Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Medal of Honor vs Call of Duty Black Ops


jo for en stund siden begynte jeg med og sammenligne COD og MOH!
eller ikke sammenligne men og se hvem som er best!
resultatet er: hemmelig

(not)

svaret er Medal of Honor

men her er Gamereactors mening:
MOH:
http://www.gamereactor.no/anmeldelser/122318/Medal+of+Honor/

COD: http://www.gamereactor.no/anmeldelser/122569/Call+of+Duty:+Bl
ack+Ops/


skrive din mening rett under:
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg har ikke prøvd MOH, men black ops skuffet ikke. Enspillerdelen var bedre å onlinen er like bra . Les anmeldelsen min her: http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/3957/

Skrev den i går
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Dtno
  • Dtno
Hvorfor vil du sammenligne 2 drit dårlige spill ?
>Singleplayer ok
> Multiplayer, sugde rett og slett.
ASUS GEFORCE GTX 570, AMD Phenom II X4 955 BE, 8 gig ram, Z-5500. VIDEO GAEMS!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Dette blir feil, det er litt uorginalt og du vil på en måte presse oss til å skrive under slik at du kan vinne. Versus-tråder er ikke så kreativt og spennende, mer fanboykrangel og usaklige uttalelser. Jeg kan jo uansett si at det er en ok tråd, men neppe noen månedens trådstarter.

Uansett skal jeg svare:
Jeg har ikke prøvd noe annet enn MOH Betaen, og jeg syntes det var litt mitt i mellom. Black Ops har jeg på Xbox 360, og har ca 1 døgns spilletid. Jeg misliker Black Ops, fordi det ikke er noe nytt, men det er er forsatt bedre enn det jeg har prøvd av MOH. Har også inntrykk av at et stort flertall er enig i min mening. Jeg er kanskje bare en av mange.
  • 0
vell jeg skal ikke la noen av dere som faktisk gidder og lese denne tråden, vente på at jeg skal få 1000 kommentarer. (som var en tør spøk)

svaret mitt er at Medal of honor var best!!!!!!
storyen kunne vært noen timer lengre, men MP var fantastisk god.
noe som irriterer meg noe sykt (stygt ord) er at jeg ikke har punkbuster som virker


Dtno: jeg vill sammenligne disse spillene!

smæ: nå kan du se hva jeg mener om disse spillene!
det var ikke meningen og presse folk til og skrive, skulle bare bruke min dårlige og forferdelige interne humor!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Vanskelig å si siden jeg ikke har prøvd MOH
The cake is a lie
  • 0
Har ikke prøvd MoH, zser altfor klønete ut etter min mening. BO skuffet meg litt, da treyarch (Iallfall i starten) ødela sniping, noe som er mitt spesialfelt. Heller ikke fornøyd med tilkoblingen, og spillet føles ikke like.. fast ut som MW2 gjorde. Det er bare noe ved det jeg ikke liker. Så hvilken spill er best?

MW2 og Cod 4.
Knurr...
  • 0
Call of Duty Modern Warfare 2 er det beste. Alle andre spill suger.
  • 0
Siterer ROJ123:
Call of Duty Modern Warfare 2 er det beste. Alle andre spill suger.



Hahahahahaha hvis du sier det så...
The cake is a lie
  • 0
jeg digger MW 1 og 2 selv og hadde faktisk håp på BO men det var ikke like bra som forventningene mine var!

velg heller MOH!
spillet har to minuser!
liten story og ikke fult så mange våpen i MP!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!