Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Hvilket våpen er det bra å oppgradere?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Halberd er det eneste våpenet jeg har oppgradert (+5). Bra rekkevidde, samt at man ikke bruker så mye stamnia.

Er det noen som har drept den røde dragen. Jeg begynte å skyte den med piler. Når jeg hadde kommet halvveis, ble jeg logget av PSN. Dermed måtte jeg starte spillet om igjen. Dragen hadde naturligvis fått helsen tilbake på topp i mellomtiden. Dermed gadd jeg ikke stresse mer med den. Dermed tok jeg heller Capra Demon av dage. Men når jeg kom tilbake til bruen senere, daua plutselig dragen
Hva skjedde???
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Halberd er det eneste våpenet jeg har oppgradert (+5). Bra rekkevidde, samt at man ikke bruker så mye stamnia.



Er det noen som har drept den røde dragen. Jeg begynte å skyte den med piler. Når jeg hadde kommet halvveis, ble jeg logget av PSN. Dermed måtte jeg starte spillet om igjen. Dragen hadde naturligvis fått helsen tilbake på topp i mellomtiden. Dermed gadd jeg ikke stresse mer med den. Dermed tok jeg heller Capra Demon av dage. Men når jeg kom tilbake til bruen senere, daua plutselig dragen

Hva skjedde???


Har hørt at det er en bug med dragen. Plutselig dauer den for ingen grunn
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Fikk hvertfall 1oooo souls ut av det, men det var ikke særlig tilfredsstillende.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hvor er ridderen som selger bottomless box? Har løpt igjennom hele Depths (tror jeg) men ikke funnet noe
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
http://www.youtube.com/watch?v=RNkDieaPmJw - Snakk med han riddern som sitter til høyre på videoen.

Å finne sin egen sjel i Sen's Fortress er som å finne nålen i høystakka.
Men endelig fant jeg litt steiner så jeg kan lage meg et divine våpen osv.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Nvm, er i Blighttown nå. Koser meg.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Nvm, er i Blighttown nå. Koser meg.


Håper du koser deg mye ;)


Er selv i Painted World of Ariamas, sinnsykt fucked up plass det der....
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Siterer Onyck:
Er selv i Painted World of Ariamas, sinnsykt fucked up plass det der....


Ble skuffet over hvor lett den var... Bossen var jo skjempe lett, SPOILER : Det eneste som gjorde den vanskelig var å kappe av den halen mens den var usynelig..."
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Er i Depthes (stavet det nok feil) nå. Hater det. Ble cursed av en rar skapning Hva skal jeg gjøre nå
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer Sansidar:
Er i Depthes (stavet det nok feil) nå. Hater det. Ble cursed av en rar skapning Hva skal jeg gjøre nå


Skjedde med meg også når jeg rota der nede
Det du trenger er en "purging stone". Den kan du kjøpe av hun kvinnelige merchanten i den grotten hvor det kun er en rotte.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
OH YEAH"!!!!! LYN SPYD FTW:.... Å drepe den kista i Sen's Fortress må være det smarteste jeg har gjort i spillet. Har nå tatt Iron Gollem (fikk hjelp av en random supermagiker).

Hater Sen's Fortress. Finner aldri sjela mi om jeg dør. Var ufokusert og mistet nettopp 36K sjeler

Lagt til: Oppgraderte forresten lynspyden til +4. Kraftige saker. Nå er spillet 10x mer morsommere å spille siden jeg dreper litt lettere
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hei! Jeh har sett noen som bruket en liten mace ting.... Hvor finner jeg den?

http://darksoulswiki.wikispaces.com/weapons <-- mace
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Da har jeg skaffa en spill guide til Dark souls Ingen som svarer her så.
  • 0
Quelaag bossen (hun heksen) er en helt elendig boss syns jeg. Klarer ikke ta henne fordi det er umulig å se når hun sender ut den sjokkbølgen som dreper meg selv om jeg har fullt liv... Irritert...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg klarer ikke å spille noe særlig lenge for tiden. Men etter at jeg fikk tak i lynspydet og oppgradert det litt til +3 så har jeg sittet en 5-7 timer i dag.

