Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

E3 - 2011


E3, eller Electronc Entertainment Expo, er det største høydepunktet innen spillbransjen. Her kommer alle de store utviklere og utgivere og skryter over hva de skal gi ut i fremtiden. Etter et par år med lukkede konferanser ble messen åpnet for publikum igjen i fjor, og showet rundt har plukket seg opp igjen.

7-9. Juni er dagene da du kan gå til Gamereactors egen IRC-kanal og diskutere avsløringene live, eller du kan diskutere de her.

Hva kan vi forvente i år?
Dette er natrulig nok det spørsmålet som opptar folk flest fram mot messen. I år så må jeg si at jeg er ekstremt usikker på hva som kan skje.
Jeg greier ikke å se noen nye konsoller eller noen ny teknologi i tiden framover, med tanke på at Kinect og Move hadde så stort fokus i fjor.

Sony tror jeg kommer til å fokusere på PSP2. Det kommer til å bli en masse avsløringer av kommende spill med store utviklere som skryter høyt og lavt over hvor epic konsollen er. Det undrer meg ikke om vi får sett noe Metal Gear Solid heller. Det hadde vært kult.

Microsoft er jeg usikker på. Magefølelsen sier at de vil fortsette med Kinect, og at de kommer til å avsløre et nytt Halo. Helst med Kinect støtte. Etter at den nye konsollen kom i fjor så tror jeg ikke vi får høre noe spesielt mye nytt på hardware fronten.

Nintendo kommer til å satse på 3DS. Dog, det skal ikke overraske meg om de avslører en ny versjon av Wii. Det er ikke å legge under et teppe at konsollen begynner å henge veldig langt etter. Vi før høre mer skryt angående Zelda, og muligens et nytt Mario-spill? Kanskje litt usannsynelig med tanke på at de nettopp lanserte et nytt Mario på 3DS, men man vet jo aldri.

Av spill så tror jeg vi kommer til å se mer av:
The Elder Scrolls V: Skyrim
Agent (det PS3-eksklusive Rockstar-spillet)
Et nytt Halo?
Et nytt Assassin's Creed? Muligens til PSP2 og 3DS

Metal Gear Solid: Rising
Zelda
GTA: V?
Modern Warfare 3?

Battlefield 3

I tillegg så kommer jo selvsagt en del overraskelser håper jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Håper på å se noe mer om Star Wars the Old republic. Hvis det ikke gis ut før da, noe jeg tviler på
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Venter fortsatt på Ghost Recon Future Soldier, har vært stille lenge nå
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Kommer det gameplay av Skyrim er jeg fornøyd.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nå skal jeg studere i USA etter sommeren så tror E3 kommer til å etterlate en sur smak i min munn. Altfor mange spennende spill som sikkert kommer til å bli enda mer interessante. 2011 ser ut til å bli det mektigste spillåret på LENGE.

Håper Arkham City blir vist frem. AA var briljant og har ikke mindre tro på Rocksteady sin oppfølger. En gameplay demo av Skyrim hadde også vært noe. Husker første gangen jeg kom ut av fengselskloakken i Oblivion. Hjernen min smeltet nesten. Call of Duty 2 var det eneste andre spillet jeg hadde spilt på den nye generasjonen den gangen..

Ellers så hadde det ikke skadet med en offesiell annonsering av GTA V. Føler Rockstar holder oss på pinebenken. Det virker jo såååå lenge siden fireren. /cry
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Jeg tror neppe Nintendo kommer med en ny Wii (skal vi tro på det de selv sier og hva jeg selv tror). De kommer til å fokusere fullt og helt på 3DS ved årets E3. Wii 2 skal visstnok være like "grensesprengende" som Wii var, og jeg aner ikke hva det skal være, men det kan ikke være så lett å finne opp noe nytt hver gang med så få års mellomrom. De ser nok også på konkurrentene, som drøyer med den neste generasjonen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Vil ha Agent!
  • 0
NINJA FUCKINGS GAIDEN 3<3
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Jeg er spent på hva som kommer til å skje på hardware-fronten. Mest trolig så tror jeg alle sammen kommer til å fokusere på ting de allerede har gitt ut, som Move, Kinect osv. Men man kan vel ikke gå fra E3 uten å vise noe nytt som skal komme vet jeg?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Herlig tråd, Kronoz. Godt du tar ansvar når jeg er på latsiden.

