Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer gnyg:
Jeg spiller mye head to head. Jeg liker å bryne meg mot andre. Men lag ødelegger til dels mye av gleden. Men laggen er hos andre.


Sant, det er heldigvis ikke så alt for ofte det skjer, i hvert fall her
Er selv i 6 divisjon nå, og er på vei videre opp. om jeg vinner 3 av de neste 6 kampene, rykker jeg opp
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er i syvende divisjon for øyeblikket. Sliter med kjipe motstandere. :/
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ble anklaget for hacking i dag pga. urealistisk effektivitet foran mål. Sånt kan en ta med seg videre i livet!
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Noen som har lyst til å spille mot meg i Ultimate Team? ;)
  • 0
Om jeg vinner neste kamp og i det minste spiller likt den siste kampen, så rykker jeg opp til 5 divisjon i Head to Head!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Om jeg vinner neste kamp og i det minste spiller likt den siste kampen, så rykker jeg opp til 5 divisjon i Head to Head!


Nice! Er fortsatt i 9ende eller 10ende jeg, den du starter i ihvertfall. Er garantert opprykk men gidder aldri spille ferdig resten av kampene..

Siterer xPlayGamingHD:
Noen som har lyst til å spille mot meg i Ultimate Team? ;)


Hvilken konsoll? Og hvordan team(s) har du?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ting som er så sykt irriterende med Fifa og som omtrent gjør det uspillbart er hvordan den nye motoren gir straffe/frispark/osv uten kontakt. Andre steder kan det være en skikkelig grisetakling uten at noe skjer. I alle fifa spill så lenge jeg kan huske så er det som regel alltid en på eget lag som opphever offsiden. Dumme AI. Vi har jo også såkalte "raske" frikast som ikke går raskt nok siden AIen snubler i ballen..

Lagt til: Og det er sånt man sier når man er frustrert. I dag derimot spiller jeg fortsatt 8. (har tydeligvis alltid gjort). Har reddet plassen på 4 kamper nå. Nå sikter jeg mot 7 divisjon. Kuyt på høyre, Downing på venstre, og Carroll og Suarez på topp funker bra siden jeg kan spille kreativt, gjennombruddspasninger og slå mange innlegg for å variere spillet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ting som er så sykt irriterende med Fifa og som omtrent gjør det uspillbart er hvordan den nye motoren gir straffe/frispark/osv uten kontakt. Andre steder kan det være en skikkelig grisetakling uten at noe skjer. I alle fifa spill så lenge jeg kan huske så er det som regel alltid en på eget lag som opphever offsiden. Dumme AI. Vi har jo også såkalte "raske" frikast som ikke går raskt nok siden AIen snubler i ballen..

Lagt til: Og det er sånt man sier når man er frustrert. I dag derimot spiller jeg fortsatt 8. (har tydeligvis alltid gjort). Har reddet plassen på 4 kamper nå. Nå sikter jeg mot 7 divisjon. Kuyt på høyre, Downing på venstre, og Carroll og Suarez på topp funker bra siden jeg kan spille kreativt, gjennombruddspasninger og slå mange innlegg for å variere spillet.


Har aldri opplevd dømming hvor det ikke har vært kontakt. Det med innkast kan jeg si meg enig i. Min spillestil er mer kjappe baller, helst langs bakken, eller innlegg. Spiller som Milan, Juventus og Blackburn.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Funket rimelig greit med innleggbasert fotball i sted. 8 kamper uten tap i sted. Liverpool <3
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hater å spille mot Carroll. Han får alltid ballen der det er skummelt.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja, føler at jeg alltid får tak i den på skumle steder ja
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Satan, tapte mot Arsenal !
Han scorte et mål som keeperen lett skulle klart å ta, og etter det begynte han å drøye til kampen blåste ut.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Skal prøve å omstille med til Proffesional, men er alt for dårlig i forsvar
Sliter med å vinne tibake ballen

Lagt til 2011-12-02 00:22:
og når i helvete kunne spillere med 50 i sprint speed og acceleration matche en med 90+ i begge? med like mye stamina igjen og.....

Lagt til 2011-12-02 00:26:
og hvorfor dømmes det ikke på holding? Dro forbi en spiller istad med C. Ronaldo, men spilleren bak holdt i trøya sånn at en annen spiller tok meg igjen og tok ballen. Sjukt at det ikke blir dømt på.

