Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Det blir Bundesliga på mitt første lag. Det suger for øyeblikket. Mangler spillere. Men har fri i morra så jeg skal få ordnet biffen i morgen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#eZytqzb2bc
FKP


her har vi mitt unitedpreget lag. kjøpte et par pakker og endte opp med en "in form" valencia som jeg solgte for 155 000 coins, så da var det bare fritt fram for meg..

Men laget skal bli mer BPL all star team etterhvert. Kjemi er alfa omega i UT helt klart. men jeg ser mange lag som bare spillere fra den spanske ligaen og de har 100 kjemi de også. så man trenger ikke bare spillere fra samme lag for å oppnå dette..

sliter enormt mot disse spanske kjappe lagene atm.. Fifa 12 har blitt veldig basert på fart etter min mening. Jeg klarer alltid å håndtere de store spillerene, uansett teknikk nivået dems(eks: Zlatan).. Så skal prøve å lage et fartsbasert lag etterhvert. som f.eks:

evra, A. cole, fabio, gibbs etc. som høyre/vestre back.

gervinho, valencia, young, walcott, reo-coker etc som vinger..

og nani, hernandez, lennon, aguero samt mange andre som spisser..

og som midtstoppere må man nesten få til en god kombinasjon med fart og høyde/styrke. viktig at disse er sterke, med tanke på corner etc.

og som sentral mitbane, trenger man ikke så stor fart, mer balldelere som silva, nasri, giggs, samt mange andre..

Jeg merker hvertfall at fart har det meste for meg å si.. Selv om jeg har god kontroll på fintene mine, holder ikke dette i øverste divisjon(H2H), siden det fleste er veldig gode begge veier på banen.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Etter at jeg drev å forsøkte å tjene penger til å kjøpe meg en gullpakke eller to så må jeg si at det er ikke lett å tjene penger.. Ofte så må jeg skaffe en ny kontrakt eller 2. Er dårlig flyt på det rett og slett.

Bundesliga fotball i 3-4-3. Foreløbig suger laget balle med dårlig effektivitet i de første 90min. Ledet 3-0 i går og fikk disconnection fra serveren. AHhh, soo mad.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer stianunited:
men jeg ser mange lag som bare spillere fra den spanske ligaen og de har 100 kjemi de også. så man trenger ikke bare spillere fra samme lag for å oppnå dette..


Det går ann å linke spillere på 3 måter for å få kjemi mellom de. Lag, land og liga. En mørkegrønn linje mellom mesteparten av spillerene er alt du normalt trenger, da er spillerene enten fra samme land eller liga. En lysegrønn link mellom spillere kan skaffes med å ha fra samme liga OG lag eller samme liga OG land.

Chemistry er viktig men det å ha 100 i chemistry er ikke det viktigste, om du scroller på web appen inne på active squad til der du ser fitness/Morale/Contracts på kortet så står det nederst CHM (Chemistry) du vil ha denne på 9, så Nanien til stianunited vil automatisk slå flerne dårlige pasninger og bomme på flerne skudd pg.a lav CHM.

Dette er sikkert noe Gnyg merker med tanke på at han ikke har fått bygd kjemi mellom spillerene enda.


Her er et av mine lag hvor det finnes flerne døde linker men alle fortsatt har 9CHM fordi jeg har linket opp med sterke linker osv.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#gsUeHLlUbc
FPv


Du vil også ha folk i riktig formasjon og posisjon for å hjelpe kjemien, høyeste utav posisjon er 7, utav formasjon kan du få spilleren til 9 med hjelp av sterke linker.


Og for de som ikke skjønte det av teksten ovenfor vil Chemistry hjelpe spillerene med å ligge i riktige posisjoner, gå på løp, sende bra pasninger, treffe bedre på skudd and all that jazz. Har du en spiller utav formasjon og posisjon kan du fort legge merke til at de ikke vil markere riktige personer eller ligge utav posisjon.

