Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Er dette spillet en ren fortsettelse på Demon souls eller er det ett eget spill? Vil dere anbefale å hoppe rett på dette eller spille Demon først?
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Er ingen sammenheng i historien mellom Dark og Demon's Souls, så det er bare å starte på Dark Souls. Men om du også har planer om å spille Demon's Souls, så kan du like så godt begynne med det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Dette spillet er noe av det mest sadistiske jeg noen gang har blitt utsatt for! Nydelig design, men jeg måtte bare kaste inn håndkleet og se på kompisen min spille jeg ass
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
  • Los
  • Los
Damn!

Har vært gjennom Blighttown og Quelaag's Domain i helgen..Wow! Det var egentlig ganske lett, men nå har jeg fått begge bjellene. Spillet er jo bare genial! Nå tror jeg at det bærer tilbake til Darkroot Gardens, for å prøve meg på ulven!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Noen som aner om saven fra det originale Dark Souls kommer til å funke på Prepare To Die edition? Ser at man kan forhåndsbestille PtD fra biit.no for ca 180 kr på både X360 og PS3. Så det frister nesten å bestille det istede for å laste ned DLCen, siden man får med en ny artbook.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Oi. Nice. Kanskje jeg skal kjøpe det til xbox'en da.
Noen som aner når dlc' en kommer? Er det i slutten av okt?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Konsollversjonene av Prepare to Die kommer iallefall den 26. okt, så det er nok deromkring, ja.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nice and dandy.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Los
  • Los
Damn you Great Grey Wolf Sif!! hehe.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Om du sliter, kan du jo like så godt vente til du er ferdig med Sen's Fortress og Anor Londo før du prøver deg igjen. Om du gjør det, kommer Sif til å falle fort som juling når du prøver deg igjen.

Men om du er sta så kan du jo prøve deg med litt magi. Great Soul Arrow pleier å funke fett, siden du får stått litt på avstand. Om du vil gå for nærkamp så bør du rulle mot Sif når han svinger på sverdet OM du tror du kommer helt inntil han. Om du tror at du ikke greier det så ruller du bare bakover. Og rull alltid bakover på den 360-svingen. Det angrepet er bare teit, og knuser blokken din på første slag, før det tar enorme mengder liv på det andre.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg er kommet meg under ham mange ganger, men det er det den 360-svingen som har tatt meg. Jeg har lært å se når den kommer, men innen da er det ofte for sent

Jeg har nesten tatt ham to ganger, så tror jeg skal klare ham før jeg går inn i Sen's Fortress
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Hey, boys. Jeg har begynt å spille Dark Souls nå for aller første gang, og jeg har enormt stor glede av å kjempe meg gjennom de ulike delene av spillet. Jeg har laget meg en magiker, og de to bossene jeg har kjempet mot nå (Gargoyl'ene ved den første bjellen og Capra Demon) har vært svært enkle i forhold til det jeg så for meg - mye takket være magi, selvfølgelig. Jeg føler meg dog snytt for sjeler, for da jeg så på en knark spille litt Dark Souls på Youtube for en liten stund tilbake, er jeg sikker på at han fikk 6000 sjeler da han drepte Capra Demon, mens jeg fikk usle 1200 sjeler. Og så dobbeltsjekket jeg med Gargoyls'ene også - han fikk 10000, og jeg fikk ikke i nærheten av det engang! Usikker på hvor mange sjeler jeg faktisk fikk, men jeg hadde omtrent 2000 da jeg var ferdig. Er det en spesifikk grunn til dette, eller har kanskje mengden med sjeler man får av bosser blitt patchet i det siste eller noe?
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Vedkommende er nok i NG+, tenker jeg. Går du inn på Dark Souls wiki, får du all informasjon om mengder sjeler og hp på de forskjellige bossene.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Los
  • Los
En ting jeg har lurt på med NG+... Er det lettere, likt eller verre enn første gang? Opprettholdes bare vanskeligheten, eller blir det vanskeligere? Jeg skjønner at de får mer HP og slikt, men økes det så mye at det blir ekstra vanskelig eller?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Fiendene tåler mer, og gir deg mer skade. Men det gjør du også
Etter første gjennomspilling har du lært deg angrepsmønsteret til fiendene, samt at du vet hvor du skal osv.. Du vet også hvilke bosser som venter deg.. men du vil merke at bossene fort kan knerte deg på et slag. Men når du klarer dem, får du mye mer Souls enn første gjennomspilling. Du beholder alle våpnene, armour og gjendstander( med visse unntak) så der har du en klar fordel.
Jeg brukte betydelig kortere tid på andre(og tredje) gjennomspilling, kontra første gangen jeg rundet spillet.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Dessuten så tåler bossene fram til Ornstein og Smough nesten ingenting i forhold. De kommer til å falle meget fort på NG+.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Ahahaha! Tok Grat Grey og ble ferdig med Darkroot Garden nå! Deilig! Syntes nesten litt syndt på GGWS...når han haltet rundt på slutten..

Nå skal jeg inn i Sen's Garden tror jeg
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Der komme du til å kose deg. Fiendene er ikke den største utfordringen, men omgivelsene..
Ps; se opp for det utsøkte lightning spear våpenet, som du finner der inne en eller annen plass.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Los
  • Los
Toppen av Sen's Fortress er utrolig vakkert! Man kan jo se ut over hele kartet! Jo mer jeg spiller dette spillet jo mer elsker jeg det. Et must for alle rollespillere! Og det er ikke knusnde vansklig egentlig, det utfordrer deg. Og det liker jeg
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Los
  • Los
Trenger litt hjelp å forstå noe.. Jeg er i Anor Londo og er ganske greit i level. Men.. jeg bruker Drake Sword. Jeg leste en plass at dette sverden ikke var så bra lengre etter lvl 35.. Men jeg skjønner ikke helt..det er vel det våpenet jeg har funnet med mest damage.. Er det noe jeg ikke har skjønt her?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Det er fordi det ikke har Dmg-scaling. Som du sikkert har sett, så har du skadet like mye med Drake Sword helt siden du fikk det. Om du hadde brukt feks Longsword, så skader du mer jo høyere level du blir i Dex og Strenght. Eneste måten du kan skade mer med et Drake Sword, er om du oppgraderer det med Dragon Scale.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Aaaa! Der ser du! hehe.

Jeg lurer på å lage meg Quelaag's Furysword, det virker jo som er ganske greit våpen
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
  • Los
  • Los
Da var Ornstein and Smough tatt! Lordvessel skaffet.

Har Quelaag's Furysword +2, men skulle hatt et litt bedre skjold.. Har Knight Shield nå, +3 tror jeg.. Det er greit, men lurer på om det finnes noe bedre for en uten så veldig høy Strength!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Spoiler om slutten Spoiler:Cortana dør
What is dead may never die
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Hopetify:
Spoiler om slutten


Takk for spoileren. Du kunne faen meg sagt om det var slutten av hovedspillet eller ekstra innholdet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!