Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Pokémon Black/White ~ Offisiell tråd ~


149 seen 149 captured! Mangler bare Braviary, som jeg holder på å EV trene først og Thundurus og De to aller siste som jeg venter litt med.

Men trenger jo en Thundurus for å kunne møte Landorus og jeg har den ikke på dexen så jeg kan ikke se etter den på GTS.

Så jeg lurte på om noen med White vil trade sin Thundurus mot nesten hva som helst. Trenger ikke ha den lenge heller hvis du vil ha tilbake. Tornadus gir jeg gjerne for den har 2. Eller Zorua/Zoruark.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
  • Enro
  • Enro
Hvordan virker egentlig Hidden Power? Jeg vet at det vil gi en skjult type og styrke, men hvordan kan man planlegge dette?
Det kreves mye mot for å innrømme at man er feig
  • 0
Siterer Enro:
Hvordan virker egentlig Hidden Power? Jeg vet at det vil gi en skjult type og styrke, men hvordan kan man planlegge dette?


Alle Pokemon har sin egen styrke type. Må bare se på internett er jeg redd.

Heh, akkurat fått Boldore, men har ingen å bytte den fram og tilbake med for å få Gilgalith. Dumme bytte-for-utvikle-seg system.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Enro:
Hvordan virker egentlig Hidden Power? Jeg vet at det vil gi en skjult type og styrke, men hvordan kan man planlegge dette?


Du kan finne det på nettet eller snakke med en mann i Mistralton Pokemon Center som kan fortelle deg det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Plumb0:
Så jeg lurte på om noen med White vil trade sin Thundurus mot nesten hva som helst. Trenger ikke ha den lenge heller hvis du vil ha tilbake. Tornadus gir jeg gjerne for den har 2. Eller Zorua/Zoruark.


Jeg kan trade frem og tilbake Thundurus, men du får ikke beholde den.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Er det verdt å trene archen? Siden den har den crappy abilityen som halverer attack..
  • 0
Er ikke det bare når den har under halvparten av HP'en igjen? Jeg har tenkt til å gjøre det Har en ganske høy attack
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
EV trener du den i speed og attack tror jeg faktisk den kan bli et heller kraftig monster. Bare synd at ikke så mye skal til for å gjøre den udugelig. (Senke helsen til under 50%)

Mulig Moveset

Stone Edge
Earthquake
Arial Ace
Agility/Rock Polish
Item: Choice Band
Nature: Jolly

Smogon sitt set

Name: Physical Attacker
Move 1: Acrobatics
Move 2: Rock Slide
Move 3: Earthquake / Quick Attack
Move 4: Protect / Fast Guard
Item: Flight Jewel
Nature: Jolly
Ability: Defeatist
EVs: 6 HP / 252 Atk / 252 Spe

Ser utvilsomt ut som en god Pokemon. Ikke mange som kan skryte over 140 base attack og 110 base speed.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det var faktisk akkurat sånn jeg hadde tenkt å EV trene den Som en slags fyr som knuser på første slaget!
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Hvordan bytter jeg Pokémon med andre over nett?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Hvordan bytter jeg Pokémon med andre over nett?


Ja, hvordan, hvordan?
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Soraki:
Hvordan bytter jeg Pokémon med andre over nett?


Er vel bare til å gå til et pokemon center, og snakke med en dame som gjør at du kobler deg til GTS, og der kan du etterlate pokemoner og lister opp hva du vil ha til gjengjeld, eller søke etter pokemoner der de som har etterlat pokemonen du ønsker kommer frem, og viser hva de vil ha i gjengjeld.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Så det er ikke en egen spesiell bygning som i HG/SS?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer sonic og link:
Er vel bare til å gå til et pokemon center, og snakke med en dame som gjør at du kobler deg til GTS, og der kan du etterlate pokemoner og lister opp hva du vil ha til gjengjeld, eller søke etter pokemoner der de som har etterlat pokemonen du ønsker kommer frem, og viser hva de vil ha i gjengjeld.


