Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Dark Souls-tråden

Antall innlegg: 1484
Sansidar
Hvilket våpen er det bra å oppgradere?
Hvorfor lager de kondomer med jordbærsmak når alle vet at musa liker ost?
bent_a
Halberd er det eneste våpenet jeg har oppgradert (+5). Bra rekkevidde, samt at man ikke bruker så mye stamnia.

Er det noen som har drept den røde dragen. Jeg begynte å skyte den med piler. Når jeg hadde kommet halvveis, ble jeg logget av PSN. Dermed måtte jeg starte spillet om igjen. Dragen hadde naturligvis fått helsen tilbake på topp i mellomtiden. Dermed gadd jeg ikke stresse mer med den. Dermed tok jeg heller Capra Demon av dage. Men når jeg kom tilbake til bruen senere, daua plutselig dragen
Hva skjedde???
You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself.
Sansidar
Citerer bent_a:
Halberd er det eneste våpenet jeg har oppgradert (+5). Bra rekkevidde, samt at man ikke bruker så mye stamnia.

Er det noen som har drept den røde dragen. Jeg begynte å skyte den med piler. Når jeg hadde kommet halvveis, ble jeg logget av PSN. Dermed måtte jeg starte spillet om igjen. Dragen hadde naturligvis fått helsen tilbake på topp i mellomtiden. Dermed gadd jeg ikke stresse mer med den. Dermed tok jeg heller Capra Demon av dage. Men når jeg kom tilbake til bruen senere, daua plutselig dragen

Hva skjedde???

Har hørt at det er en bug med dragen. Plutselig dauer den for ingen grunn
bent_a
Fikk hvertfall 1oooo souls ut av det, men det var ikke særlig tilfredsstillende.
You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself.
DoGRoG
Hvor er ridderen som selger bottomless box? Har løpt igjennom hele Depths (tror jeg) men ikke funnet noe
thingken of fast ;_;
gnyg
http://www.youtube.com/watch?v=RNkDieaPmJw - Snakk med han riddern som sitter til høyre på videoen.

Å finne sin egen sjel i Sen's Fortress er som å finne nålen i høystakka.
Men endelig fant jeg litt steiner så jeg kan lage meg et divine våpen osv.
HAKUNA MATATA!
DoGRoG
Nvm, er i Blighttown nå. Koser meg.
thingken of fast ;_;
Onyck
Citerer DoGRoG:
Nvm, er i Blighttown nå. Koser meg.

Håper du koser deg mye ;)

Er selv i Painted World of Ariamas, sinnsykt fucked up plass det der....
Rule nr 1: Be EPIC!
Onkel Gerda
Citerer Onyck:
Er selv i Painted World of Ariamas, sinnsykt fucked up plass det der....

Ble skuffet over hvor lett den var... Bossen var jo skjempe lett, SPOILER : Det eneste som gjorde den vanskelig var å kappe av den halen mens den var usynelig..."
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
Sansidar
Er i Depthes (stavet det nok feil) nå. Hater det. Ble cursed av en rar skapning Hva skal jeg gjøre nå
Thorn
Citerer Sansidar:
Er i Depthes (stavet det nok feil) nå. Hater det. Ble cursed av en rar skapning Hva skal jeg gjøre nå

Skjedde med meg også når jeg rota der nede
Det du trenger er en "purging stone". Den kan du kjøpe av hun kvinnelige merchanten i den grotten hvor det kun er en rotte.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
gnyg
OH YEAH"!!!!! LYN SPYD FTW:.... Å drepe den kista i Sen's Fortress må være det smarteste jeg har gjort i spillet. Har nå tatt Iron Gollem (fikk hjelp av en random supermagiker).

