Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Bulletstorm-tråden!


Bulletstorm er et 1st Person Shooter laget av Epic Games og People Can Fly som ankommer hjemmene våre (i alle fall mitt) den nå i februar.

Bittelitt informasjon om spillet:
-Første persons-skytespill med mange kule actionelementer. Noe av dette er en slags hanske som kan skyte ut en blå stråle som plukker opp folk og kaster dem rundt.

-Spillet er satt i et framtidsliknende sted som er beskyttet av elite-gjengen Dead Echo, som også er hovedfiendene i spillet.

-Spillet har et system kalt "Skillshot". Dette går ut på at spilleren får poeng for å utføre de mest voldelige kombinasjonene av våpen, nærkamp osv. Jo mere skade spilleren gjør, jo mere poeng får han/hun.

Videoer:

E3 '10 Demo: http://www.youtube.com/watch?v=4HfCqw_8iKo

Debut Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=cb9ObWlNrg8

Gameplay Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=Ty1H29WMgkE

Gamescom '10 Demo: http://www.youtube.com/watch?v=OkDZLJeU4ZU

Har du tenkt til å kjøpe det? Hva synes du om det vi har fått se og høre hittil? Diskuter!
  • 0
Det virker som et kult spill som virkelig oppfordrer til å gjøre hva f*en du vil. Award systemet minner litt om SHIFT når jeg tenker meg om, og det liker jeg virkelig!
  • 0
Enig, men håper bare ikke at det blir for likt Gears of War på noen måte. Det virker i alle fall som at hovedpersonene er like badass som Marcus og Dom
  • 0
Siterer DoGRoG:
Det virker i alle fall som at hovedpersonene er like badass som Marcus og Dom
Og det virker svært lovende
er enig i at mange nye FPS skytespill hermer mye etter GOW, men det er også nødvendig å låne et par triks i ny og ne
  • 0
Virker som et lovende spill, som gjør noe forskjellig fra andre FPSer. Tenker jeg forhåndsbestiller Epic Edition ganske snart!

Men jeg tror dette fort kan bli et slikt spill som man runder en gang, også er man ferdig med det. Kanskje man spiller en del av denne survival moden.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Skulle ønske demoen kunne ha kommet nå.
  • 0
2nd that:/
  • 0
Kjøper det for gears 3 betaen tenker jeg!
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer DoGRoG:
fantomena: Kommer det noen demo i det hele tatt? Vil helst prøve det før jeg kjøper det.


Sjekk ut forsiden.
  • 0
Dette spillet har egentlig gått meg hus forbi, men etter å sett litt på det så har jeg bestemt meg: dette er et must-have
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer BlueDaf:
Kjøper det for gears 3 betaen tenker jeg!


Yay, da får jeg noen å spille Bulletstorm, og Gears beta med<3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Citerer BlueDaf:
Kjøper det for gears 3 betaen tenker jeg!


Yay, da får jeg noen å spille Bulletstorm, og Gears beta med<3


Er det coop i Bulletstorm?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Kan vel kalle det for co-op. Det blir som Horde i Gears 2
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Under en uke til demoen ankommer nå

Hva er det dere håper mest på i Bulletstorm? Har selv store forventninger til dette, og håper det ikke skuffer!
  • 0
Skulle ikke demoen komme i dag? Eller har jeg lest feil nå?

Håper mest på at Historien er godt gjennomført og at du blir godt kjent meg og knyttet til de andre karakterene. Skulle en av dem bli skadet eller dø i løpet av spillets gang har jeg lyst til å sitte og rope "NEEEEEEEEI!!!", ikke bare tenke "Hahaha".

En annen ting jeg håper på er at spillet ikke blir for repetivt, slik at det blir kjedelig. Utifra hva vi har fått vite hittil, så er det Campaign og Anarchy (Horde) modus. Det har altså et stort potensial for å bli fort kjedelig hvis gameplayet ikke har nok variasjon.

Jeg har egentlig ikke så store forhåpninger til spillet, jeg bare synes det ser litt annerledes ut, og at det blir verdt det å få det med seg. Om det skulle vise seg å være veldig bra, så får jeg heller juble når jeg har spiller det!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Demoen skulle komme 25. januar tror jeg.
  • 0
Bulletstorm demoen er ute nå! For dere som har prøvd den, hva synes dere?
Holder selv på å laste den ned akkurat nå.
  • 0
Holder på å laste den ned sammen med Crysis 2 demoen i skrivende stund.
  • 0
Har allerede bestilt Crysis 2 og KZ3, så dette må jeg nok vnete med, selvom det er grisefett ut!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har spilt igjennom demoen flere ganger nå, og jeg er storfornøyd! Gleder meg enda mer til det fulle spillet nå

Beste resultat jeg har fått nå er 7830 poeng på 5 minutter og 40 sekunder. Var på plass nummer ett eller annet med 2000 i Eruopa eller noe sånt og
  • 0
Jeg er på 1. plass i verden.

Lagt til 2011-01-25 23:41:
Hvilket våpen likte dere best da? Jeg elsket screameren, og spesielt raketten på den! Hahaha
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Får man kjøpt Epic Edition i butikken?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Den har ikke kommet på PS3 enda-.-
  • 0
Må si at demoen skuffet kraftig. Tviler sterkt på at jeg gidder å skaffe det nå...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!