Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Shrine of Amana altså...
https://www.youtube.com/watch?v=wVQ5PONaV5o

Dere som har Dark Souls 3 til PS4 bør skru på konsollen nå, for Ashes of Ariandel startet å laste ned så snart jeg skrudde på konsollen. Gleder meg veldig mye kjenner jeg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ikke lenge til DLCen blir sluppet på steam, 5-6 timer. Planlegger folk å spille med en gang eller vente noen dager? Selv har jeg fri denne uken så jeg skal bestille pizza og kjøpe inn noe snacksent og spille gjennom hele saken i løpet av natten.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Planlegger folk å spille med en gang eller vente noen dager?


Skal begynne så fort jeg får klar en ny karakter, noe som jeg har utsatt litt for lenge nå.

Men tenker jeg begynner på den etterpå, og om jeg bruker summons på bosser skal det ikke ta så alt for lang tid før jeg er klar.
Let the voice of love take you higher
Siterer Lt Mactawish:
Planlegger folk å spille med en gang eller vente noen dager?


Starter helt garantert på det i morgen etter jobb. Liker ikke å kludre med døgnrytmen, selv for Dark Souls

Holder på å jobbe meg litt frem i NG+6 karakteren min, siden NG karakteren min er helt klar til DLCet. Gikk rett på Dancer of the Boreal Valley, det vil si så snart jeg kom til High Wall of Lothric. Var noe til utfordring å ta henne solo, men fant fort ut at de sorte flammene i pyromancy kverker henne fort som rakkern. Merker virkelig at Bloodborne her lært meg hvor viktig det er å rulle til riktig tid.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Starter helt garantert på det i morgen etter jobb. Liker ikke å kludre med døgnrytmen, selv for Dark Souls

Tsh, "jobb" (jk)

Siterer dark samus nemesis:
Gikk rett på Dancer of the Boreal Valley, det vil si så snart jeg kom til High Wall of Lothric. Var noe til utfordring å ta henne solo, men fant fort ut at de sorte flammene i pyromancy kverker henne fort som rakkern.

Dancer er vel egentlig den eneste bossen jeg fortsatt har problemer med i DS3, hun har så varierte timinger for de ulike angrepene at jeg før eller siden tar en hit. Jeg hater angrep som er utrolig telegraferte og så plutselig blir dritraske
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Tsh, "jobb" (jk)


Kanskje jeg tilfeldigvis blir alvorlig syk i morgen. Hvem vet

Siterer Lt Mactawish:
Dancer er vel egentlig den eneste bossen jeg fortsatt har problemer med i DS3, hun har så varierte timinger for de ulike angrepene at jeg før eller siden tar en hit. Jeg hater angrep som er utrolig telegraferte og så plutselig blir dritraske


Ting blir fort litt bananas når hun starter med de angrepene hun bruker når du er helt innpå henne. Det når hun reiser seg opp er også litt ekkelt å få riktig timing på. Ellers føler jeg det går fint så lenge jeg ikke blir grådig eller bruker for trege våpen. Bytter litt mellom Black Knight Glaive og Lothric Long Sword, avhengig av boss og fiende.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Virker som de som har kjøpt Deluxe Edition av DS3 ikke får DLCen til å laste ned....

#Sadness
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Virker som de som har kjøpt Deluxe Edition av DS3 ikke får DLCen til å laste ned....


Det er trist, ja. Har du tilfeldigvis kjøpt Deluxe Edition...?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer Lt Mactawish:Virker som de som har kjøpt Deluxe Edition av DS3 ikke får DLCen til å laste ned....

Det er trist, ja. Har du tilfeldigvis kjøpt Deluxe Edition...?

Stemmer, men Valve fikset det etter ca. en time etter at steam forumet gikk i kok og season pass fikk masse negative anmeldelser. Har spilt litt nå, døde en gang pga. et grab attack som kom litt overraskende på.

PS: for alle som vil diskutere DLCen bruk spoiler tags så scrubs som ikke spiller på release ikke får det spoilet
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har surra litt i DLC-området nå, selv om jeg er noe underlevla (Er lvl 50, tror anbefalt er 80), og det virker bra sålangt. Men tror jeg skal utsette det litt, så jeg får utforska litt, istedet for å bare rushe gjennom alt, i frykt for å daue.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Har surra litt i DLC-området nå, selv om jeg er noe underlevla (Er lvl 50, tror anbefalt er 80), og det virker bra sålangt. Men tror jeg skal utsette det litt, så jeg får utforska litt, istedet for å bare rushe gjennom alt, i frykt for å daue.


Sikkert lurt. Selv er jeg 120, og selv da har jeg følt på frykten for å dø, flere ganger Noen av de senere områdene gav meg litt problemer. Men liker det veldig godt så langt. Områdene er skikkelig kule. Har bare møtt på èn boss da. Usikker på hvor mange det er totalt. Men to-tre mest sansynlig?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Selv gjorde jeg meg ferdig i natt (tok dog en pause for å spille Overwatch med noen kompiser) og selv om jeg likte den vil jeg si den er noe kort. Våpnene er ganske kule da og jeg liker movesetet på mange av de.

Vil ikke si så mye mer for å ikke ødelegge opplevelsen for andre for mye.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Jeg har enda ikke kommet noe lenger i DS3, men jeg kan ihvertfall poste denne videoen til de av dere som er interessert i historien til Fromsoftware og røttene til DS serien.

https://www.youtube.com/watch?v=6OJxwYHq0MQ
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Nå begynner virkelig STR/INT builden min å ta form, kan så smått bruke magi uten at det føles helt ubrukelig. Tror likevel jeg må komme meg opp til 130-140 for at den skal føles noenlunde effektiv, akkurat nå har jeg lite stamina (spesielt med tanke på at jeg b.la. bruker BKGA >_> ) og nesten ikke noe attunement.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har folk noe spesiell fashion souls gående?

