Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Mange som opplever at cupkamper online henger seg opp? Jeg slettet klubben, begynte fra scratch og satset på engelsk kjemi. Vinner 2 kamper online også henger det seg opp. Slutter aldri å laste, jeg avslutter spillet og blir kastet ut av cupen. FML!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Om det henger seg opp i loadingen der laget til han andre vises er det bare å logge utav xbox live og dashboarde. Ganske sikker på at du ikke blir kastet ut av turneringer da..

Anbefaler ALLE som har penger til det og et BPL lag til å kjøpe Aguero. Kjøpte han igår, han scorte mer enn ett mål som jeg fikk helt sjokk av gikk inn.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Kjøpt Carroll og spill han sammen med Aguero, NewAge.
Carroll er et monster i FUT. Han fungerer fett sammen med raske spillere.
Fant han selv for 850
Da kan du forøvrig legge inn og, noe som er ganske nice mot tette forsvar.
han har også en såpass enorm fysikk at han egentlig kan løpe tvers gjennom motstanderenes forsvar fordi forsvarsspillerene ikke kan matche fysikken hans.
Han har 75 i pace + 90 og noe i strength. Epic.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Anbefaler IF Alvarez til alle som bygger Serie A lag. Bedre erstatter for Lavezzi som VV finnes ikke i Serie A.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer NewAge:
Om det henger seg opp i loadingen der laget til han andre vises er det bare å logge utav xbox live og dashboarde. Ganske sikker på at du ikke blir kastet ut av turneringer da..


Skal teste det neste gang.

Hvordan ser en IF spiller ut?

Forøvrig: http://www.youtube.com/watch?v=rdVufhXA6j0&feature=channel_
video_title
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Citerer Hvordan ser en IF spiller ut?


Gå inn på "Ukens lag". Kortene som er sorte, er IF`er.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nice.

Må lære meg å holde på ettmålsledelse jeg.. Kunne gått til finalen i conference cup.. doh.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kjøpt Carroll og spill han sammen med Aguero, NewAge.
Carroll er et monster i FUT. Han fungerer fett sammen med raske spillere.
Fant han selv for 850
Da kan du forøvrig legge inn og, noe som er ganske nice mot tette forsvar.
han har også en såpass enorm fysikk at han egentlig kan løpe tvers gjennom motstanderenes forsvar fordi forsvarsspillerene ikke kan matche fysikken hans.
Han har 75 i pace + 90 og noe i strength. Epic.


Neitakk, brukte han i starten av FIFA 12 og hatet han. Har en tendens til å ikke kjøpe spillere jeg ikke liker i virkeligheten.

Men Aguero/Hernandez teamet er awesome. Tror kanskje jeg kaster Hernandez på benken etter hvert og kjøper meg drogba.

Siterer LesMiserable:
VV


D: NORSK! Blærfghh. LW thankyouuuu!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer LesMiserable:VV

D: NORSK! Blærfghh. LW thankyouuuu!


VV ffs.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer NewAge:Citerer LesMiserable:VV

D: NORSK! Blærfghh. LW thankyouuuu!

VV ffs.


LW
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Her er min nye og forbedre engelske squad. Klarte faktisk å slå Sevilla 3-2 på verdensklasse med den. Med unntak av gullkortet i forsvar som jeg skaffet etterpå.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kr9Jp0iTbc
HrU
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Her er min nye og forbedre engelske squad. Klarte faktisk å slå Sevilla 3-2 på verdensklasse med den. Med unntak av gullkortet i forsvar som jeg skaffet etterpå.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#kr9Jp0iTbc
HrU


Nå begynner det å komme seg ja. Kjøp deg en gullkeeper som neste, det er ihvertfall anbefalt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Her er mitt lag, altså når det er helt toppa.
Spillerene uten kontrakt skal jeg ordne. Akkurat nå jobber jeg med å skaffe bredde i stallen.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#efaYmCs7b
cHLq


Lagt til 2012-01-29 15:43:
Når jeg er ferdig med det laget der skal jeg bygge et nigeriansk lag.
De posisjonene det ikke finnes noen nigerianske gullspillere putter jeg inn noen andre fra Afrika
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De posisjonene det ikke finnes noen nigerianske gullspillere putter jeg inn noen andre fra Afrika


Blørfhhhg! Til et Nigeriansk lag må du ha Obi som spiller for Inter Milan, han er sølvspiller og awesome. Ellers er det vel Taiwo, Mikel, Obasi og Martins som er å anbefale.



