Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Anbefal meg et rpg med dverger og skrømt


  • varj
  • varj
Akkurat sett Ringenes herre igjen, og ble seff påvirket til å spille et rpg.
Trenger en anbefaling om et artig rpg som veldig gjerne bygger på Tolkiens univers eller noe lignende.

Takk for svar!
  • 0
  • Los
  • Los
The Witcher 2. Veldig tradisjonelt, men mer politikk og intriger. Veldig kult!

Oblivion. Midelalder-fantasy, litt mer tilgjengelig for hvermann enn The Witcher og 100% fritt, så du velger selv hva du driver med.

Dragon Age: Orgins. Vil si at dette er Tolkien inspirert, med en moderne twist. Veldig bra.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Guild Wars er jo veldig gøy å spille i regnet
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
  • varj
  • varj
Siterer Los:
The Witcher 2. Veldig tradisjonelt, men mer politikk og intriger. Veldig kult!

Tenkte på The Witcher 2 selv. Kanskje teste ut det. Merker jeg har lyst på en bös dverg med øks men...

Siterer MassakereNissen:
Guild Wars er jo veldig gøy å spille i regnet

Er kanskje litt sent å bare starte med nå, er det ikke? Nå er vel ikke GW2 så mange måneder unna vel.
  • 0
Siterer varj:
Citerer Los:The Witcher 2. Veldig tradisjonelt, men mer politikk og intriger. Veldig kult!

Tenkte på The Witcher 2 selv. Kanskje teste ut det. Merker jeg har lyst på en bös dverg med øks men...



Citerer MassakereNissen:Guild Wars er jo veldig gøy å spille i regnet

Er kanskje litt sent å bare starte med nå, er det ikke? Nå er vel ikke GW2 så mange måneder unna vel.


Jojo, men hvis han vil ha det nå med engang så må han gå for Guild Wars
i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb
  • 0
Dragon Age er helt elendig, ikke kjøp det.

Oblivion, derimot....
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • varj
  • varj
Spilt Dragon age ja. Ikke det helt store syns jeg.
  • 0
World of Warcraft?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
The Witcher 2 - Veldig bra RPG med mye fantasy. Krever dog en high-end PC (kommer til 360 til neste år).

Oblivion - Veldig bra RPG, men ikke helt det samme som Ringenes Herre.

Eller bare vent til Skyrim.

Siterer AcH Clawed:
World of Warcraft?


Er jo ikke sikkert han vil betale i måneden.
  • 0
  • varj
  • varj
Ser virkelig frem til Skyrim ja! Kanke si jeg har spilt få timer Oblivion...

WoW er gøy nok det, men orker ikke sette meg inn i det igjen nå tror jeg. Planen er vel å teste GW2 når det kommer. Kanskje teste The Old Republic neste måned også.

Skulle nesten tro det var kommet ut flere rollespill som bygger på Tolkiens univers enn det der er. Hvertfall som har litt kvalitet.
  • 0
Jeg har i flere år drømt om et skikkelig kvalitetsfullt RPG der man kan free roame i LOTR universet.
  • 0
  • varj
  • varj
Tenkte teste Divinity 2: Dragon Knight Saga jeg.. Håpe det er noe jeg liker!
  • 0
fable
gleder meg til mw3! :D
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er rart at ingen har nevnt war of the north. Dette er tross alt et rpg basert på nordområdene i midgard. Ringenes Herre så det holder. Men husker ikke utgivelsesdato.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer fantomena:
Er jo ikke sikkert han vil betale i måneden.


Tja, det finnes da et god utvalg med privatservere man kan spille på. Men nå har han vel allerede sagt at WoW er utelukket da...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
LOTR War in the north kommer vell også snart
Per aspera ad astra
  • 0
Ja unskyld det var teit av meg...
gleder meg til mw3! :D
  • 0
Siterer triforce13:
anbefaler denne
http://images.wikia.com/guns/images/a/aa/Rpg_7.jpg


Nei når du først skal ha en RPG...
http://www004.upp.so-net.ne.jp/weapon/images/panzerfaust3.jpg

Anyways, vil anbefale å vente på Skyrim.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
hehe
gleder meg til mw3! :D
  • 0
  • varj
  • varj
slår i hjel ventetiden mot Skyrim med litt Neverwinter Nights 2 igjen. Ganske så snasent spill egentlig. Får hvertfall rollespillelementene. Uansett! Takk for bidrag. Noen mer nyttig enn andre
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!