Føler meg ganske sikker på at GTA V og Modern Warfare 3 kommer til å stjele oppmerksomheten fra det normale mennesket.

Playstation kommer nok til å fokusere knallsterkt på PSP2 - det nye MGS? Vet ikke helt hva jeg skal forvente at de skal presentere som er nytt for deres PS3.

Microsoft kommer garantert til å vise det nye Halo. Føler meg stålsikker på det, for hva ellers skal de vise, utenom GTA V?

Nintendo kommer neppe til å vise en ny Wii, ikke når de allerede lanserer 3DS dette året, men jeg forventer å se noen ny titler til Wii på E3, selv om fokuset ligger på 3DS.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
Godt du tar ansvar når jeg er på latsiden.

Fy og skam.

Hvorfor GTA V på Microsofts konferanse forøvrig? Har sett at det er flere som spår dette, men jeg kan neppe tenke meg at det blir MS-eksklusivt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Håper vi får se mer av Future Soldier, BF3 og UC3, og for guds skyld, DICE og EA: GI OSS MIRROR'S EDGE 2!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Mirror's Edge 2 tror jeg nok at vi må vente med en god stund enda. DICE har alt for mange andre prosjekter i ilden. Med Battlefield 3 som det største.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Predator:
Kommer det gameplay av Skyrim er jeg fornøyd.


Signed. Trenger strengt tatt ikke noe annet. Vel, det hadde jo vært greit å få vite noe om The Last Guardian også da.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Kronoz:
Mirror's Edge 2 tror jeg nok at vi må vente med en god stund enda. DICE har alt for mange andre prosjekter i ilden. Med Battlefield 3 som det største


Hadde vært fornøyd med bare en liten annonsering, sånn at det er helt sikkert at det kommer. Da kan jeg puste lettet ut.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Noe nytt om Mass Effect 3 hadde vært ønskelig også
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Det kommer det helt sikkert. Og bra er det!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Areanet/Ncsoft:
Jeg håper på mere info om GW2 vits Areanet/Ncsoft stiller opp (Please er det ikke på tide med en hint om release date?)

Ubisoft:
Jeg vil også ha mere infomasjon om det kommer noe AC spill (Ver så snill ikke mere 2.5 og prequel opplegg gi oss AC 3 med en ny Assasin!)

Nintendo:
Hmm også lurer jeg på hvordan Wii 2 blir vits Nintendo kommer til å vise den under E3 i år (Vell så lenge det er HD og bedre grafikk så er jeg glad!)

Square Enix: Square Enix kommer alltid med noe sprell... håper bare på noe FF informasjon eller release date til Final Fantasy Versus XIII...

Sony: Vell kanskje mere informasjon og release date på PSP2 hadde vert no?
  • 0
Jeg ønsker meg veldig informasjon om hva som skjer med Half Life
Blir det episode 3 eller kanskje et helt nytt spill med Half Life 3
  • 0
Som alltid skal jeg krysse fingra for et nytt Banjo-Kazooiespill. Og da tenker jeg i retning de to første spillene. Vet at det er mange som ønsker seg det, men Rare er nok for opptatt med Kinectprosjektet sitt
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
EA mener vist at det er på tide at Nintendo annonserer en ny konsoll snart. De liker ikke at salget går så dårlig på Wii. Spørsmålet er om Nintendo gir etter for presset. Uansett så er nok E3 i år litt for tidlig å annonsere en helt ny konsoll.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
One Tree Hill the video game
  • 0
En ting jeg glemte å nevne. Bungie.
Det har vært skummelt stille på den fronten.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Og med den der GDC greia...
Hinta de ikke til det på messen? Tror de kommer til å vise noe ja
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg har faktisk lyst på et nytt Red Dead spill, men det er kanskje en smule tidlig enda vil jeg tro. Dog, kan det hende at vi får høre mer om Max Payne 3?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!