Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sly Cooper ~ Offisiell tråd ~


Siterer serious_gamer:
beste banen(e) i sly2 er canada banene, de er så herlige


Seconded! Den første Canada-banen er best, da!
Love will tear us apart.
  • 0
Drit i å spoile så jævlig.
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Drit i å spoile så jævlig.


gidd å whine så jævlig
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
Citerer Faunvik rit i å spoile så jævlig.



gidd å whine så jævlig


Haha!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Faunvik:
Drit i å spoile så jævlig.


Sly Cooper dør, og Carmelita blir hore.
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Citerer Faunvik:
Drit i å spoile så jævlig.


Sly Cooper dør, og Carmelita blir hore.


Nei!!!! Nå har du ødelagt hele spillet for Faunvik
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
beste banen(e) i sly2 er canada banene, de er så herlige

Enig!
Just kill him with your awesome
  • 0
Har ikke kommet til Canada enda Gleder meg
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Så for meg at det ble skikkelig happy ending med bryllup, fest og alt mulig... MEN NEIDA! Thanks a lot, spoilers!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Så for meg at det ble skikkelig happy ending med bryllup, fest og alt mulig... MEN NEIDA! Thanks a lot, spoilers!


haha (der lo jeg meget godt IRL)
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Da klarte jeg endelig den Clock-La driten der man skulle skyte fra helikopteret. Eller jeg fikk en venn av meg til å gjøre det.

Ganske overraskende at spillet sluttet der egentlig. Fikk faktisk platina før jeg hadde rundet spillet
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Da klarte jeg endelig den Clock-La driten der man skulle skyte fra helikopteret. Eller jeg fikk en venn av meg til å gjøre det.



Ganske overraskende at spillet sluttet der egentlig. Fikk faktisk platina før jeg hadde rundet spillet


Haha!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Citerer Soraki:
Da klarte jeg endelig den Clock-La driten der man skulle skyte fra helikopteret. Eller jeg fikk en venn av meg til å gjøre det.



Ganske overraskende at spillet sluttet der egentlig. Fikk faktisk platina før jeg hadde rundet spillet


Haha!


Btw er sluttfilmen på svensk? husker at den var det i ps2 versjonen
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
Btw er sluttfilmen på svensk? husker at den var det i ps2 versjonen


Niks!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg synest Sly spilla er gode, men overvurderte. Når jeg først spiller det liker jeg konseptet til spillet og de mellomsekvensene det har, men når jeg legger det fra meg føler jeg ikke en trang til å spille det heller.
  • 0
Siterer serious_gamer:
Citerer Sommerstad97:
Haha!


Btw er sluttfilmen på svensk? husker at den var det i ps2 versjonen

Engelsk!
Just kill him with your awesome
  • 0
Liker ikke fengselsplassen så godt. :/
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Liker ikke fengselsplassen så godt. :/


De med ho derre grevinnen? syntes den første med murray i fengsel er helt ok, det eneste som suger er det oppdraget hvor du må stjele noen nøkler fra henne elns, og hun har sånne fukkings livvakter, HELT UMULIG!
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Siterer serious_gamer:
Citerer MationMac:Liker ikke fengselsplassen så godt. :/

De med ho derre grevinnen? syntes den første med murray i fengsel er helt ok, det eneste som suger er det oppdraget hvor du må stjele noen nøkler fra henne elns, og hun har sånne fukkings livvakter, HELT UMULIG!


Hukser jeg måtte få en venn til å gjøre det oppdraget for meg på ps2 versonen...
Selv misliker jeg den forbanna jungeln!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer serious_gamer:
Citerer MationMac:
Liker ikke fengselsplassen så godt. :/


De med ho derre grevinnen? syntes den første med murray i fengsel er helt ok, det eneste som suger er det oppdraget hvor du må stjele noen nøkler fra henne elns, og hun har sånne fukkings livvakter, HELT UMULIG!

Må bare lage litt bråk for å lokke til deg en vakt, gjemme deg og ta han ut bakfra. Piece of cake
Just kill him with your awesome
  • 0
Bare for å klare opp her: Faunvik har rett. Spoilere skal markeres med <spoiler>-tags.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Må bare lage litt bråk for å lokke til deg en vakt, gjemme deg og ta han ut bakfra. Piece of cake
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Strategist:
Bare for å klare opp her: Faunvik har rett. Spoilere skal markeres med <spoiler>-tags.


Ungå spoilers folkens, og kansje skriv hvilket kapittel spoilern tilhører, så jeg kan vite om jeg har burde se eller ikke :p
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Liker den plassen med masse tankser, er det Tyskland?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Siterer MationMac:
Liker den plassen med masse tankser, er det Tyskland?


Nope, Praha. Altså, i Tsjekkia.
Love will tear us apart.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!