Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

L.A. Noire-tråden


Utvikler: Team Bondi
Utgiver: Rockstar Games
Sjanger: Action/Eventyr
Utgis: Våren 2011
Platform: PS3, Xbox 360 og PC

I L.A. Noire spiller du som kriminaletterforskeren Cole Phelps. Handlingen tar plass i Los Angeles (som skal være svært lik hvordan den ordentlige byen ser ut ifølge Rockstar) sent på 1940 tallet. L.A. Noire skiller seg ut fra Rockstars andre spill. Her skal du løse en rekke krim gåter for Los Angeles-politiet. Spillet minner mer om Heavy Rain og Phoenix Wright enn Mafia II som enkelte vil tro det er en blåkopi av.

Er vel ikke bare jeg som blir utålmodig som en liten unge når jeg venter på et nytt Rockstar spill?

(Førsteposten blir oppdatert når det kommer mer informasjon)
Veni, vidi, avicii
  • 0
lol
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Los
  • Los
Wow.. Lite som skjer her da! hehe.

Jeg syntes L.A virker som et kult spill, og jeg har alltid hatt en mystisk trekning mot noir, uten at jeg i noen særlig grad har tatt til meg sjangeren. Jeg syntes noir ser sykt kult ut, sjangeren altså, men jeg har ikke sett noen noir filmer eller slikt.. Om noen har et tips på en sykt kul noir film så si i fra!

Men L.A Noir blir nok et kjøp ja! Ser veldig spennende ut, liker som sagt sjangeren, og elsker Rockstar etter GTA 4 og RDR.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Tviler ikke på at dette kommer til å bli bra! Men rockstar er ikke med å utvikle her
Veni, vidi, avicii
  • 0
Aktiv her ja.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ser ut som L.A. Confidential møter Se7en, elns. Ser veldig bra ut, og Rockstar lager vel ikke dårlige spill.
You're sleeping over, right?
  • 0
Kan ikke vente, vet at Rockstar klarer å lage enda et fantastisk spill!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Skjer med at alle tror det er Rockstar som lager det? Stakar Team Bondi, gjør alt mens utgiveren får all æren. Som å si at Activision lagde Modern Warfare-spillene.
  • 0
Jeg har fulgt med og lest litt om spillet og skal garantert ha det når det dukker opp. Synes det er på høy tid med den type spill som tar fokuset litt vekk fra skytinga og heller lar oss prøve oss på andre områder.

Ikke det at jeg er imot skytespill, jeg har kost meg med mange nok oppover årene. Men det dukker jo opp skyting og kamper i nesten alt av spill som utgis. Virker som L.A Noir prøver å være litt mer realistisk med mye avhør, dialoger, kanskje plukke opp et bevis her og der. Tror det kan bli bra.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
En ting jeg lurer på. Er det L.A. Noir eller L.A. Noire?
Veni, vidi, avicii
  • 0
Ganske sikker på at det er L.A Noire
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Det står i alle fall Noire på coveret, men har sett like mange steder at det heter Noir som jeg har sett at det heter Noire.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
Det står i alle fall Noire på coveret, men har sett like mange steder at det heter Noir som jeg har sett at det heter Noire.


Definitivt "Noire"
Carpe Noctem
  • 0
Definitivt ikke "Norire"
  • 0
Siterer ROJ123:
Definitivt ikke "Norire"



Hahaha, værste sted å ha en skirveleif
Carpe Noctem
  • 0
  • 192
  • 192
Gleder meg som en unge. Har alltid drømt å være en av gutta i Criminal Minds. Er dette muligheten jeg får??
Get ready for a better you
  • 0
  • 192
  • 192
Ikke så lenge igjen nå. Gleder meg sjuksomt mye!
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Ikke så lenge igjen nå. Gleder meg sjuksomt mye!


Du er ikke alene for å si det slik! Det er ikke sikkert jeg kan kjøpe det på lansering (Kult spill + dårlig viljestyrke + eksamen = FAIL), men dette er et must have for meg. Håper ikke det skuffer!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Crazy Kraken:
Citerer 192:
Ikke så lenge igjen nå. Gleder meg sjuksomt mye!


Du er ikke alene for å si det slik! Det er ikke sikkert jeg kan kjøpe det på lansering (Kult spill + dårlig viljestyrke + eksamen = FAIL), men dette er et must have for meg. Håper ikke det skuffer!


Ja, det kommer i en litt dårlig tid, men for min del syns jeg det bare underbygger spillet på en god måte. Det var i alle fall tilfellet med Red Dead i fjor, og elsket å spille dette i den ekstra tiden jeg hadde rundt eksamanene. Også er det noe med perioden med vår og alt, som gjør at når du først spiller, er det litt ekstra artig.

Men ja, håper dette imponerer slik det skal. R* er jo involvert, så det er jo en trygghet!
Get ready for a better you
  • 0
Mange som har forhåndsbestilt eller?
Denne tråden må bli mer aktiv!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Almost:
Mange som har forhåndsbestilt eller?
Denne tråden må bli mer aktiv!


JA! Skjer med at halve GR tydligvis skal kjøpe det, men ingen er aktive her?!

Men jeg orker ikke på fbestille. Løper heller og kjøper første dag! Håper bare inderlig at spillet blir morsomt samtidig som det skal være realistisk og passe vanskelig. Men har trua! Bli jo bra, blir det ikke?
Get ready for a better you
  • 0
Absolutt et kjøp, kan ikke vente!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
  • 192
  • 192
Er det noen som vet åssen free-roamingen blir? Håper virkelig det blir ala den i GTA, og at det ikke er noe sånn tåpelig som at du er detektiv, og at du dermed ikke kan skyte som en desperado rundt deg...
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Er det noen som vet åssen free-roamingen blir? Håper virkelig det blir ala den i GTA, og at det ikke er noe sånn tåpelig som at du er detektiv, og at du dermed ikke kan skyte som en desperado rundt deg...


Enig, de har brukt 7 år på å lage spillet og en fantastisk good lookin LA også får vi ikke muligheten til å leke, det blir kjipt!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!