Nice, takk for svaret. Men er det mulig å si at man skal ha tilbake Pokemonen senere.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Nice, takk for svaret. Men er det mulig å si at man skal ha tilbake Pokemonen senere.


Tror ikke det, men er ikke sikker.

Siterer Soraki:
Så det er ikke en egen spesiell bygning som i HG/SS?


Nei.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Irriterende at folk bare legger opp til helt idiotiske bytter, man må ha en Reshiram, Tornadus, el. barr for å få en Tepig...
Ikke noen her som kunne tenke seg å bytte en Tepig/Pignite til meg?
Just kill him with your awesome
  • 0
Okei men trenger en ditto så jeg kan lage et egg til deg
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Har nå både shiftry og Zekrom level 100. Går fort å få dem opp i level når man får 19k exp av en pokemon.

Ikke lenge til dream world kommer.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Et spørsnål jeg bare må spørre om i denne tråden: Har dere tenkt å trene deres Pokemoner til nivå 100? For hvis ikke kan man bare spille flat battles med 3 Pokemoner. Blir tungt å trene alle mine Pokemon til det nivået, men er fullt innstilt på å klare det om andre er med på det.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Jeg har tenkt å breede Darmanitan og levle han til lvl. 100 samtidig som jeg Ev-trener den. Har egentlig ikke tenkt så mye over hvilke pokemon jeg skal ha med på laget, men jeg vet at Darmanitan og Garrchomp skal være på det

Siterer sonic og link:
19k exp av en pokemon.


WHAT??!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
WHAT??!


Gained a boosted (overført fra ruby så til HG så til white) + Lucky egg + pass power som gir 1,5* EXP + trener med audino lv 65= 19k EXP (selv om jeg var lv 90).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Jeg har tenkt å breede Darmanitan og levle han til lvl. 100 samtidig som jeg Ev-trener den. Har egentlig ikke tenkt så mye over hvilke pokemon jeg skal ha med på laget, men jeg vet at Darmanitan og Garrchomp skal være på det


Ser ut som et nice team forløpig, Garchomp blir til og med blant de fleste competetive spillere regnet for å være legendarisk grunnet sin syke kraft. Uansett, teamet ditt ser ut til å ha litt problemer med vann og is angrep. Anbefaler deg derfor å skaffe deg et par tanker som kan ta noen slag for deg.

Noen jeg kommer på i farten er: Jellicent
Blissey
Suicune
Dusknoir
Lugia

Er en god del andre også, men det får du bare sjekke opp.

Siden begge er physical attackers burde du kanskje også få deg en Special Attacker i samme slengen.

Blant de jeg kommer på i farten er: Reuniculus
Kingdra
Thornadus/Thundurus
Zapdos
Gengar
Kyogre
Honchcrow
Celebi/Mew/Jirachi

Bare noen jeg kom på i farten, det er selvfølgelig flere å velge mellom.

Om du lurer på noe mer spesifikt er det bare å spørre.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Sounds like a dream!

Lagt til 2011-03-24 21:58:
Og når jeg skrev det snakket jeg om:

Siterer sonic og link:
Citerer Matscoolio:WHAT??!



Gained a boosted (overført fra ruby så til HG så til white) + Lucky egg + pass power som gir 1,5* EXP + trener med audino lv 65= 19k EXP (selv om jeg var lv 90).


Hva er drømmeteamet/favoritt pokemonene deres? (Drit i stats etc. 6stk.)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Min favorit er Swalot. Er ikke sikker på hvem jeg ville valgt til et lag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kakashi Sensei:
Angående tank, så har jeg vurdert sterkt å skaffe meg en Gardevoir eller Vaporeon, ettersom de virker som gode tanker, men er dog litt usikker.

Jeg har virkelig sansen for Gengar, husker at jeg cruiset gjennom Elite 4 på Pokemon Crystal med bare han Kommer definitivt til å få tak i Gengar etter hvert.

Jeg har ikke D/P eller HP/SS så jeg får ikke overført en god del av de pokemonene du nevnte, men jeg vurderer sterkt å kjøpe et av de nevnte spillene.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!