Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Crazy Kraken:
Men sammenliknet med hollowslayer greatsword?

Longsword er et decent våpen med raske angrep som er ganske tilgivende selv om du er veldig aggressiv.
Hollowslayer på den annen side er et av de bedre våpnene i spillet men det funker best med en dedikert build. Begge funker veldig bra.

Raw broadsword er vel mest brukt for SL1 gjennomspillinger pga. høy damage, men for vanlige gjennomspillinger er det bedre alternativ i både moveset og damage.

Lagt til 2016-12-23 21:45:
Siterer Glorfindel:
Virker nesten som et flertall av våpnene krever litt dexterity, så jeg har vurdert å putte noen poeng der.

Se på scalingen på det våpenet du liker, hvis det f.eks. har C/C er en quality build best (jevnt av dex/str), hvis det har B/D eller D/B så bør du ha en build der du fyller minstekravet med den staten som scaler dårligst og fokuserer på den andre.

Det er ulike infusions som øker scalingen for ulike stats, for str så bør du ha heavy infusion, dex trenger sharp og refined for quality (50/50 build).

Når du bygger karakter er det dog viktig å ikke glemme å levle END og VIG for stamina og liv. Husk at du ikke kan gjøre noe "feil" og det bare er å prøve seg frem. HVis du vil endre builden kan du alltids respecce litt inni spillet.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Åja, så man får noe fett fra dem? Det må jeg sjekke ut.


Man kan vel si det slik, ja. Bruker stort sett å drepe dem jeg også.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Yhorm the Giant må vel være den letteste bossen på spillet...?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Yhorm the Giant må vel være den letteste bossen på spillet...?


Om du bruker sverdet eller han feite jævelen, uten tvil. Om du prøver uten en av disse, så er han brått en av de verste.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Om du bruker sverdet eller han feite jævelen, uten tvil. Om du prøver uten en av disse, så er han brått en av de verste.


Ja, jeg brukte jo forsåvidt weapon art'en til Storm Ruler.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Jeg måtte ta en liten pause fra DS3 da jeg fikk Final Fantasy XV, haha
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Dragonslayer Armour iz down. En av de kuleste kampene til nå, imo.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Dragonslayer Armour iz down. En av de kuleste kampene til nå, imo.

Er du oppe så sent? Fysj da.

Likevel, grattis. Mange som sliter med den (farmet sunlight medals der som sun bro)
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Er du oppe så sent? Fysj da.


Ja, er i full gang med å skakkjøre døgnrytmen min igjen...

Siterer Lt Mactawish:
Likevel, grattis. Mange som sliter med den (farmet sunlight medals der som sun bro)


Ja, det måtte et par og tyve forsøk til. Problemet mitt er at jeg er altfor aggressiv.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Soul of Cinder, dead. Dead, dead, dead.

R.I.P in pasta. Will be remembered.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Soul of Cinder, dead. Dead, dead, dead.

R.I.P in pasta. Will be remembered.


Har du vært i det drageområdet?
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Har du vært i det drageområdet?


Nameless King ja. Han var greit seig.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
Soul of Cinder, dead. Dead, dead, dead.

R.I.P in pasta. Will be remembered.


Tenkt å gyve løs på DLCet nå da? Om du ikke har gjort det alt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tenkt å gyve løs på DLCet nå da? Om du ikke har gjort det alt.


Ja, må vel prøve den også.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Tenkt å gyve løs på DLCet nå da? Om du ikke har gjort det alt.


Vet at spørsmålet ikke var rettet mot meg, men jeg er selv litt usikker. Har ikke kjøpt den enda, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Har hørt veldig blanda meninger om den DLCen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Glorfindel:
Siterer dark samus nemesis:Tenkt å gyve løs på DLCet nå da? Om du ikke har gjort det alt.

Ja, må vel prøve den også.


Nice.

Siterer Crazy Kraken:
Siterer dark samus nemesis:Tenkt å gyve løs på DLCet nå da? Om du ikke har gjort det alt.

Vet at spørsmålet ikke var rettet mot meg, men jeg er selv litt usikker. Har ikke kjøpt den enda, og vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Har hørt veldig blanda meninger om den DLCen.


Det er veldig kort, det er sant. Men det er vel egentlig det eneste minuset jeg vil sette på det også. Jeg vil si det var verdt pengene. En av bossene er også en av de beste i hele spillet rtter min mening. Men man må nesten bare bedømme det selv.

Tror feilen mange gjør er at de sammenligner det med lengden på Bloodborne's Old Hunters DLC, som egentlig er to kombinerte utvidelser. Så det er ikke rart om det føles en smule lengre.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Prøver å spille coop med xtord, men det går ikke. Finner ikke summon signet hans, og han finner ikke mitt. I går gikk det..? Noen som vet hvorfor det ikke går?

Prøvde med Glorfindel i går og, men samme skjedde da. Vi fant ikke hverandres tegn.
Siterer SirGalahad:
Prøver å spille coop med xtord, men det går ikke. Finner ikke summon signet hans, og han finner ikke mitt. I går gikk det..? Noen som vet hvorfor det ikke går?


Hvilket Souls spill er det? 2ern kan være litt tricky å få til å fungere pga soul memory og alt det der, men i 3ern burde det går helt fint om begge går inn i options og setter samme passord i network settings.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Det er 3ern. Vi har samme passord og alt.
Siterer SirGalahad:
Det er 3ern. Vi har samme passord og alt.


Da er det veldig rart. Med passord skal ikke forskjell i level og annet tull ha noe å si...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Da er det veldig rart. Med passord skal ikke forskjell i level og annet tull ha noe å si...

ja , jeg vet har rundt 200 timer på 1 og 2 har ikke opplevd makan ,vi fikk det til engang i går kanskje to, og det er et level forskjell på oss
men, takk for tipsene Sørger i hvert fall at hvis vi får det til så kommer det ikke inn noen andre randoms
  • 0
Vet ikke hva problemet er jeg. Jeg fikk tilkalt en kompis, selv om han var på New Game ++.
De gangene de ikke fungerte, hjalp det at begge gikk ut på hovedmenyen og loadet spillet på nytt.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Glorfindel:
De gangene de ikke fungerte, hjalp det at begge gikk ut på hovedmenyen og loadet spillet på nytt.

Rart. Vi prøvde det meste vi. Sørget for at nettverks innstillinger var likt. Var jo bare et lvl mellom oss. Satt på passord. Prøvd vel å ut til hovedmenyen begge to uten at det hjalp....
Det eneste vi vel ikke prøvde å var å consume en ember... men, begge er human form så det burde jo ikke ha noe som helst å si. Vi fikk det en gang tror jeg eller to.
  • 0
Siterer Xtord:
Det eneste vi vel ikke prøvde å var å consume en ember


Ahhh. Jo, det må du nok gjøre. Det tenkte jeg jo ikke på.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Ja, han som summoner må ihvertfall være kindled form, eller?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!