Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Dark Souls-tråden

Antall innlegg: 1484
Grallen
Har blitt bitt av Dark Souls-basillen igjen, og prøver meg fram med diverse builder nå. Fant en på nettet som virker meget interessant.
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
gnyg
Citerer Grallen:
Har blitt bitt av Dark Souls-basillen igjen, og prøver meg fram med diverse builder nå. Fant en på nettet som virker meget interessant.

Fortell om den builden a.
HAKUNA MATATA!
Grallen
Denne:

http://www.gamefaqs.com/ps3/606312-dark-souls/faqs/63198

Tok den hovedsaklig fordi jeg ville prøve noe annet enn ren Melee, og syns denne virket interessant. Virker ganske awesome sålangt. Knerter det meste med Great Soul Arrow. Winged Spear 5+ er litt for veikt for min del, med det forandrer seg sikkert når jeg får smitha det om til Magic Winged Spear.
Hopetify
Venter til pc versjonen med å starte nye builds. Skal kjøre en Knight build. Med Balder swag sword og knight shield. skal kjøre beast mode. Power within and crystal weapon. Ble inspirert av enb sin video http://www.youtube.com/watch?v=1bBKtlY1LH4. skal å ta en sl 1. run for fun, usikker på hva slags character jeg skal ta. Frister med en two handed run.
What is dead may never die
Grallen
Ser at Namco Bandai skal vise mer av Prepare to Die-edition under Gamescom. Håper at vi konsollspillere får en dato for DLCen.
bent_a
Ja, begynner å bli litt nysgjerrig på datoen...
Har forresten ikke rørt Dark Souls på en mnd(!), men hvis jeg først begynner å spille, glemmer jeg alt annet.
You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself.
Los
Jeg har plukket det opp igjen. Slet fryktelig med Taurus Demon sist jeg spilte, og for et par dager prøvde jeg igjen. På første forsøk holdt jeg på å klare det, og eter noen bomturer klarte jeg det i går. Så da gikk jeg ned i The Depths! Fikk gått opp i lvl et par raske ganger der nede, og fikk kjøpt Bottomless Box. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal, men jeg har fått tilbake lysten på å spille det hehe
Vis vinden løye går e rett på tryne
Grallen
Om du er kommet til The Depths, så skal du bare lete etter Gaping Dragon og drepe den, slik at du får nøkkelen til Blighttown. Døra dit er også i The Depths.
Los
Tok Gaping Dragon i sted. Den var forholdsvis lett. Jeg har ikke funnet døren til Blighttown, men har jeg ikke lest en plass at det er jævlig vanskelig der? Så jeg vurderer å gå tilbake til Darkroot Basin å ta hydraen først. Men vet ikke helt..
bent_a
Er ikke så vanskelig hvis du tar en fiende omgangen. Pil og bue ble flittig brukt av meg. Man bør også unngå å falle ned.
You know, if I was as worried as you, I'd never fart for fear of shitting myself.
Grallen
Og pass deg for de forbanna fyrene som skyter Toxic. De er irriterende som faen.
Hopetify
Holy shit! 4 dager til
What is dead may never die
Grallen
Nesten så det frister å kjøpe PC-versjonen også. Ser at den følger Xbox og PS3-versjonen sine fotspor og kommer med Soundtrack, Making of DVD og Artbook (med nye tegninger) + poster og postkort. Satser på at Prepare to Die kommer til PS3 og Xbox også, så kan jeg heller selge originalversjonen min.
Los
Har ikke spilt på et par dager, men i dag tok jeg Hydra og Moonlight Butterfly (den var lett). Driver å roter rundt oppe på platået bak Hydraen i Darkroot Garden. Fått meg litt nytt utstyr, opp i level også videre. Damn dette spillet er gøy!
bent_a
Når du først er bak hydraen. Bør du fortsette bak svingen. Der står det en urinfarget golem. Drep han. Etterpå kan du kjøpe godsaker av hu frøkna som du setter fri.
Spaceboy92
Fått fatt på pc versjonen av spillet nå, undrer litt på hva slags build jeg skal kjøre, noen som har noen tips til en morsom build?
Grallen
@Los: Vil også anbefale å knerte Havel the Rock, som er i tårnet før hydraen. Når du dreper han får du en ring som øker equipload med 50%. Den er kjekk å ha.

Citerer Spaceboy92:
Fått fatt på pc versjonen av spillet nå, undrer litt på hva slags build jeg skal kjøre, noen som har noen tips til en morsom build?

Selv så driver jeg å jobber med denne: http://www.gamefaqs.com/ps3/606312-dark-souls/faqs/63198 . Har ikke spilt så mye med den, har knertet Bell Gargoyles, men sålangt så virker den ganske nice.
Los
Havel the Rock har most meg et par ganger nå... Han er en vrien skrue i det trange tårnet. Jeg tok golemen, men dama forsvant.. Svarte ja på at jeg trengte henne, men nå finner jeg ikke henne.. Er det noe jeg har missforstått?
Grallen
Citerer Los:
Havel the Rock har most meg et par ganger nå... Han er en vrien skrue i det trange tårnet.

