilm, og den listige tyvestemningen er utrolig. Synes da jeg.
Love will tear us apart.
  • 0
Mitt største problem med eneren var at store deler av spillet, med unntak av den siste delen, var altfor ensformig. Om hele spillet hadde vært oppbygd slik som slutten var, med mange plattforming brett også, så ville spillet vært mye bedre. Følte også at kontrollen var ganske dårlig, blandt annet kameraet, og det var noen bugs hvor jeg døde av merkelige grunner. Likte heller ikke systemet som var for å oppgradere ting, følte også at trekant knappen ble lite trykt gjennom hele spillet.
  • 0
Da har jeg runda 1ern. RUnda 2ern for litt siden (mangler 2 trophys der)

Fikk platinum på 1ern :3
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Faen var utsolgt på Platekompaniet -.-, kjøpte Red Dead redemption istedet!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Soraki:

Annonsert og annonsert. Etter man har skaffet alle trophies på alle spillene i Sly Collection (eller noe sånt), unlocker man en Sly 4 teaser.

Dette vet jo jeg også, og det er vel ikke akkurat annonsert av den grunn? -.-

MEN jeg fikk kjøpt det i dag, og har så vidt startet på Sly (1) nå. Har aldri spilt de to første spillene, men pokkers til nostalgi får man allikevel!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Dette vet jo jeg også, og det er vel ikke akkurat annonsert av den grunn? -.-


Neida, men... det kommer jo.
Love will tear us apart.
  • 0
Trofeene er ikke spesielt vanskelige...
Just kill him with your awesome
  • 0
Kjøper det imorgen!!!
Decyfered!
  • 0
Siterer Soraki:
Trofeene er ikke spesielt vanskelige...


haha, nei.
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Soraki:
Trofeene er ikke spesielt vanskelige...


Enig, eneste trofeet på hele disken som jeg kommer til å slite bittebittelitt med er 100% på 3ern.
Let the voice of love take you higher
  • 0
What's up med den loading skjermen etter å ha gjort en jobb i 2'ern? Man ser liksom at kameraet zoomer inn på safehouse, bare at det er elendig grafikk.
  • 0
Siterer Zyrocz:
What's up med den loading skjermen etter å ha gjort en jobb i 2'ern? Man ser liksom at kameraet zoomer inn på safehouse, bare at det er elendig grafikk.


whut?
Love will tear us apart.
  • 0
Må...få meg ps3....
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer Zyrocz:
What's up med den loading skjermen etter å ha gjort en jobb i 2'ern? Man ser liksom at kameraet zoomer inn på safehouse, bare at det er elendig grafikk.

Cutscene som ikke har fått overhaling, dette er også tilfelle med en rekke cutscenes i GoW Collection og PoP Trilogy...

Rundet det første spillet i dag, ca. 45 min senere hadde jeg samlet alt og fått platina, utrolig lett!
Just kill him with your awesome
  • 0
Tror ikke det kan ha sett så dårlig ut på originalen heller
  • 0
Siterer Soraki:
Rundet det første spillet i dag, ca. 45 min senere hadde jeg samlet alt og fått platina, utrolig lett!


Vet det, trolig mitt letteste platinum, med 2ern som nest letteste
Har snart platinum på 3ern også
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Zyrocz:
Tror ikke det kan ha sett så dårlig ut på originalen heller

Jo, det har nok også noe med hva slags TV man har. PS2 på HD TV ser ikke like bra som om man spilte PS2 på en eldre TV. Tror jeg
Just kill him with your awesome
  • 0
Mener at Sly 2 på ps2 var klarere på vår gamle 24" tjukke TV, enn det var på 32" HD-Ready Flatskjerm. Testet forskjellen mellom ps2-og ps3-versonen av Sly 2 på 32", og ps2-versionen var fryktelig uklar.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Rundet akkurat 3ern, og plukket med meg Platinumet i samme slengen. Har platinum i alle spilla nå, så fikk endelig sett på Sly 4 teasern.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Rundet akkurat 3ern, og plukket med meg Platinumet i samme slengen. Har platinum i alle spilla nå, så fikk endelig sett på Sly 4 teasern.


Ey, nice! Holder på med Sly 2 atm, og blir vel platinum på det og 3'ern også
Love will tear us apart.
  • 0
Takker! Sly 2 sin Platinum er nesten like enkel som Sly 1 sin, men 3ern er litt vanskeligere pågrunn av Mestertyvutfordringene, men de er relativt enkle.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hater at jeg må vente to dager til!

Lagt til 2010-12-30 22:48:
Grallen: Nice!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Sly 2 ligner veldig på Sly 3
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!