Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

SSX: Deadly Descents


SSX er endelig tilbake:
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-ssx-deadly/708356

Traileren er litt skuffende syns jeg, den viser ikke hva SSX virkelig er: Masse farger, fengende musikk, gal humor, syke hopp og ikke minst enda sykere triks! Så jeg håper denne traileren bare ble lagd veldig fort for å få det annonsert. Jeg gleder meg hvertfall veldig til å få se gameplay i fremtiden, vil SSX serien få en verdig debut med Deadly Descents på PS3/360? Jeg håper over hele mitt hjerte at det blir et konge spill, det ville vært en drøm som kom i oppfyllelse! Eller hva?
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Ehrrr arhhggg!

Traileren var helt ok, De har allerede sakt at de skal ha litt av skate feelingen inn i spillet så hva dette innbærer er det bare¨å vente å se... Personlig vil jeg ha et litt mer realistisk snowboardspill, men forventer ikke det i det hele av SSX..

SSX er et av de spillene som skal være over the top med alt, Men vi får vente å se vil ikke uttale meg så veldig mye før jeg har sett enda en trailer og kanskje noe gameplay
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Traileren var litt ...meh.. for min del.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer -Wraith-:
SSX er endelig tilbake:
http://www.gametrailers.com/video/vga-10-ssx-deadly/708356

Traileren er litt skuffende syns jeg, den viser ikke hva SSX virkelig er: Masse farger, fengende musikk, gal humor, syke hopp og ikke minst enda sykere triks! Så jeg håper denne traileren bare ble lagd veldig fort for å få det annonsert. Jeg gleder meg hvertfall veldig til å få se gameplay i fremtiden, vil SSX serien få en verdig debut med Deadly Descents på PS3/360? Jeg håper over hele mitt hjerte at det blir et konge spill, det ville vært en drøm som kom i oppfyllelse! Eller hva?


Helt enig... håper de lager dette spillet så usannsynlig som mulig, digget 3'ern og tricky..
ok first of all you arent even playing black ops second of all ur horrible at spelling and it pretty much looks like u have no life cuz ur the noobiest guy i have ever seen play in my whole entire life
  • 0
Ville bare si at spillet er sinnsykt bra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Ville bare si at spillet er sinnsykt bra.


Er Survive It-delen kul eller? Det er den delen jeg er mest spent på, så ble litt skuffet når det ikke var med i demoen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er Survive It-delen kul eller? Det er den delen jeg er mest spent på, så ble litt skuffet når det ikke var med i demoen.
¨

Ja, det er klart det beste i spillet.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvordan unlocker man Trick It i demoen?
Har Gold medal på Race It, and such. Har 2:13 et eller annet. Men får ikke spilt Trick It.

Help?

Lagt til 2012-03-01 16:55:
Stilig! Så nettopp at man kan styre en nordmann i spillet!
Ty Thorsen.
Oh yeah!

Lagt til 2012-03-01 16:56:
Har ikke penger, men skal selge diverse spill, så kjøper det snart.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hvordan unlocker man Trick It i demoen?


Den er opplåst fra starten av, men det er i en anne fjellkjede. I New Zealand elns.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Åja. Takk!
  • 0
Burde ikke navnet på tråden bli bytta til bare SSX?
  • 0
Har tenkt på det samme.
  • 0
Droppet å kjøpe det på lanseringsdagen ettersom jeg har alt for mange spill som skal spilles, men en gang plukker jeg det nok opp for demoen var knallbra!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Må man se Survive It fra flymodus? Liker best å se bakfra.
  • 0
WHAAT? Kan jeg virkelig ikke Free Roame?
Det var jo omtrent bare det jeg gjorde i de forrige SSX. Kjøpte det ista, btw.

WTF?
  • 0
Kjøpte dette igår, kjempegøy! Syns World Tour delen er litt slapp, men Explore delen er dritbra.
Just smile and wave, boys. Smile and wave.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!