Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Multiplay Brinstar Minecraft server


Dere bør fikse spleef arenaen. Jeg anbefaler at dere har noen store kister med snø. slik at folk kan fikse den selv.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer Smæ:
Selv om jeg er på den idiotiske lista til NewAge, så bannet han meg faktisk uten at jeg gjorde noe som helst, han var ikke der da jeg ble bannet en gang. Bare for at jeg var med i klanen til en som griefet.


BULLSHIT! Jeg var der når jeg bannet den, du satt å whinet om at du ikke fikk ha lan i bursdagen din og kom med trusler. Jeg sa du skulle holde kjeft noe du ikke gjorde så jeg bannet det, så gjorde du det samme på server tråden.

Jeg hadde mer enn nokk grunn til å banne deg. og som sakt listen jeg ga lovesinpain var ikke en du burde banne disse liste bare en fuckings heads up sånn at han slipper mye av bullshittet jeg måtte deale med...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
kan jeg få være med? Kaller meg Squirrelbug
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer draxi:
hei alle sammen som spiller på serveren

Jeg har et lite projekt på gang.... (Vell mini projekt)

Jeg har bygget et Sand slott like ved Templet (Time Templet) og trenger deres hjelp til å gjøre det litt kulere (Seriøst det ser helt mongo ut nå)

Kunne trengt et par hjelpene hender her noen som er care til å gjøre sand slottet awesome?

Forløpig så er det bare jeg som har startet på det (Ingen Dører, Ingen Vinduer) bare masse sand blocker....

Vist du vil bygge litt videre på det så er det bare å hjelpe til (Ops ikke fuck det opp eller spreng det i fille biter)


Hvordan går det med bygget? Jeg kan godt være med å bygge Har tid etterpå

Btw, er serveren i creative mode?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ikke glem at du kan bruke fakler og sånt til å holde oppe sand. Jeg og Faunvik brukte det trikset på R2's server.

Siterer KamikazeKnut:
Dere bør fikse spleef arenaen. Jeg anbefaler at dere har noen store kister med snø. slik at folk kan fikse den selv.


Jeg mener det...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Dere bør fikse spleef arenaen. Jeg anbefaler at dere har noen store kister med snø. slik at folk kan fikse den selv.


skal fikse det så fort noen op-er logger på.

foresten så legger jeg ut serveren min for folk som vil på fredag og jeg skal sette opp serveren slik: på mandager er serveren på en world der det er creative mode( fullt låvlig og spawne stuff og sånt)
På tirsdager er det survival tid! ingen spawning! pure survival! overlev så lenge som mulig alene, eller med en annen på serveren!(ingen er op på survival-dager!)
We are one!
  • 0
Jævla mobs som henger ved inngangen til Desert Wastelands: http://bildr.no/view/843116
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer blyantkvesser:
Jævla mobs som henger ved inngangen til Desert Wastelands: http://bildr.no/view/843116


Darn you BK. Jeg prøvde å fjerne bildet ved å trykke på krysset på bildet...
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Darn you BK. Jeg prøvde å fjerne bildet ved å trykke på krysset på bildet...


Harr harr!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Smæ:
Selv om jeg er på den idiotiske lista til NewAge, så bannet han meg faktisk uten at jeg gjorde noe som helst, han var ikke der da jeg ble bannet en gang. Bare for at jeg var med i klanen til en som griefet.


BULLSHIT! Jeg var der når jeg bannet den, du satt å whinet om at du ikke fikk ha lan i bursdagen din og kom med trusler. Jeg sa du skulle holde kjeft noe du ikke gjorde så jeg bannet det, så gjorde du det samme på server tråden.

Jeg hadde mer enn nokk grunn til å banne deg. og som sakt listen jeg ga lovesinpain var ikke en du burde banne disse liste bare en fuckings heads up sånn at han slipper mye av bullshittet jeg måtte deale med...
Siterer NewAge:
Citerer Smæ:
Selv om jeg er på den idiotiske lista til NewAge, så bannet han meg faktisk uten at jeg gjorde noe som helst, han var ikke der da jeg ble bannet en gang. Bare for at jeg var med i klanen til en som griefet.


BULLSHIT! Jeg var der når jeg bannet den, du satt å whinet om at du ikke fikk ha lan i bursdagen din og kom med trusler. Jeg sa du skulle holde kjeft noe du ikke gjorde så jeg bannet det, så gjorde du det samme på server tråden.

Jeg hadde mer enn nokk grunn til å banne deg. og som sakt listen jeg ga lovesinpain var ikke en du burde banne disse liste bare en fuckings heads up sånn at han slipper mye av bullshittet jeg måtte deale med...


okay... ta denne diskusjonen et annet sted er dere greie
Life is wonderful... but why?
  • 0
Sett meg opp
  • 0
ja! sett han opp!
We are one!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er så gøy med mange huler å ganger Hjelper når man driver med hus-bygging... Skal bygge ett skulptur og hus i ett
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
hva heter du tore?
Life is wonderful... but why?
  • 0
Siterer maxyymum:
ja! sett han opp!


Siterer Lovesinpain:
hva heter du tore?


gjett? Tore68
  • 0
tore du er med!
Life is wonderful... but why?
  • 0
det er annoying at ingen er på her!
We are one!
  • 0
Alle er på MM sin server og jeg var innpå, men ingen andre var der.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
vet, men mm sin er jo nede å!
We are one!
  • 0
Kunne jeg ha blitt med? Har vært på serveren til Newage og har ikke drevet med noe tull. Har heller ingen planer om det...

Lagt til 2011-03-19 14:34:
Jeg heter Arawos der også
Carpe Noctem
  • 0
Rasushite

Add meg!
  • 0
POOOOOO!
Whitelist meg.

DavidAlien
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Add Arawos, please?
Carpe Noctem
  • 0
Kan jeg joine? er ute etter seriøs spilling er lei av en hel hau med retarda servere, så leter etter en jeg kan få bygget i fred ivertfall

Canertocks er MC navnet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!