Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

L.A. Noire-tråden


Siterer kris2ffer:
Er ikke så konge akkurat den fredagen, ettersom jeg har en eventuell eksamen mandagen eller onsdagen etter. Krysser fingrene for at jeg ikke kommer opp (ettersom det er det vanlige på vg1)


Jeg har også eksamen i denne perioden, men er jeg heldig kan jeg komme opp i engelsk. Det betyr at jeg har engelsk eksamen 19. mai og har fri 20. mai
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Høres digg ut! For min del kunne det ikke blitt verre, med mindre jeg kommer opp i engelsk, som man ikke trenger å øve til

Så noen nevnte bilfysikken i stad; for min del håper jeg på en som likner Mafia 2. Den er perfekt til tunge støpejernsbiler!
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
  • 192
  • 192
Beste hadde vært...trommevirvel... å ikke komme opp i noe!!

Bilfysikken blir sikkert ala den i Mafia II. Kan garantere at den ikke blir som i GTA. Husk at det er 50-60 års forskjell, og bilindustrien har endret seg mye. Den bør ikke være som i GTA.
Get ready for a better you
  • 0
Bilfysikken i Mafia 2 var for lite detaljert, og mer bestemt på forhånd hvordan det skulle se ut. På GTA4 var det mer random hvordan bilen så ut, og det håper jeg det blir på dette også.
  • 0
Gleder meg til hvordan siktesystemet fungerer.
  • 0
ROJ123: Med bilfysikk menes kjørefølelsen, ikke skademotoren. Men som du sier så håper jeg også på en skademotor likere GTA, ettersom den var enkelt og greit var bedre.
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Gleder meg som en unge til L.A. Noire kommer ut MEN; Vet noen av dere om L.A. Noire kommer som sandkasse spill?(Du får bevege deg fritt rundt mellom oppdraga som f. eks GTA serien) eller som et heavy Rain opplegg?

Får bare hope på et sandkasse opplegg!
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Zacchoe:
Gleder meg som en unge til L.A. Noire kommer ut MEN; Vet noen av dere om L.A. Noire kommer som sandkasse spill?(Du får bevege deg fritt rundt mellom oppdraga som f. eks GTA serien) eller som et heavy Rain opplegg?

Får bare hope på et sandkasse opplegg!


Det blir ikke som vanlige R* spill. Det er en helt åpen og realistisk verden, og Team Bondi skryter veldig av den (selvfølgelig), men oppdragene går i en bestemt rekkefølge, og jeg tror ikke det vil bli særlig til sideoppdrag.

For min del er det bare fint. Da blir det mer struktur og orden, og den røde tråden er mer tilstedeværende. Og man kan jo fremdeles kruse til i Los Angeles med en litt eldre bil, og nyte byen for sin prakt. Spent på hvor "åpen" byen blir, i forhold til butikker og sideoppdrag, men det får bare tiden vise. En ting er i alle fall sikkert; jeg skal oppdatere GR så mange ganger på mandag at knappen sikkert blir ødelagt.

- håper det var svar
Get ready for a better you
  • 0
Har faktisk nesten ikke sett noe gameplay.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Har faktisk nesten ikke sett noe gameplay.


Det er veldig sant. Har aldri sett en lengre walkthrough, bare masse små klipp. Sikkert ikke noe dårlig tegn. Håper ikke det i alle fall.
Get ready for a better you
  • 0
R* er vanligvis veldig tilbakeholden når det kommer til å vise gameplay før release, men de har aldri skuffet meg. L.A. oss håpe at de ikke gjør det denne gangen heller! (pun intended)
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Går greit for meg at de har historien ( hva kalles det?) at man spiller gjennom den uten stopp ( ) Bare at når du er ferdig med historien kan man gå fritt. Husker på Mafia 2 at når man var ferdig kom man bare tilbake til hovedmenyen og fikk ikke sjangse til å gå rundt i byen.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
20. mai kan ikke komme fort nok. Heldigvis har jeg Brink imens.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Elektro Banana:
Går greit for meg at de har historien ( hva kalles det?) at man spiller gjennom den uten stopp ( ) Bare at når du er ferdig med historien kan man gå fritt. Husker på Mafia 2 at når man var ferdig kom man bare tilbake til hovedmenyen og fikk ikke sjangse til å gå rundt i byen.


Men så endte Mafia 2 opp som en av fjorårets største flopper da ^^
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Men så endte Mafia 2 opp som en av fjorårets største flopper da ^^


Det er jeg så absolutt ikke enig i. Etter min mening er Mafia 2 et veldig godt spill, men om man forventet et GTA på 50-60 tallet så tror jeg man missforstod veldig. Det er forskjell på å bruke en stor by som et gameplay element (GTA) og som en kulisse for å kunne fortelle en god historie (Mafia 2). Jeg forventet ikke et en GTA klone og ble derfor ikke skuffet.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Crazy Kraken:
Citerer 192:
Men så endte Mafia 2 opp som en av fjorårets største flopper da ^^


Det er jeg så absolutt ikke enig i. Etter min mening er Mafia 2 et veldig godt spill, men om man forventet et GTA på 50-60 tallet så tror jeg man missforstod veldig. Det er forskjell på å bruke en stor by som et gameplay element (GTA) og som en kulisse for å kunne fortelle en god historie (Mafia 2). Jeg forventet ikke et en GTA klone og ble derfor ikke skuffet.


