Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dark Souls ~ Offisiell tråd ~


Siterer Lt Mactawish:
Fant denne, vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal reagere..
https://www.youtube.com/watch?v=mp28JPs25ek
Ikke noe DLC spoilers, btw, men fortsatt Dark Souls... relatert...


Å herregud... Så nettopp på en youtuber som hadde den sangen 10t på loop, satt i en stol og så på alt. Og jeg satt i min stol, og hørte på alt.. i 10t. Så går jeg hit 1t etterpå og ser denne videoen? Still gold.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Så nettopp på en youtuber som hadde den sangen 10t på loop, satt i en stol og så på alt. Og jeg satt i min stol, og hørte på alt.. i 10t. Så går jeg hit 1t etterpå og ser denne videoen?

http://memes.ucoz.com/_nw/17/30398916.jpg
Veni, Vidi, Dormivi
Okay. Skal ikke si så mye om det. Men den siste bossen i DLCet. Top. Fuckings. Notch.
Ganske liten tvil om at dette er en av de nye favorittene mine i serien.

Føler også det er verdt å nevne at jeg klarte bossen på første forsøk. Med 0 av 15 estus igjen, pluss at jeg måtte bruke en divine blessing fra menyen vel og merke Men jeg klarte meg med de restrerende gullhårene jeg hadde igjen. Om noen tviler har jeg opptak fra PS4en, ble tatt ut av kampen på grunn av server disconnection første gang jeg gikk inn, så dette var mitt første hele forsøk på bossen. Har opptak av det også, om det skulle stå igjen noen tvil
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Føler også det er verdt å nevne at jeg klarte bossen på første forsøk.


Shit dude, det er imponerende. Jeg satt fast veldig lenge før jeg greide å ta den.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Shit dude, det er imponerende. Jeg satt fast veldig lenge før jeg greide å ta den.


Takk, tror det er mitt stolteste Souls øyeblikk siden jeg tok Ornstein & Smough på første forsøk Sitter fortsatt fast på Spoiler:Darkeater Midir bossen da. Så skal prøve meg noen ganger der neste gang jeg spiller. Heldigvis er den valgfri om jeg skulle slite for mye.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Sitter fortsatt fast på


Sitter fast der jeg også, men tror at jeg ikke gidder mer snart. Jeg er så forbanna lei det elendige kameraet. Eller så må jeg finne meg et annet våpen, for wind-up-tiden til Yhorms Great Machete er litt for lang i denne kampen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Sitter fast der jeg også, men tror at jeg ikke gidder mer snart. Jeg er så forbanna lei det elendige kameraet. Eller så må jeg finne meg et annet våpen, for wind-up-tiden til Yhorms Great Machete er litt for lang i denne kampen.


Kameraet kombinert med den latterlige mengden liv bossen har får meg til å gå på veggene snart. Jeg har kommet meg til andre fase uten hjelp èn gang. Nå prøver jeg snart ikke mer om ikke jeg får med meg minst en annen spiller på laget. Vil ikke tenke på hvor mye live denne bossen har i de forskjellige NG+ syklusene opp til NG+7
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Har så smått begynt å rote litt rundt i DLCen siden det virker som det verste avFPS-trøbbelen er over. Vet ikke om det har komt en patch men hadde i det minste ikke noe store drops denne gangen.

Har ennå ikke møtt på noen bosser men har da fått fjernet de **** Spoiler:englene. Etter min mening er de bare dårlig spilldesign siden det eneste de gjør er å være ekstremt irriterende og gjør hele banen tedious (jai kan ikke nårsk) til de er bortevekk.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Har ennå ikke møtt på noen bosser men har da fått fjernet de **** Spoiler:


Fant ikke ut at man kunne fjerne de før etter jeg hadde tatt sistebossen, så jeg endte opp med å tanke meg gjennom de mot slutten av den seksjonen. Var rimelig lettet når jeg endelig kom i sikkerhet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ok... etter å ha vunnet over Pontiff Sulyvahn etter mange forsøk, må jeg si det er den hardeste bossen hittil i serien for min del, i hvert fall av de obligatoriske. Har kanskje noe med at jeg ikke vet om jeg skal fokusere på nærkamp eller magi/pyromancy, men de raske angrepene han har, i tillegg til den andre fasen av kampen! Har aldri blitt så frustrert av en Dark Souls boss. Var bare så vidt at jeg klarte det, hadde brukt opp den siste emberen også.
Siterer Crazy Kraken:
Hva tror dere om Mech Souls - jeg mener The Surge?