Hater Sen's Fortress. Finner aldri sjela mi om jeg dør. Var ufokusert og mistet nettopp 36K sjeler

Lagt til: Oppgraderte forresten lynspyden til +4. Kraftige saker. Nå er spillet 10x mer morsommere å spille siden jeg dreper litt lettere
HAKUNA MATATA!
Sansidar
Hei! Jeh har sett noen som bruket en liten mace ting.... Hvor finner jeg den?

http://darksoulswiki.wikispaces.com/weapons <-- mace
sulesnus
Da har jeg skaffa en spill guide til Dark souls Ingen som svarer her så.
Crazy Kraken
Quelaag bossen (hun heksen) er en helt elendig boss syns jeg. Klarer ikke ta henne fordi det er umulig å se når hun sender ut den sjokkbølgen som dreper meg selv om jeg har fullt liv... Irritert...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
gnyg
Jeg klarer ikke å spille noe særlig lenge for tiden. Men etter at jeg fikk tak i lynspydet og oppgradert det litt til +3 så har jeg sittet en 5-7 timer i dag.

Også må jeg spørre. Er det noen som har fått tak i våpnene til de steinsoldatene før moonlight butterfly og som faktisk klarer å bruke dem? Får ikke brukt dem med 2 hender en gang.
HAKUNA MATATA!
Los
Jeg har spilt det i dag, har ca 3 timer bak meg nå. Og jeg opplever det som en blandet pose. Jeg liker spillet. Det største problemet jeg har er at jeg ikke føler fremgang. Jeg er kommet inn i Dead Burg, og tent bålet der. Men derfra har jeg stått fast. Har prøvd meg på både Black Knight og Taurus Demon flere ganger..Jeg forventet vanskelig, og egentlig er det ikke et problem fordi jeg spiller jo fortsatt. Men jeg føler ikke at jeg kommer noen vei, for når jeg dør så mister jeg all progresjon og alt utstyret jeg bruker, så når jeg har gjort det mange ganger på rad må jeg bare skur av og puste litt... Men jeg skrur ganske fort på igjen også da
Vis vinden løye går e rett på tryne
Sansidar
Hvis jeg gir en blacksmith en large amber... vil jeg få den tilbake etterpå?
gnyg
Citerer Sansidar:
Hvis jeg gir en blacksmith en large amber... vil jeg få den tilbake etterpå?

Nei. Men du får bra våpen av det.
HAKUNA MATATA!
Sansidar
Kan man finne 2 i hele spillet eller?
Bomberman
Citerer DoGRoG:
Hvor er ridderen som selger bottomless box? Har løpt igjennom hele Depths (tror jeg) men ikke funnet noe

Etter du dreper Gaping Dragon, flytter han seg til undersiden av Akvedukten i Firelink Shrine.

Hvilken Soul Level er folk på?
Tommy Kvaernerud
Citerer Los:
Jeg er kommet inn i Dead Burg, og tent bålet der. Men derfra har jeg stått fast. Har prøvd meg på både Black Knight og Taurus Demon flere ganger.

Sto fast på samme punkt i lang tid, fordi jeg ikke visste hvor jeg burde gå.
Men Taurus Demon var den som måtte felles for å gå videre.
Hvis du kan den ene spesielle metoden (som de fleste bruker), så er han omtrent enklere enn de vanlige fiendene en har møtt før ham

Må forresten innrømme at jeg ikke har rørt spillet siden jeg tok ham og like etterpå fikk tak i Drake Sword.
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
Play
Citerer Tommy Kvaernerud:
Citerer Los:
Jeg er kommet inn i Dead Burg, og tent bålet der. Men derfra har jeg stått fast. Har prøvd meg på både Black Knight og Taurus Demon flere ganger.

Sto fast på samme punkt i lang tid, fordi jeg ikke visste hvor jeg burde gå.
Men Taurus Demon var den som måtte felles for å gå videre.
Hvis du kan den ene spesielle metoden (som de fleste bruker), så er han omtrent enklere enn de vanlige fiendene en har møtt før ham

Må forresten innrømme at jeg ikke har rørt spillet siden jeg tok ham og like etterpå fikk tak i Drake Sword.