Opplevd også at motstander klarerte i presset situasjon inn sitt eget straffefelt der kkeperen tok ballen med henda med en gang.
Tilbakespill for faen tenkte jeg da!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
og når i helvete kunne spillere med 50 i sprint speed og acceleration matche en med 90+ i begge? med like mye stamina igjen og.....


Tactical defending, yo. Elsker det, da kan ikke folk pacehore meg hele tiden. For å si det sånn så kan ikke Mertesacker (30something pace) ta igjen Ronaldo eller lignende, men om de ligger på lik linje da Ronaldo får ballen så kan du presse han og ta han igjen eller ødelegge løpet ihvertfall.

Siterer The Cookiemonster:
Opplevd også at motstander klarerte i presset situasjon inn sitt eget straffefelt der kkeperen tok ballen med henda med en gang.
Tilbakespill for faen tenkte jeg da!


Skjer oftere enn det burde, og noe jeg håper de patcher etterhvert.

Virker ihvertfall som om de har patchet keepere som går utenfor 16meteren med ballen, da blir det frispark nå tror jeg.

Siterer The Cookiemonster:
og hvorfor dømmes det ikke på holding? Dro forbi en spiller istad med C. Ronaldo, men spilleren bak holdt i trøya sånn at en annen spiller tok meg igjen og tok ballen. Sjukt at det ikke blir dømt på.


Det blir som regel det, men om han holder litt og for kroppen inntil for å presse gjør det ikke ihvertfall. Pluss at Ronaldo er en fitte så han fortjener ikke frispark eller lignende.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Det blir som regel det, men om han holder litt og for kroppen inntil for å presse gjør det ikke ihvertfall. Pluss at Ronaldo er en fitte så han fortjener ikke frispark eller lignende.


Ronaldo er god, men ekstremt OP på Fifa. Morsomt å se på han på ekte, faenskap å spille mot han på Fifa.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Jeg spilte 7 kamper i går. tapte 5 spilte uavgjort 2. har 2 poeng, og må ha 10. har bare 3 kamper igjen. Altså, jeg må vinne alle 3 om jeg har planer om å bli i 6 divisjon.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Ronaldo er god, men ekstremt OP på Fifa. Morsomt å se på han på ekte, faenskap å spille mot han på Fifa.


Tenkte IRL jeg, liker han ikke whatsoever.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Royality-indeed:Tenkte IRL jeg, liker han ikke whatsoever.


Han er god på ekte også da.
Sikkert på samme måte som jeg ikke liker Messi.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Han er god på ekte også da.
Sikkert på samme måte som jeg ikke liker Messi.


God er han. Det er mer hvordan han er som person jeg ikke liker. Messi er jeg ikke akkuratt en fan av men har ingenting imot han.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Har kun spilt demoen, men la merke til at fysikken er mye bedre enn i de tidligere spillene
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Royality-indeed:God er han. Det er mer hvordan han er som person jeg ikke liker. Messi er jeg ikke akkuratt en fan av men har ingenting imot han.


Skjønner hva du mener.
http://www.youtube.com/watch?v=XfROdza2xAU&feature=related

Da jeg spilte i dag, så jeg at det var stor forskjell fra 6 og 7 divisjon. Jeg glir lett inn i 6 fra 7 divisjon, men når jeg kommer dit, rykker jeg fort ned igjen. Jeg la også merke til at jeg aldri spiller mot Real Madrid og Barcelona lenger. Nå går det mest i Chelsea, Bayern München, og City
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Da jeg spilte i dag, så jeg at det var stor forskjell fra 6 og 7 divisjon. Jeg glir lett inn i 6 fra 7 divisjon, men når jeg kommer dit, rykker jeg fort ned igjen. Jeg la også merke til at jeg aldri spiller mot Real Madrid og Barcelona lenger. Nå går det mest i Chelsea, Bayern München, og City


Lololoololol, ta en titt på Road to Division 1 serien til http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt ... Fifa humor på sitt beste.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ah. Det var gøy. Nå har jeg noe å se på på youtube bortsett fra Mortal Kombat online videoer
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Han hadde en slitsom stemme D:
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer NewAge:
Lololoololol, ta en titt på Road to Division 1 serien til http://www.youtube.com/user/KSIOlajidebt ... Fifa humor på sitt beste.


Hahaha x) "Seems like Lazio should be called, lazy."
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!