Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Her kan vi diskutere det nye spillet fra FromSoftware og Namco, som for tiden er under utvikling. En release er forventet i løpet av året.

Første teaser/trailer av spillet http://www.youtube.com/watch?v=s7U-a9pJtHQ

Tror dette spillet kommer til å bli spennende! Demon's Souls er kanskje det beste spillet jeg har til PS3. Og når et spill med likt gameplay, bare vanskeligere blir annonsert fra samme utvikler, kan man ikke gjøre annet enn å smile fra øre til øre

Noen som er gira?
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Vanskeligere?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Play
  • Play
Gleder meg til å få flere serier med raserianfall ^^ Storkoste meg med DS, og ser frem til Dark Souls.
  • 0
Ja, vanskeligere http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-01-dark-souls-harder-t
han-demons-souls


Demon's souls er egentlig ikke så veldig vanskelig. Greit, mange av bossene kommer man til å slite litt med, men etter du har klart 1-1 går alt 10 ganger lettere.
Har hørt at de vil heller gjøre læringskurven mindre bratt denne gangen tho.
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Etter en halvtime med Demon's Souls ville jeg bare drepe det. Angrer greit på at jeg kjøpte det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Du bør gi spillet en sjanse til. Spill mer enn en halvtime, og prøv å fullfør 1-1 iallefall.
World 3-1 (Tower of Latria) er kanskje favorittbanen min på spillet. Var faktisk skummelt å spille det sent på kvelden, med tanke på at gamle hekser kunne drepe meg med et hit om de så meg først. Fantastisk
"Det er lame å sitere seg selv" - littsnill
  • 0
Lol. Likte DS j@vlig bra, drit god stemning og gameplay Kan ikke vente på Dark Souls.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Shrine of storms fra Demon's Souls er min favoritt.

Gleder meg til Dark Souls!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Skammer meg litt over å ikke ha spilt noe mer Demon's Soul's de siste 4-5 månedene det ble litt for vanskelig for meg, men egentlig så var det ikke så ille.... bare sykt kjipt å prøve på nytt gang etter gang...
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Nå har jeg forhåndsbestilt Dark Souls
Jeg må nok spille igjennom DS en gang til.. Uheldigvis må jeg starte på begynnelsen, siden PS3 Streika rett før jul..(Hvem bryr seg vel om backup?!)

Syntes forresten ikke at det var sånn overdrevent vanskelig. Litt vanesak. Bossene ble faktisk ganske lette mot slutten.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Noen bosser på DS tok jeg på første. Andre brukte jeg lang tid på. Men værst var vanlige fiender.

Gleder meg fortsatt. Challenge accepted!

Edit: Slang med en gameplay video med kommentarer.

http://www.youtube.com/watch?v=KJHLyzGfXfU
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Play
  • Play
Hvorfor har de ikke fikset fysikkmotoren enda? Det var jo definitivt en av de dårlige sidene med Demon's Souls
  • 0
Tror det var 3 bosser jeg døde på i Demon's Souls... Selvfølgelig False King, men døde også en gang på Man eater (grunnet et dytt uti en dyp avgrunn....) Så døde jeg en gang på Fools Idol siden jeg ikke klarte å kjønne at De floor trappene resatte seg, og ble plutselig overvelmet... Ellers syntes jeg Demon's Souls er ganske lett.

Men en fiende jeg IKKE liker er medusane som er før Old monk de drepte meg en del ganger...

JEG ELSKER Demon's Soul <3 <3 <3 <3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Blir både interessert og litt skremt når spillet er så vanskelig som det er. Så lenge man ikke dør på en urettferdig måte og at man kan lære av sine feil, så er det kanskje greit, men kan det ikke fort bli litt frustrerende også (Ang. Demon's Souls og da sikkert også Dark Souls)?

Har jo vurdert å kjøpe det, men er litt usikker. Vet ihvertfall at det vanskeligste spillet jeg har spilt er Ninja Gaiden til Xbox og det sleit jeg skikkelig med...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Den virkelig frustrerende følelsen er når du har kommet deg til stedet hvor du døde. Plukker opp sjelene enn får tak og dør like etterpå. Egen opplevd historie :o
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Den virkelig frustrerende følelsen er når du har kommet deg til stedet hvor du døde. Plukker opp sjelene enn får tak og dør like etterpå. Egen opplevd historie :o


Haha, høres frustrerende ut ja!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Citerer gnyg:


Haha, høres frustrerende ut ja!


Men det er virkelig en deilig følelse når man klarer å komme seg gjennom brettet og ta bossen.

Lagt til: Vær glad dere ikke spiller spillet nå. Før release vil det være umulige fantomer som innvaderer verdenen. Du kan kun slå dem med fullt lvl, og fullt oppgraderte våpen. From Software valgte å gjøre det slik for at ingen skulle få fordeler i spillet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Lagt til: Vær glad dere ikke spiller spillet nå. Før release vil det være umulige fantomer som innvaderer verdenen. Du kan kun slå dem med fullt lvl, og fullt oppgraderte våpen. From Software valgte å gjøre det slik for at ingen skulle få fordeler i spillet.


?? mener du i de som annmelder spillet før release ?
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Etter som jeg har skjønt så ja. Men er mulig at jeg tar feil og at det kun gjelder folk som har fått det tidlig pga leverandører som ikke bryr seg om release date.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Dette fungerer nødvendigvis bare om du er koblet opp på nettet, så en utkobling burde la deg spille i fred. Herlig ondskapsfullt, uansett!

(Sitert fra pressfire.no)
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Haha, genialt! Og nettdelen av spillet er vel ganske viktig? Dette med å gi hverandre beskjeder og sånt?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Crazy Kraken:
Haha, genialt! Og nettdelen av spillet er vel ganske viktig? Dette med å gi hverandre beskjeder og sånt?


Man kan gi hverandre beskjeder som hjelper eller ikke. Det hjelper å være litt obs på hva som står. Noen legger ned en beskjed som står "det er trygt ned her". Du går ned og faller ned et stup.

MP-en i Dark Souls er ikke så viktig. Det fine er at man kan velge å spille mer MP-ish (få hjelp av venner f.eks, though komplisert å få til), ellers så kan man velge å spille alene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Jeg har alldri blit teller innvadert i Demon's Souls, grunnet dårlig internett til PS3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Da er Dark Souls Limited Edition til PS3 forhondsbestilt
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Onkel Gerda:
Da er Dark Souls Limited Edition til PS3 forhondsbestilt


Hva inneholder den?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!