Nja, Lords of the Fallen var ekstremt middelmådig, og ut i fra den videoen du posta så virket det ikke som et must play. Kanskje jeg tester det ut når det blir spilltørke.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Nja, Lords of the Fallen var ekstremt middelmådig, og ut i fra den videoen du posta så virket det ikke som et must play.


Utifra det jeg har hørt, så skal The Surge være veldig mye bedre enn Lords of the fallen. Både settingen og kampsystemet er visst veldig bra, men det når ikke helt opp til Dark Souls serien.

Syns faktisk denne anmeldelsen var bedre: https://www.youtube.com/watch?v=ySECo3QO1oI
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Har lyst til å like det, men settingen appellerer ikke i det hele tatt. Liker ikke hvordan den mech-suit'-dingsen ser ut og synes det er merkelig at de driver å dasker hverandre med en motorsag i en futuristisk setting, en skulle jo tro de hadde funnet ut av bedre våpen da.

Settingen føles litt som utviklerne har spurt seg selv hvordan de kunne distansere seg fra Souls og kom frem til at de ikke kunne gå lenger bak i tid, men at de kunne gå fremover i tid i stedet.

Rent mekanisk ser det ut som et solid spill, men det at det blir omtalt som repetitivt og min sterke skepsis til settingen gjør at jeg står over.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Gameplay ser gøy ut, men settingen er virkelig ikke noe for meg. Kanskje noe jeg sjekker ut på salg.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvis dette er en tråd for Souls spillene, betyr det at vi også kan diskutere SoulCalibur 2 her?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hells no! Ikke særlig glad i fightingspill, men Souls-lignende spill er alltid av interesse
  • 0
Dragonslayer Armour var en helt awesome boss. Fy flate! Holdt på å tisse i buksa jeg! Hylte av glede da jeg tok han!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Dragonslayer Armour var en helt awesome boss.


Yeah, de fleste bossene på det stadiet i spillet er veldig kule. Du har mye bra i vente.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Yeah, de fleste bossene på det stadiet i spillet er veldig kule. Du har mye bra i vente.


Ja, nå koser jeg meg skikkelig altså! Jeg var litt lei en liten stund, men nå blir jeg bare så revet med! Tror jeg tar neste boss og så hopper jeg inn i første DLC etter det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Dragonslayer Armour var en helt awesome boss.

DSA er en ganske spicy boss men han mistet litt av sjarmen siden jeg farmet han for Sunlight Medals En av de beste tingene med DS3 er at det er veldig få av bossene som er kjedelige..

Alt dette minner meg på at jeg fortsatt ikke er ferdig med Ringed City, mulig jeg må ta meg en runde snart
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Jeg måtte "jukse" litt. Hadde ikke lyst til å gå glipp av optional areas denne gangen (bommet på en i Bloodborne tror jeg) så jeg sjekket wiki siden. Føler jeg nærmer meg slutten av spillet, så det er greit å få gjort alt før jeg runner det syns jeg.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg måtte "jukse" litt. Hadde ikke lyst til å gå glipp av optional areas denne gangen (bommet på en i Bloodborne tror jeg) så jeg sjekket wiki siden.

Det er rimelig fair imo, Archdragon Peak er veldig lett å gå glipp av
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Ja, eller at man kan bruke den hengebrua som ramler ned som en stige. Jeg fant ihvertfall ikke ut det!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Ja, eller at man kan bruke den hengebrua som ramler ned som en stige. Jeg fant ihvertfall ikke ut det!


Jeg fant ut av det på den brutale måten. En invader som klart og tydelig var kjent med området benyttet seg av omgivelsene for å si det slik
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!