Også må jeg spørre. Er det noen som har fått tak i våpnene til de steinsoldatene før moonlight butterfly og som faktisk klarer å bruke dem? Får ikke brukt dem med 2 hender en gang.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg har spilt det i dag, har ca 3 timer bak meg nå. Og jeg opplever det som en blandet pose. Jeg liker spillet. Det største problemet jeg har er at jeg ikke føler fremgang. Jeg er kommet inn i Dead Burg, og tent bålet der. Men derfra har jeg stått fast. Har prøvd meg på både Black Knight og Taurus Demon flere ganger..Jeg forventet vanskelig, og egentlig er det ikke et problem fordi jeg spiller jo fortsatt. Men jeg føler ikke at jeg kommer noen vei, for når jeg dør så mister jeg all progresjon og alt utstyret jeg bruker, så når jeg har gjort det mange ganger på rad må jeg bare skur av og puste litt... Men jeg skrur ganske fort på igjen også da
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Hvis jeg gir en blacksmith en large amber... vil jeg få den tilbake etterpå?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Sansidar:
Hvis jeg gir en blacksmith en large amber... vil jeg få den tilbake etterpå?


Nei. Men du får bra våpen av det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Kan man finne 2 i hele spillet eller?
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0
Siterer DoGRoG:
Hvor er ridderen som selger bottomless box? Har løpt igjennom hele Depths (tror jeg) men ikke funnet noe


Etter du dreper Gaping Dragon, flytter han seg til undersiden av Akvedukten i Firelink Shrine.

Hvilken Soul Level er folk på?
  • 0
Siterer Los:
Jeg er kommet inn i Dead Burg, og tent bålet der. Men derfra har jeg stått fast. Har prøvd meg på både Black Knight og Taurus Demon flere ganger.


Sto fast på samme punkt i lang tid, fordi jeg ikke visste hvor jeg burde gå.
Men Taurus Demon var den som måtte felles for å gå videre.
Hvis du kan den ene spesielle metoden (som de fleste bruker), så er han omtrent enklere enn de vanlige fiendene en har møtt før ham

Må forresten innrømme at jeg ikke har rørt spillet siden jeg tok ham og like etterpå fikk tak i Drake Sword.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Tommy Kvaernerud:
Citerer Los:
Jeg er kommet inn i Dead Burg, og tent bålet der. Men derfra har jeg stått fast. Har prøvd meg på både Black Knight og Taurus Demon flere ganger.


Sto fast på samme punkt i lang tid, fordi jeg ikke visste hvor jeg burde gå.
Men Taurus Demon var den som måtte felles for å gå videre.
Hvis du kan den ene spesielle metoden (som de fleste bruker), så er han omtrent enklere enn de vanlige fiendene en har møtt før ham

Må forresten innrømme at jeg ikke har rørt spillet siden jeg tok ham og like etterpå fikk tak i Drake Sword.


Du har gitt opp så fort? Du e jo helt i begynnelsen av spillet jo.
  • 0
Siterer gnyg:
Også må jeg spørre. Er det noen som har fått tak i våpnene til de steinsoldatene før moonlight butterfly og som faktisk klarer å bruke dem? Får ikke brukt dem med 2 hender en gang.


Jeg klarer i vifte rundt med great dragon axe med en arm (50 i streangth)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Bomberman:
Citerer DoGRoG:Hvor er ridderen som selger bottomless box? Har løpt igjennom hele Depths (tror jeg) men ikke funnet noe



Etter du dreper Gaping Dragon, flytter han seg til undersiden av Akvedukten i Firelink Shrine.



Hvilken Soul Level er folk på?


Jeg er i soul level 34 akkurat nå
"Amazing chest ahead!" - Orange Guidance Soapstone
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!