Det var et objektivt utsagn, basert på gjennomsnittlige karakterer i forhold til forventningene. Alt jeg har spilt av spillet var demoen, som var helt ok, men lot meg dessverre rive veldig meg av diskrimineringen av PS3 i forhold til arbeid. Jeg syns det spill floppa.
Get ready for a better you
  • 0
Jeg gleder meg ikke så mye til pang-pang-delene av spillet, men heller til gåteløsningen og detektivarbeidet.
  • 0
Siterer 192:
Det var et objektivt utsagn, basert på gjennomsnittlige karakterer i forhold til forventningene. Alt jeg har spilt av spillet var demoen, som var helt ok, men lot meg dessverre rive veldig meg av diskrimineringen av PS3 i forhold til arbeid. Jeg syns det spill floppa.


Du kan umulig kalle det et objektivt utsagn, da utsagnet bare baseres på subjektive anmeldelser og din egen opplevelse av demoen. Det skal også sies at demoen ikke er så veldig bra, men det som frustrerer meg er at anmeldere har anmeldt det for noe det ikke er, i motsettning til hva det faktisk er.

Jeg kan si at Oblivion er verdens dårligste bilspill, jeg kan si at CoD spillene er verdens dårligste MMO, jeg KAN si at Zelda spillene er verdens dårligste multiplayer FPS, og vet du hva? Alt dette stemmer. Det jeg sier her er ikke feil, men du må være enig i å dømme et spill slik, for noe det absolutt ikke er, er veldig substansløst.

Det blir det samme med Mafia 2. Det følger ikke GTA formelen og brukere ikke byen som et gameplay element. Skal spillet da dømmes fordi dette ikke er fokuset i spillet? Tror du skjønner at det blir litt tåpelig.

Og nei, du kan ikke si at spillet floppa for din eneste erfaring er en dårlig demo og anmeldere som anmelder spillet for noe det ikke er.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Los
  • Los
Mafia 2 var jo fantastisk! Kjempe gøy, og kul historie. Veldig bra spill
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Jeg gleder meg ikke så mye til pang-pang-delene av spillet, men heller til gåteløsningen og detektivarbeidet.


Da er vi 2!
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer fantomena:
Da er vi 2!


3!

Siterer fantomena:
Du kan umulig kalle det et objektivt utsagn, da utsagnet bare baseres på subjektive anmeldelser og din egen opplevelse av demoen. Det skal også sies at demoen ikke er så veldig bra, men det som frustrerer meg er at anmeldere har anmeldt det for noe det ikke er, i motsettning til hva det faktisk er.

Jeg kan si at Oblivion er verdens dårligste bilspill, jeg kan si at CoD spillene er verdens dårligste MMO, jeg KAN si at Zelda spillene er verdens dårligste multiplayer FPS, og vet du hva? Alt dette stemmer. Det jeg sier her er ikke feil, men du må være enig i å dømme et spill slik, for noe det absolutt ikke er, er veldig substansløst.

Det blir det samme med Mafia 2. Det følger ikke GTA formelen og brukere ikke byen som et gameplay element. Skal spillet da dømmes fordi dette ikke er fokuset i spillet? Tror du skjønner at det blir litt tåpelig.

Og nei, du kan ikke si at spillet floppa for din eneste erfaring er en dårlig demo og anmeldere som anmelder spillet for noe det ikke er.


Det kan godt være at at demoen var en dårlig del av spillet, og jeg skjønner absolutt poenget ditt. Men jeg, som sterkt vurderte å kjøpe spillet, skummet igjennom en rekke anmeldelser, og gang på gang ble det samme sagt, og de lunkne karakterene satt.

Og jo, det var et objektiv utsagn, ut ifra at jeg selv ikke syns spillet floppet. Jeg hadde null forventninger til det, men jeg tror nok majoriteten av Mafia 1-fansene syns spillet floppet, i tillegg til majoriteten av andre spillere. At noen få likte spillet godt, som det også alltid vil være, så betyr ikke det noen verdens ting i denne sammenheng. Mafia 2 floppet og skuffet.
Get ready for a better you
  • 0
Siterer Ursa Minora:
Jeg gleder meg ikke så mye til pang-pang-delene av spillet, men heller til gåteløsningen og detektivarbeidet.


Og cruise rundt i LA som politi(!) Jeg har ihvertfall alltid ønsket det
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Ingen skriftlig eksamen på meg i år! Det betyr at neste helg blir rimelig usosial, men samtidig mer episk enn noen helg på mange år.

Dere kan legge til en til om det med etterforskningen, så da er vi 4. Jeg håper bare at man faktisk må tenke selv! At man må bruke hintene man finner for å løse sakene, og ikke bare gjøre som spillet sier. Regner egentlig med at det blir dynamisk, ettersom de skryter av det...

(Hvis hver sak blir som Sherlock Holmes-spillene (etterforskningsmessig), for de som har spilt de, da blir det mange timer foran skjermen...)
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!