Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer The Cookiemonster:
En person med vett i hodet stiller ikke med reservene i en Ligacup SEMIFINALE mot Manchester City. Man må være ganske blåst i hodet hvertfall.


Ligacup er vel ingenting i forhold til Europa spill, eller? FA cupen derimot er STORT i england, ligacupen derimot er ikke så stort, så det er forståelig at de sparer spillere i licacup..
  • 0
Uansett så er det en LAME unnskyldning for å tape.

Ta tapet som menn, Bolton fortjenet vinnet 100%.

Lagt til 2012-01-22 22:58:
Men vi kan jo faktisk prøve å få samtalen over på FIFA nå istedenfor å snakke om non fifa fotball. Vi kan vel bare fortsette her: http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=28312

Idag lagde jeg ihvertfall dette laget: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dLMNvYyAb
cDSu


Har alltid hatt lyst å lage noe lignende, en blanding av Sverige og Danmark. Fant veldig raskt ut at der Sverige manglet i spillere så hatt Danmark folk for å gjøre opp. Så klarte tilslutt å få alle på 9 i chem. Når jeg får et CAM >> CM kort til Elm så kan jeg hive innpå Kallström. Om jeg ikke skaffer meg IF Wernbloom. Vurderer også IF Elm ettersom den vanlige versjonen har spilt relativt bra for meg..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tenkte å lage et tre nasjonerslag med Sverige, Danmark og Norge. Men problemet er at jeg er en noob på å tak i penger.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ja, men alle se på min tredje siste post, og prøv disse formasjonene og lagene.. mest Kamerun. Dette boosta meg fra fjerde til første divisjon. og 3 ligatitler og 5 cup seiere :=)
  • 0
Hva er statsa til folk online?
Sitter med 251-22-18 for øyeblikket.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg har vel 55-24-38. Noe slikt. Har ikke sjekket.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Noral:
Hva er statsa til folk online?
Sitter med 251-22-18 for øyeblikket.


Hvilken rank(H2H i verden) og hva er navnet ditt hvis det er ps3 du spiiller på?
hadde vært morsomt å tatt en kamp
  • 0
På UT har jeg: 345-22-174

Noe som jeg er ekstremt fornøyd med siden jeg begynte med FIFA i sommer..

På H2H har jeg 3-3-3, hvor 2 av disse tapene var disconnects.


Siterer Noral:
Hva er statsa til folk online?
Sitter med 251-22-18 for øyeblikket.


Spiller du FIFA på PS3? Isåfall...idiot.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Spiller du FIFA på PS3? Isåfall...idiot.


why ?
  • 0
Siterer stianunited:
why ?

Ingen spiller på PS3, hvis det ikke er et exclusive spill.

For å bare gjøre det klart, så er det ikke jeg som slike stats. Det er en kompis av meg jeg henger med, og det er ufattelig artig å se så drøyt god han er.
Det er Ultimate Team han spiller på, med 81 og 100 Chemistry lag.

Han scorer nok sitte første mål på en average av 10 minutter, hvor det er gøy å se han putte´n på 3-5 minutter. Han har en K/D (for å si det slik) på 3.9 mål per match, og kanskje 0.9 mål i mot seg, dunno. Han vinner de fleste/siste kamper med 8-0, 7-1, 11-0, 6-2 etc.

Jeg er drit misunnelig og jeg har lyst til å bare kjøpe Fifa 12 selv, og være like drøy, men jeg suger som et sant helvete, selv om jeg har spilt Fifa av og på siden 2005.

Noen som vet om en spiller som virkelig skiller seg ut?

Sjekka ut weekly match points eller noe, og en dude hadde 700 win, og 4 tap eller noe, helt sjuk fyr.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ingen spiller på PS3? Da tar du nok feil. (Er ikke ute etter en fanboykrig).
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer stianunited:
why ?


Fordi om det var Noral, som jeg har på xbox vennelisten min så burde han spille på xbox sånn at vi kunne spillet mot hverandre.

