Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dobbeltmoral på Gears of War 3-forumet?


  • Missing Avatar
  • Gmax
Dette må jeg bare dele:
I Gears of War 3-forumet hos Epic la jeg inn et forsøksvis humoristisk forslag om å lage en nedlastbar skin for Anya (en av de få kvinnelige karakterene i spillet) som lar henne kjempe på slagmarken i litt mer utfordrende påkledning enn COG-rustningen. Jeg fikk et lite rush av svar som anklaget meg for å være smakløs, respektløs og undertrykkende, før hele tråden ble låst og deretter slettet!

Er det bare meg, eller er det ørlite gran dobbeltmoralsk å mene at det er smakløst å vise en puppekløft i et spill som ellers lar deg rive armen av en motstander og deretter slå ham ihjel med den? Epic gikk ut med tøff-i-trynet-blikk da de utga Bulletstorm som er breddfull med obskøniteter og gir deg poeng for skyte folk i de edlere deler, men en tråd som handler om litt naken hud blir altså låst og slettet som om det skulle være Fox News sjøl som satt å modererte
Wort wort wort
  • 0
Det er bare slik amerikanerne er... Har egentlig ikke noe mer å si om den saken.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Den moderatoren som stengte tråden er nok ikke en del av selve Epic games og har ingenting med Bulletstorm eller Gears å gjøre.
  • 0
Siterer Red2k:
Den moderatoren som stengte tråden er nok ikke en del av selve Epic games og har ingenting med Bulletstorm eller Gears å gjøre.


Det kan godt hende, men det er uansett epic sitt forum (slik jeg har forstått det), og hvordan forumet modereres og opprettholdes er da Epic sitt ansvar.

Når det gjelder akkurat denne saken er det litt vanskelig for meg å ha noen formening uten å ha sett innholdet i tråden og den konkrete begrunnelsen for hvorfor tråden ble stengt.
This is great banter, it really is.
  • 0
Funny story. Men som Clawed skrev: THEY ARE AMERICANS!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer AcH Clawed:
Det er bare slik amerikanerne er... Har egentlig ikke noe mer å si om den saken.


+1
  • 0
Clawed har helt rett! AMERICANS!
"Stealth Killing - Kill with skill"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!