Her er mitt BPL lag for tiden: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#h9sT4wDlb
cHMb
Vil gjerne bytte ut Hernandez, men tror ikke det skjer med det første.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ingen reaksjoner på selve laget?

Siterer NewAge:
Taiwo, Mikel, Obasi og Martins


+ han Lille reservekeeperen.

Siterer NewAge:
Til et Nigeriansk lag må du ha Obi som spiller for Inter Milan


Det klart, han har jeg kjennskap til Kanskje han og Mikel får bra Chemistry pga brorskap? Haha. Uansett, jeg mente mer at hvis jeg ikke fant noen gode i noen posisjoner (feks midtforsvar og h. back) så velger jeg en annen afrikansk spiller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kanskje han og Mikel får bra Chemistry pga brorskap?


Nope, men syntes de burde gjøre sånne ting. Dos Santos brødrene fikk bare en vanlig grønn linje for det..

Siterer The Cookiemonster:
så velger jeg en annen afrikansk spiller.


Aaaahhhh, men er ganske sikker på at du finner for alle, de har en haaaug med gode spillere.


Siterer The Cookiemonster:
Ingen reaksjoner på selve laget?


Du fikk ingen reaksjon for meg fordi det ikke ville loade seg tidligere Nå derimot gjorde det det..

Ingenting negativt å s om det, det ser ut som en finfin starting squad selvom jeg ville kjøpt meg en engelsk/BPL keeper.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er på saken, den keeperen fikk jeg random en pakke eller noe
Problemet er som sagt bredden i laget.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mitt toppede Serie A lag: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#imGvI5
ApbcHcD


Tror ikke jeg skal bygge mer på det nå. Regner med at Zlatan er unødvendig å skaffe seg da jeg har Cavani (320 mål på 290 kamper) og Pato. Den eneste forsterkningen jeg kunne tenke meg, er IF Boateng.
  • 0
Siterer LesMiserable:
IF Boateng.


Fikk han i pakke, brukte han litt også solgte jeg han. Fikk 80k for han da og han er ikke verdt 80k i mine øyne. Nå er han vel dyrere også.

Gjorde det faktisk bedre med det vanlige kortet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Å få disse team of the week spillerne er jo helt flaks. Og det værste med det er at man får et trofe får å få en slik spiller.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Å få disse team of the week spillerne er jo helt flaks. Og det værste med det er at man får et trofe får å få en slik spiller.


Tror jeg har fått 5 eller 6, minst 4 men er 99% sikker på at det er mer

IF Adam Johnson (70k)
IF Boateng (80k)
IF Soldado (35k)
IF Richards (120k elns)

Klager ihvertfall ikke


Lagde dette laget igår: http://gyazo.com/a77e4fcd3776af33ac530623f3f46a3e
Tapte 2/4 kamper fordi det var for åpent bak (føltes ihvertfall som dette var grunnen, men kan vær fordi det bare var uvant, burde vel kanskje kjørt en annen formasjon med 3 bak først) så solgte det og lagde dette:

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fluRbiQlbcI
kN



Usikker på hvor lenge jeg vil beholde det, om jeg vil i det hele tatt. Kommer til å spille et par kamper med det og se hvordan det går. Det plager meg faktisk endel at det er et såpass ukreativt lag, både når det kommer til spillere og måten laget er satt opp.

Lagt til 2012-01-30 12:49:
Tror kanskje 3-4-1-2 hadde vært bedre for meg da midtbanen er mer på en rett linje istedenfor noe som spiller mer som en 3-2-2-1-2
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvilken pakke kjøpte du da? Jeg kunne tenkt meg platina på Fifa 12 etterhvert.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvilken pakke kjøpte du da? Jeg kunne tenkt meg platina på Fifa 12 etterhvert.


Har fått IF's i både 7500 pakker og 15k pakker. Men anbefaler 15k pakkene, vis du selger alt du får i de så tjener du somregel pengene tilbake selvom det ikke er en garanti.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Skal bare fullføre Batman: Arkham City (har ca 15 min igjen i guess. Spoiler poiler:skal kjempe mot clayface eller noe)
Etter det kommer jeg tilbake til FUT 12.
Får skaffe litt bredde i PL laget før jeg starter med Nigeria-Afrika Laget.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Her er mitt "5 star skil" lag...

All utenom forsvarsrekka og Rafhina(RM) har 5 stars på skillnivå.. Jeg anbefaler Zlatan så sykt ass! Maskin!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!