Du har gitt opp så fort? Du e jo helt i begynnelsen av spillet jo.
"The pursuit of truth will set you free; even if you never catch up with it." - Clarence Darrow
Onkel Gerda
Citerer gnyg:
Også må jeg spørre. Er det noen som har fått tak i våpnene til de steinsoldatene før moonlight butterfly og som faktisk klarer å bruke dem? Får ikke brukt dem med 2 hender en gang.

Jeg klarer i vifte rundt med great dragon axe med en arm (50 i streangth)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
Sansidar
Citerer Bomberman:
Citerer DoGRoG:Hvor er ridderen som selger bottomless box? Har løpt igjennom hele Depths (tror jeg) men ikke funnet noe

Etter du dreper Gaping Dragon, flytter han seg til undersiden av Akvedukten i Firelink Shrine.

Hvilken Soul Level er folk på?

Jeg er i soul level 34 akkurat nå
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 3% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 44% The Last of Us
  • 8% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 9% Noe helt annet
Resultat
Kristiano: Pga varmen måtte jeg utsette gamingen til sent på kvelden. Men det ble litt Bf3 spelling tilslutt! Følg
2013-05-19 02:23
Duck Song: Gratulerer danmark!Følg
2013-05-19 00:28
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Ja, hvertfall Romania. Håper Norge vinner, men Ukraina og Danmark er dei store favorittene trur eg.Følg
2013-05-19 00:17
Kim og Christer: Laget montasje-video nå av "skremme øyeblikk" lastes opp i morgen :)Følg
2013-05-18 23:10
The Cookiemonster: @Akres: Det er jo hele moroa med det! Det er så sjokkerende mye dårlig at det er morsomt!Følg
2013-05-18 23:08
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Det er for mange rare sanger, spesielt Romania sin. Prøver å unngå det programmet.Følg
2013-05-18 23:04
The Cookiemonster: "It's like this guy has swallowed Susan Boyle and she's trying to scream for help through his abdominal wall." The Guardian om Romanias sangFølg
2013-05-18 22:21
The Cookiemonster: Hva var det jeg nettopp hørte fra Romania?Følg
2013-05-18 22:15
Jack the Lack of Crack: Wehoo, da er endelig internettet tilbake i hula mi!Følg
2013-05-18 21:00
Gamingisforlife: Hjemmebrent Mojito fra Kristiansand smakte bra. Håper jeg fortsatt ser i morgen. Følg
2013-05-18 18:36
ElGamer: @Tommy: Sitter og smelter i Saltnes med 32 grader i skyggen. Er nesten for jævlig :PFølg
2013-05-18 17:43
albaga: Ute i det fine været med energidrikk. Deilig.Følg
2013-05-18 17:37
Gamingisforlife: Har vært innestengt på jobb i dag, var faen glovarmt. Nå skal varmen nytes på terassen med en kald pils eller 12.Følg
2013-05-18 17:33
sunnygamer23: huff å huff!! så grusomt varmt. :(Følg
2013-05-18 17:13
Tommy Kvaernerud: 31 grader her i Tønsberg nå. Noen bedre? Eller skal jeg si værre, ettersom jeg ikke liker varmen.Følg
2013-05-18 16:48
sonic og link: TK: Er også varmt her i Bergen, kan ikke kalle det noe annet enn sommer.Følg
2013-05-18 16:05
Tommy Kvaernerud: 27 grader i sola og stort sett vindstille... dette blir for mye for meg. Holder meg i kjelleren med 15 grader.Følg
2013-05-18 14:31
Duck Song: Velkommen tilbakeFølg
2013-05-18 14:24
The Gamer 459: Okay. Nå er jeg tilbake på GR! Forhåpentligvis i en god lang stundFølg
2013-05-18 13:08
sonic og link: Da blir det litt anime seeing, har en god del serier jeg må ta igjen.Følg
2013-05-18 13:01
BETA +