Lagt til 2012-01-26 12:01:
Siterer gnyg:
Etter at jeg drev å forsøkte å tjene penger til å kjøpe meg en gullpakke eller to så må jeg si at det er ikke lett å tjene penger.. Ofte så må jeg skaffe en ny kontrakt eller 2. Er dårlig flyt på det rett og slett.


Tips for å tjene penger: Kjøp billig, selg dyrt. Så enkelt er det egentlig. Selv har jeg f.eks investert i mer enn en Lucio over den siste uken og har fått solgt alle for 2k eller mer dyrere. Men husk at dette ikke vil nødvendigvis funke for spillere i formasjoner som starter med 3 eller 5. For Serie A Brazilianere har jeg fokusert på 4-3-1-2 formasjonen fordi det er den jeg har selv og jeg kjenner den. Letteste formasjonen å tjene penger på ville nokk vært 4-1-2-1-2 men med tanke på hvor mange som prøver å tjene penger på den vil det gjøre det vanskeligere for deg å skaffe BILLIGE spillere i denne formasjonen.

En annen grei måte å tjene penger på NÅR DU HAR LITT PENGER Å BRUKE er å kjøpe managerer med 3+ Contracts å ha i clubben. Selv har jeg nå så mange at når jeg hiver på spillerene mine en skinnende gullkontrakt (på en gullspiller) som normalt gir deg 28 nye kontrakter vil jeg få +42% som utgir 11 ekstra kontrakter per kontraktkort. På et non rare kontraktkort som gir gullspillere 13 kontrakter får jeg 5 ekstra per kort. Så jeg sparer en del over til på kontrakter for å si det sånn.

Jeg ville heller aldri brukt coins på pakker om du ikke har mye coins. Du vil som regel aldri tjene tilbake samme sum på en gullpakke.

Du kan også søke opp "how to make coins" på youtube, du kan finne mye hjelpsomt der. Eneste jeg kan si er lær deg markedet, og da mener jeg ikke hele men prisen på kanskje 2-3 forskjellige spillere i en spesiell formasjon. Da må du også kanskje tenke på hvilke formasjoner som er best for den og den ligaen basert på om du kan fylle alle plassene med gode spillere. F.eks Ligue 1 som er en ganske billig liga er populært i 4-3-2-1, Liga BBVA som er en noe dyrere liga er populært i 4-3-2-1 og 4-3-3 Grunnen til dette er selvfølgelig at folk vil ha David Villa / Ronaldo som LW og Sanchez / Di maria som RW.


Sorry for et par rotete poster, men håper dette hjalp alle

Lagt til 2012-01-26 12:07:
Kan vel også nevnes at for Midtstoppere så ser jeg på pace, heading og defending statsene, alle andre er så å si ubrukelige for de. Liker faktisk ikke gå under 70 i pace for en CB, selvom det er urealistisk i mange ligaer. Et eksempel på en veldig god CB er Sakho fra Ligue 1, 74 pace, 80defending og 84 heading. Han vil som regel klare å ta ballen fra spisser bare pga han er sterk og rask. For høyre/venstre bekker ser jeg faktisk BARE på pace. Som er grunnen til at laget jeg linket over jeg har en LB med 86 pace og en RB med 87 pace. INGEN vil klare å komme springende nedover kantene på meg når jeg har de to der til å ta dem igjen.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg får prøve meg fram litt senere. Fikk nok Fifa for noen timer nå lol..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg får prøve meg fram litt senere. Fikk nok Fifa for noen timer nå lol..


Bare til å henge på webappen Har den somregel alltid oppe, DUALSCREEN FTW!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
så Nanien til stianunited vil automatisk slå flerne dårlige pasninger og bomme på flerne skudd pg.a lav CHM.


Ja vet, men jeg skal kjøpe meg et VV>>VM kort etterhvert. så nani passer i den pos. så blir han bedre.

Lagt til 2012-01-26 13:47:
Siterer NewAge:
Her er et av mine lag hvor det finnes flerne døde linker men alle fortsatt har 9CHM fordi jeg har linket opp med sterke linker osv.