Siterer Noral:
Jeg er drit misunnelig og jeg har lyst til å bare kjøpe Fifa 12 selv, og være like drøy, men jeg suger som et sant helvete, selv om jeg har spilt Fifa av og på siden 2005.


Anbefaler det, jeg sugde som bare faen i sommer. Har nå blitt mye bedre etter jeg har brukt noen timer (lol) på det..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Noral:
Hva er statsa til folk online?
Sitter med 251-22-18 for øyeblikket.


haha.. Det er helt latterlig at du sitter her å sier at "dine" stats er 251-22-18.
Så sier du etterpå at du ikke har spilt siden 2005. Ser liksom ikke helt poenget for deg til å være på et fifa 12 forum for å spørre om statsa til andre når du ikke selv spiller, og det er en venn av deg som har spilt kampene dine..
men FYI, så er det en del som spiller fifa 12 H2H på ps3. Sjekket nettop leaderboards nå å det er 2,2 millioner, som har hatt minimum en kamp på H2H på PS3..
men det du sier at det er en som har 700W - 4L er barre bullshit. Han beste karen på XBOX i fifa12 er W_LEO_55, han sitter sånn ca med 2000W-180D-100L
og dette er gj.snitt win-draw-loss.. altså KD på en måte som regner ut hvem som er best..

Lagt til 2012-01-23 18:03:
men snakker du om UT stats, så vet jeg ikke om det er noen som har 700W-4L tho.. Men tviler på at noen har de statsa.. Men det er mulig med tanke på at det ikke er noen divisjon som sier hvor god du er, bare hva dine stjerner på laget er. Så i teorien kan en som er i divisjon 1 i H2H, møte en som er i divisjon 10, hele tiden.. så sant begge lagene har samme antall stjerner.
  • 0
Siterer stianunited:
haha.. Det er helt latterlig at du sitter her å sier at "dine" stats er 251-22-18.
Så sier du etterpå at du ikke har spilt siden 2005. Ser liksom ikke helt poenget for deg til å være på et fifa 12 forum for å spørre om statsa til andre når du ikke selv spiller, og det er en venn av deg som har spilt kampene dine..


Bruk hode litt da, det var nokk kompisen som han henger med som ville vite det og ikke Noral selv. Tviler også på at en kompuis har 300kamper spilt på en annen sin PS3.

Siterer stianunited:
fifa 12 forum


Dette er ikke et Fifa 12 forum men en Fifa 12 tråd.

Siterer stianunited:
men FYI, så er det en del som spiller fifa 12 H2H på ps3.


Vet ikke om du er seriøs her eller ikke, men du må da kunne skjønne at ting som dette:
Siterer Noral:
Ingen spiller på PS3, hvis det ikke er et exclusive spill.
ikke er 100% seriøst.



Siterer stianunited:
men det du sier at det er en som har 700W - 4L er barre bullshit. Han beste karen på XBOX i fifa12 er W_LEO_55, han sitter sånn ca med 2000W-180D-100L
og dette er gj.snitt win-draw-loss.. altså KD på en måte som regner ut hvem som er best..


Key wordene er highlightet:

Siterer Noral:
Sjekka ut weekly match points eller noe, og en dude hadde 700 win, og 4 tap eller noe, helt sjuk fyr.


Som jeg da går utifra er WEEKLY wins og loss, noe som jeg gjetter er 100% mulig om du bruker og har brukt nokk tid på spillet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Lacina Traore fikk emg til å miste 3000 i UT. Fuckings jævelen måtte såklart være megahøy og score 3 mål på heading.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg er i England for øyeblikket hos en kompis, og det er han som har 265-22-18 i Fifa, på Ultimate Team.

Jeg har ikke peiling på hvor man kan finne World Rankings lxm. Men det er noen som er helt fantastisk drøye i Fifa.

Siterer stianunited:
Citerer Noral:
Hva er statsa til folk online?
Sitter med 251-22-18 for øyeblikket.