Her er mine 3 builds (ikke noen spoilere fra DLC, don't worry )

FTH/STR Hybrid
https://www.flickr.com/photos/146102289@N02/30287545410/in/dateposted-public/

https://www.flickr.com/photos/146102289@N02/30287562030/in/dateposted-public/

DEX/Pyro
https://www.flickr.com/photos/146102289@N02/29953283233/in/dateposted-public/

STR/INT
https://www.flickr.com/photos/146102289@N02/29955076854/in/dateposted-public/

Har en quality build også, men den har ikke noen spesiell fashion souls, bruker litt diverse etter humøret

*endret linkene siden photobucket tydeligvis er noe piss
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Har begynt skikkelig på DLCen nå, ettersom karakteren min er i ca 85 atm. Men det blir fortsatt mye surring, ettersom jeg ikke er helt sikker på hvor jeg skal gå.

Siterer Lt Mactawish:
Har folk noe spesiell fashion souls gående?


Har ikke fokusert så mye på det i DaSIII, ettersom jeg ikke levler vitality. Og ettersom jeg liker å bruke store våpen, så blir utvalget med armor jeg kan bruke, og fortsatt ha fast roll noe redusert. Men kan ta noen bilder og laste opp neste gangen jeg spiller.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Har folk noe spesiell fashion souls gående?


Always

Har ingen bilder "på meg" akkurat nå, men skal knipse noen neste gang jeg spiller. Som tilfeldigvis er nå.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Min fashion souls

Hovedkarakteren min (quality)

https://pbs.twimg.com/media/CvzT7ZwWgAAf521.jpg

Fikk en del sjeler når jeg farmet greier til platina, så tok meg frihet til å pumpe vitality.

DLC-karakteren min (strength)

https://pbs.twimg.com/media/CvzT9YaWgAA60Rj.jpg

Yhorm's Great Machete veier en del, så er ikke allverdens av armor, men jeg syns det ser kult ut.

DLC-spoiler Spoiler:Tok Champion's Gravetender og ulven hans istad, og de gav meg mer trøbbel enn de burde. Jeg sleit så meiningsløst mye mot ulven. En del av angrepene den hadde fucka meg skikkelig opp.
Let the voice of love take you higher
  • 0
I dag spilte jeg videre i Bloodborn og har lekt rundt i starten av DLC nightmare område! Angrer på at jeg tok en lang pause fra spillet med dodgingen kom tilbake til meg etterhvert.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Always

Good man, I approve

Siterer Grallen:
Har ikke fokusert så mye på det i DaSIII, ettersom jeg ikke levler vitality.

Tsh, tsh. Fashion Souls is Important Souls. Hehe, jk. Forstår den, har egentlig aldri spilt med tyngre våpen før DS3 så det var ikke så voldsomt problem for meg (før INT/STR builden min der jeg bruker både Prisoner's Chain og Havel's Ring)

Siterer Grallen:
DLC-spoiler Spoiler

I know, I know. Var litt flaut hvor mye jeg slet med den, ble alltid overrasket over at den kunne 2-hit comboe meg.

Siterer Grallen:
DLC-karakteren min (strength)

Omtrent helt lik som min første fashion souls i DS3. (hadde bare håret til Leon fra RE4 og en katana). I approve

Siterer Grallen:
Hovedkarakteren min (quality)

Silver mask er swag da
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
I dag spilte jeg videre i Bloodborn og har lekt rundt i starten av DLC nightmare område! Angrer på at jeg tok en lang pause fra spillet med dodgingen kom tilbake til meg etterhvert.


Oktober er jo perfekt tidspunkt å plukke opp Bloodborne igjen. Overgangen fra det vanlige spillet og til DLCet føles nesten som en mild NG+ Ting blir ganske fort og gradvis mer og mer vanskelig Men det er vel slik vi liker det, hehe.

Siterer Lt Mactawish:
Good man, I approve


Kjører egentlig noe med deler fra DLCet, men skiftet til det jeg brukte før det, for å ikke spoile noen. Ellers har jeg også noe fra en alternativ karakter, hvor jeg bruker (nesten) bare våpen som Thrall fiendene bruker...

Karakteren jeg bruker til DLCet.
https://pbs.twimg.com/media/Cv28vc-WEAA8knr.jpg

Og den mindre seriøse Thrall karakteren min.
https://twitter.com/Alpha_Norwegium/status/791996052006113281
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Oktober er jo perfekt tidspunkt å plukke opp Bloodborne igjen. Overgangen fra det vanlige spillet og til DLCet føles nesten som en mild NG+ Ting blir ganske fort og gradvis mer og mer vanskelig Men det er vel slik vi liker det, hehe.


Jepp! Det var veldig gøy å spille det igjen. Jeg fant den første snarveien (som leder tilbake til katedralen man starter i) og nå må jeg bestemme meg for om jeg vil følge blod-elven til høyre eller venstre... Prøvde å gå til venstre først og da kom det en npc hunter og knærta meg ganske fort!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Å FY F!! Den første DLC bossen (muterte hestefaenskapet) er en av de vanskeligste bossene jeg har møtt på leeeenge, tror jeg! Selv med NPC har jeg ikke klart å ta han.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Å FY F!! Den første DLC bossen (muterte hestefaenskapet) er en av de vanskeligste bossene jeg har møtt på leeeenge, tror jeg! Selv med NPC har jeg ikke klart å ta han.

Må innrømme at jeg stusset litt til jeg så at du spilte Bloodborne
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Nå er det bare å investere i bleier for jeg holdt seriøst på å drite på meg da det kom to bossfights etterhverandre! Herreguuud så vanskelig!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!