Haha, ja. Tok han igjen i stad på saven jeg gjør klar til DLCen, og sjøl om jeg har tatt han en del ganger før, så daua jeg noen ganger. Anbefaler å fokusere å backstabbs, og ha equip load på under 25%. Da pleier det å gå konge.

Citerer Los:
Jeg tok golemen, men dama forsvant.. Svarte ja på at jeg trengte henne, men nå finner jeg ikke henne.. Er det noe jeg har missforstått?

Du finner summoning signet hennes ved der du sloss mot hydraen.
Los
Tok Havel the Rock med bare skjold og sverd på kroppen, hadde ikke med meg noe annet utstyr for å være så rask som mulig hehe.
Grallen
Baaaaah! Begynner å bli irritert over at PC-versjonen har kommet, men vi fortsatt må vente på DLC! Har lyst til å vite hva det nye innholdet er, men jeg vil ikke spoile det for meg ved å se på youtube eller denslags.
Tommy Kvaernerud
Citerer Grallen:
Baaaaah! Begynner å bli irritert over at PC-versjonen har kommet, men vi fortsatt må vente på DLC! Har lyst til å vite hva det nye innholdet er, men jeg vil ikke spoile det for meg ved å se på youtube eller denslags.

Konsollutgaven av Prepare to die edition kommer 26 oktober. Men DLC til de som alt har spillet vil visstnok dukke opp på et senere tidspunkt.

xbox360achievements.org/DarkSoulsPTDE
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
Grallen
Citerer Tommy Kvaernerud:
Konsollutgaven av Prepare to die edition kommer 26 oktober. Men DLC til de som alt har spillet vil visstnok dukke opp på et senere tidspunkt.

Senere enn 26. oktober? Pokker altså. Jaja, kan jo alltids kjøpe PC-utgaven, men jeg er redd PCen min ikke takler det.
Los
Har jo lest flere plasser at PC-porten er veldig dårlig.. Personlig venter jeg til det er på konsoll.
Grallen
Til dere som har kjøpt PC-utgaven, og har Limited Edition på konsoll: Er Artbooken og Soundtrack-CDen den samme, eller er den anderledes på Prepare to Die-edition?
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 3% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 44% The Last of Us
  • 8% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 9% Noe helt annet
Resultat
gnyg: Her står vi sammen på vannski ååååååaaahhhhhhFølg
2013-05-19 03:30
Kristiano: Pga varmen måtte jeg utsette gamingen til sent på kvelden. Men det ble litt Bf3 spelling tilslutt! Følg
2013-05-19 02:23
Duck Song: Gratulerer danmark!Følg
2013-05-19 00:28
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Ja, hvertfall Romania. Håper Norge vinner, men Ukraina og Danmark er dei store favorittene trur eg.Følg
2013-05-19 00:17
Kim og Christer: Laget montasje-video nå av "skremme øyeblikk" lastes opp i morgen :)Følg
2013-05-18 23:10
The Cookiemonster: @Akres: Det er jo hele moroa med det! Det er så sjokkerende mye dårlig at det er morsomt!Følg
2013-05-18 23:08
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Det er for mange rare sanger, spesielt Romania sin. Prøver å unngå det programmet.Følg
2013-05-18 23:04
The Cookiemonster: "It's like this guy has swallowed Susan Boyle and she's trying to scream for help through his abdominal wall." The Guardian om Romanias sangFølg
2013-05-18 22:21
The Cookiemonster: Hva var det jeg nettopp hørte fra Romania?Følg
2013-05-18 22:15
Jack the Lack of Crack: Wehoo, da er endelig internettet tilbake i hula mi!Følg
2013-05-18 21:00
Gamingisforlife: Hjemmebrent Mojito fra Kristiansand smakte bra. Håper jeg fortsatt ser i morgen. Følg
2013-05-18 18:36
ElGamer: @Tommy: Sitter og smelter i Saltnes med 32 grader i skyggen. Er nesten for jævlig :PFølg
2013-05-18 17:43
albaga: Ute i det fine været med energidrikk. Deilig.Følg
2013-05-18 17:37
Gamingisforlife: Har vært innestengt på jobb i dag, var faen glovarmt. Nå skal varmen nytes på terassen med en kald pils eller 12.Følg
2013-05-18 17:33
sunnygamer23: huff å huff!! så grusomt varmt. :(Følg
2013-05-18 17:13
Tommy Kvaernerud: 31 grader her i Tønsberg nå. Noen bedre? Eller skal jeg si værre, ettersom jeg ikke liker varmen.Følg
2013-05-18 16:48
sonic og link: TK: Er også varmt her i Bergen, kan ikke kalle det noe annet enn sommer.Følg
2013-05-18 16:05
Tommy Kvaernerud: 27 grader i sola og stort sett vindstille... dette blir for mye for meg. Holder meg i kjelleren med 15 grader.Følg
2013-05-18 14:31
Duck Song: Velkommen tilbakeFølg
2013-05-18 14:24
The Gamer 459: Okay. Nå er jeg tilbake på GR! Forhåpentligvis i en god lang stundFølg
2013-05-18 13:08
BETA +