Jeg hadde solgt din "In form" Arfa. Du får så mye for disse, og du vil finne spillere med høyere stats til mye mindre enn det du tjener på han
  • 0
Siterer stianunited:
Jeg hadde solgt din "In form" Arfa. Du får så mye for disse, og du vil finne spillere med høyere stats til mye mindre enn det du tjener på han


Med tanke på at jeg ga 71k for han så skal jeg ikke det Jeg driter ganske mye i stats osv. vanlig Ben Arfa er god IF Ben Arfa er awesome og aaaabsolutt verdt pengene +Det er ett skill lag og det er ingen andre 5star skill franske i å ha der... Har gitt mer for mindre så det plager meg ikke.

Har flerne IF spillere, Thiago Neves, Ben Arfa, Vela og Guidetti. Og solgte netopp Liga Portugese laget mitt hvor jeg hadde 4 andre.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Irriterer meg over at jeg må kjøpe nye kontrakter hele tide. Noen tips?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Irriterer meg over at jeg må kjøpe nye kontrakter hele tide. Noen tips?


Siterer NewAge:
En annen grei måte å tjene penger på NÅR DU HAR LITT PENGER Å BRUKE er å kjøpe managerer med 3+ Contracts å ha i clubben. Selv har jeg nå så mange at når jeg hiver på spillerene mine en skinnende gullkontrakt (på en gullspiller) som normalt gir deg 28 nye kontrakter vil jeg få +42% som utgir 11 ekstra kontrakter per kontraktkort. På et non rare kontraktkort som gir gullspillere 13 kontrakter får jeg 5 ekstra per kort. Så jeg sparer en del over til på kontrakter for å si det sånn
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Leste hele teksten til NewAge ordentlig i sted og ser på mitt lag. Det forklarer hvorfor jeg kan lede 2-0 men tape fort. Ledet 2-0 og tapte 4-2 i en cup på 10min.. SURT!!!!

Hater UT. Men liker at læringskurven er så bratt (ihvertfall for meg). Jeg vil mestre dette.

Lagt til 2012-01-26 17:19:
Burde jeg prøve å selge alle spillerne mine også begynne fra scratch for å tjene mer penger? Med mer penger så kan jeg by mer på spillere til lav pris forhåpentligvis fortere. Er dette en god ide?

Ville gi 300c for S. Downing i sjeldent gull. En fyr overbød meg med 800. Så jeg ser at jeg skal satse på de populære ligaene.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noens som vet om en 4-4-2 manager som har 3% på contracts?
Prøvde meg på en med 4-4-1-1, men det vriker som han misliker det faktum at jeg kjører 4-4-2 veldig mye.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noens som vet om en 4-4-2 manager som har 3% på contracts?
Prøvde meg på en med 4-4-1-1, men det vriker som han misliker det faktum at jeg kjører 4-4-2 veldig mye.


Bare kjøp et formasjonskort til han, du kan sikkert få et til rundt 1000coins.
Kommer ikke på noen som har 442 normalt.

Siterer gnyg:
Burde jeg prøve å selge alle spillerne mine også begynne fra scratch for å tjene mer penger? Med mer penger så kan jeg by mer på spillere til lav pris forhåpentligvis fortere. Er dette en god ide?


Du kan alltids prøve, men vet ikke om det er noe jeg anbefaler med tanke på at du da ikke har et lag å spille med.

Siterer gnyg:
Ville gi 300c for S. Downing i sjeldent gull. En fyr overbød meg med 800. Så jeg ser at jeg skal satse på de populære ligaene.


Alle sjeldne gullspillere kan discardes for 600-650coins. Så sannsynligheten for at du får en for mindre er liten. En fin metode å skaffe seg coins er å by på sjeldne gullspillere i 41212 eller 442 (f.eks) og bare by 650coins med en gang, OG ALDRI BY MER! for vis du da får de for 650coins så kan du discarde de for samme pris om de ikke sleger uten å tape penger. Og du får somregel solgt de fleste igjen for rundt 1000-1200coins. Men problemet med denne måten er om du har lite coins så får du ikke bydd på mange spillere og somregel vil noe by over deg på en stor prosent av de.