Siterer stianunited:
haha.. Det er helt latterlig at du sitter her å sier at "dine" stats er 251-22-18.
Så sier du etterpå at du ikke har spilt siden 2005.

Når jeg skrev dette, var det ganske sent, og hadde drukket mye, så jeg beklager hvis det ikke ble med noe "sitter her med NOEN som har <tall>"
Jeg sa at jeg har STARTET å spille i 2005.

Siterer stianunited:
men snakker du om UT stats, så vet jeg ikke om det er noen som har 700W-4L tho..

Jeg ser på 360, hvor de beste spiller, og de dårligste, så det er mulig for skikkelig gode å knuse masse ræva folk.


Hvis noen har Fifa 11, så tror jeg at jeg har det, eller 10. Dunno, får vente på Fifa 13 da vett, så blir jeg nok med, hvis jeg øver meg over sommeren.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Siterer Noral:
Hvis noen har Fifa 11, så tror jeg at jeg har det, eller 10. Dunno, får vente på Fifa 13 da vett, så blir jeg nok med, hvis jeg øver meg over sommeren.


Anbefaler deg å skaffe deg Fifa 12 om du får det billig, vil ta deg en del tid å bli vandt til forsvarssystemet iforhold til 11 og tidligere..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Må begynne å bruke Ultimate Team på internett. Chill måte å skaffe spillere på. Virker å være roligere på morran hva gjelder budrunder.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Må begynne å bruke Ultimate Team på internett. Chill måte å skaffe spillere på. Virker å være roligere på morran hva gjelder budrunder.


Om du er oppe i 3tiden i ukedagene så er nokk det den beste tiden å få tidlbud på, men om morgenen er det ikke gale heller. Bare lær deg markedet sånn at du ikke gir mye for en spiller som du ikke får solgt etterpå.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Godt tips. Jeg kjøpte en russisk høyreving til 250coins som jeg skal ha som backup. Ronov eller noe slikt. Spiller for Zenit st.Petersburg om jeg ikke tar feil. Ser at engelske spillere koster flesk!!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Godt tips. Jeg kjøpte en russisk høyreving til 250coins som jeg skal ha som backup. Ronov eller noe slikt. Spiller for Zenit st.Petersburg om jeg ikke tar feil. Ser at engelske spillere koster flesk!!


Noen av de ja, selv solgte jeg mitt Liga Portugese lag og kjøpte meg ett nytt BPL lag.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#bE1YPoAsb
cEOj


Fikk Henry for 8900. En spiller som normalt går for godt over 10k. (BPL versjonen ofc.)

Siterer gnyg:
GNYYYYYYYYYYYYYYYG!


Du gidder ikke linke laget(lagene) ditt (dine)..? (Om du ikke vet hvordan så går du på active squad på Web Appen, trykker Share også Create Share URL.. så copy paster du bare)
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er dette laget jeg har nå. Moa er skadet for øyeblikket. Legg merke til at jeg har noen bra spillere men også dårlige. Jeg har ikke drevet så mye med UT. :/

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dQtlo8WBb
cEPX
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ojsann, der var det noen skadet ja. Du kan forhindre skader ved å ikke la spillere falle for mye i fitness. Jeg liker ikke å spille med spillere under 90, men 80 er absolutt grensen min. Når folk faller under 80 så blir de ofte skadet merket jeg. Virker som du prøver å lage et Bundesliga lag, selvom jeg ikke er 100% sikker.

Ville ihvertfall prøvd å kjøpt spillere i riktig formasjon og posisjon og enten fra samme Lag, Liga eller Land for å maksimere chemistyen..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Takk for tipset på fitness. Jeg lager ikke et Bundesliga lag med vilje i hvertfall. Og det er smart det det siste tipset også. Nok å ta tak i.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ahh ok, så bare du hadde flerne Bundesliga spillere i klubben. Men yeah, ville bestemt meg for et liga/land/lag å lage lag fra og lage et helt lag med innbytter for hver posisjon sånn at du kan rotere spillere hele tiden..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!