Anbefaler virkelig å se noen Trading tips filmer på youtube, eller en Road to Glory serie. Det mange som lager det til FUT12 og det er en veldig grei måte å lære seg å tjene penger uten å trade.

F.eks anbefaler jeg å ikke spille Tournaments kamper i begynnelsen fordi alle i Tournaments gjør alt for å vinne, uansett om de spiller som drittsekker. Pluss at mange i vanlige online kamper SUUUUUGER.

Du må aldri ALDRI quitte kamper i begynnelsen, da faller DNF (Did not finish) bonusen din ned og du vil tjene mindre penger når du faktisk vinner.

Prøv å ikke slipp inn mål (duuhhh) for å få en Clean Sheet bonus.

Scorer du 5+ mål for du også en Goal Bonus ting.

Gjør du alle disse i en kamp (online kamp) så kan du tjene rett over 1000coins per kamp.

Derfor kan jeg anbefale deg å ikke spille med 3 forsvarsspillere og heller ha 4 bak, det kan alltids hjelpe deg endel. Og om du vil ha 3 bak ville jeg ihvertfall skaffet meg noen med 75+ i pace på alle 3 plassene..

Igjen en rotete post, but whateeevvzz..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er så utrolig typisk at jeg faller ut i matcher. Utrolig irriterende.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Legg til Fartface på xbox live. Er jævlig god. Taper aldri.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Mange gode tips. Er å huske alt. xD
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Mange gode tips. Er å huske alt. xD


lolololol, delete alt du lærte fra skoletimer og fyll det med FUT info Vel verdt det!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer gnyg:lolololol, delete alt du lærte fra skoletimer og fyll det med FUT info Vel verdt det!


Lol, det her er litt random, men: Jeg så på Simpsons i går, og det kom en vikar av noe slag. I hvert fall, da han lurte på svaret til noe innenfor historie og en svarte, lurte han på hvorfor han hadde pugget når en mobiltelefon kan finne det ut på 30 sekunder. Da slo det meg at han hadde rett. Selvfølgelig skal ikke alle gå rundt dumme som brød og søke på alt med mobilen, men ja.

Hva gjør man når man ikke har flere kontrakter, og spillere til å spille en kamp? Har foresten ikke noe coins heller.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Hva gjør man når man ikke har flere kontrakter, og spillere til å spille en kamp? Har foresten ikke noe coins heller.


hvis du ikke har chips eller coins til å kjøpe kontrakter på markedet eller kjøpe pakker, må du nok selge noe du har, husk at formasjonkort(sjeldne går får 2000+++)
4-1-2-1-2 går får 10 000 ca:p
  • 0
Siterer stianunited:
Hva gjør man når man ikke har flere kontrakter, og spillere til å spille en kamp? Har foresten ikke noe coins heller.


Selg spillere eller kjøp pakker for MSP/Whatever som blir brukt på PS3..

Hva spiller du på og hvor mange kontrakter trenger du?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Trenger litt hjelp nå. Solgte BPL laget for å kjøpe Thiago Silva. Jeg kjøpte han, men da jeg skulle plassere han, røk nettet. Nå kan jeg ikke lenger finne han. Tips til hvor jeg kan finne han igjen?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Trenger litt hjelp nå. Solgte BPL laget for å kjøpe Thiago Silva. Jeg kjøpte han, men da jeg skulle plassere han, røk nettet. Nå kan jeg ikke lenger finne han. Tips til hvor jeg kan finne han igjen?


Sjekk watch listen, trade pilen og i clubben. Vis ikke kontakt EA :/
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fant han. Alt hadde hengt seg opp. Startet PS3`en på nytt. Fant han i trade pilen nå.
  • 0
Andy carroll er sykt nice i UT. Gir varisjon i angrepet. han har fart nok til å løpe gjennom et forsvar, han er høy nok og sterk nok til å vinne hodedueller, samt at han slår de som kan matche han på farta i styrke. Målmaskin i UT.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!