Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Kjløpte pakker for 30k.. Fikk ikke en dritt.. Heldigvis har jeg 200k + 100+k i tradepilen
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer stianunited:Var det nye Van Persie kortet! 88 i rating. Ser de går for 200 000+

I visse formasjoner, tror prisen er lavere nå. Fikk min for 195k

Citerer jonskja:men hvordan hjelper 50 % tempo??

What do you mean 50% tempo?

Citerer jonskja g noen tips til hva jeg skal gjøre videre på laget mitt? Har tatt utgangspunkt i Liverpool og har alle i førsteelveren der, utenom Gerrard.

Bare liverpool spillere? Forbedre? Selg alle og kjøp stoke spillere, inkludert Crouch. Han kan ihvertfall heade.. (Carroll, anyone? Nei? Bare Liverpool fans her? Bahhh..)


Sjefstrenere.. skudd, forsvar, tempo, pasninger og heading ;)
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Siterer jonskja:
Citerer

Sjefstrenere.. skudd, forsvar, tempo, pasninger og heading ;)


Har aldri skjønt poenget med de trenerne.
  • 0
Siterer jonskja:
Sjefstrenere.. skudd, forsvar, tempo, pasninger og heading ;)
Siterer LesMiserable:
Har aldri skjønt poenget med de trenerne.



Ahhh okay, basically hva de trenerene gjør er å gi deg 5% ekstra (eller hvor mye som står på kortet og du har i klubben) på attribute kort... Så om du har så mange trenere i klubben og det gir deg 50% ekstra pace så om du setter et pace attribute kort på en spiller så vil de plusse på 50%. Selv bruker jeg ikke attribute kort så de trenerene er ubrukelige for meg. Eneste jeg beholder er Fitness trenere (fordi de plusser % på fitnesskort) og alle med kroppsdeler på (som plusser % på healing kort).

Forklarte det det?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nice. Beast-videoen til KSI om Huseklepp ble reklamert for på tv2 sportsnyheter i beste sendetid.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Var også på Tv2.no. Tragisk artikkel tho'


Idag tidlig hadde jeg 270k på UT. Nå før jeg legger meg har jeg 70k. This makes me sad.

Gjør meg mindre trist at jeg har 100+k i tradepilen.

Her er ihvertfall lagene jeg lagde:

Italiens/BPL Hybrid; http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#fcXCWtnbb
cRuO


Bronze (+2sølv) BPL: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hpgDUZGn
bcRuX
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer HopeN:
Mitt BPL lag. Har ikke så mange innbyttere enda.


Du vet du kan selge den 87 Neuer'en din for 20k+ right?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Du vet du kan selge den 87 Neuer'en din for 20k+ right?


Hory sheet! Takk for tipset!

BTW; Fikk Fernando Torres i en 15k pakke. Går han virkelig for 30k+? Har sett ham gå for det.
  • 0
Siterer HopeN:
BTW; Fikk Fernando Torres i en 15k pakke. Går han virkelig for 30k+? Har sett ham gå for det.


Jepp rett rundt 30k, kommer ann på formasjon.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jeg sparer til Kaka atm. Har du noen tips til brasilianske gullspillere, NewAge?


Nei, altså du har de fleste. Finnes flerne lavere rated gull brasilianere som f.eks Elkeson eller Carlos Alberto. Men om du bytter ut Danilo med Kaka, så tror jeg ikke du trenger å gjøre mer på laget egentlig, så lenge du gir Hernanes et CAM>>CM kort og hiver Maicon på RB (så han var skada) så får alle 9 chem ..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
så lenge du gir Hernanes et CAM>>CM kort og hiver Maicon på RB (så han var skada) så får alle 9 chem ..


CAM >> CM kortene er så overprisede at jeg ikke har giddet å gjøre det enda. Maicon kommer innpå når han er skadefri, men Lahm er jo like god på de fleste områder, selv om det blir dårligere kjemi.

Men takker for tips, selv om jeg ikke har hørt om denne "Elkeson" før.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Men takker for tips, selv om jeg ikke har hørt om denne "Elkeson" før.


CAM, spiller for botafogo. 5star skiller.

Du kan jo alltids skaffe deg Robinho.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer LesMiserable:Men takker for tips, selv om jeg ikke har hørt om denne "Elkeson" før.

CAM, spiller for botafogo. 5star skiller.

Du kan jo alltids skaffe deg Robinho.


Jeg solgte Robinho. Greier bare ikke å spille med han. Men jeg kjøper nok Elkeson, da han er temmelig billig.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer NewAge:Citerer LesMiserable:Men takker for tips, selv om jeg ikke har hørt om denne "Elkeson" før.

CAM, spiller for botafogo. 5star skiller.

Du kan jo alltids skaffe deg Robinho.

Jeg solgte Robinho. Greier bare ikke å spille med han. Men jeg kjøper nok Elkeson, da han er temmelig billig.


Sørg for å skaffe deg den oppgraderte versjonen, har ikke fått testen min enda men den gamle var awesome.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Mitt Engelsk/BPL lag, pretty beast spør du meg!
Har gjort en del tabber osv i UT så endte opp med dette, har rett og slett ikke råd til noe mer.
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dMdaL
3GEbcSgQ


Legger ved to små godbiter fra Mellis, bronze og SOM spilleren fra Chelsea... BEAST!
http://www.youtube.com/watch?v=rVXjWTQF95I
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/113975305
  • 0
Ble lei av mitt BPL lag fort.. Lagde et Seria A lag nå som jeg skal holde på en stund, siden det funker så bra. Vunnet 3 "Advanced cup" på rad nå så

Her er det hvertfall:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fWAhD
JdIbcSsT


SOM'ene og S'ene har 5 star skill, og jeg bruker veldig mange finter, så dette laget passet mer meg enn Pace BPL laget jeg hadde..
  • 0
Lagde meg dette igårkveld: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#hw2kvEYAb
cST8


Og dette nå netopp: http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#i0NxQ8x8b
cSUc


Har ikke fått testet de enda, men begge ser ganske awesome ut å spille med..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
er litt noob, men kan noen fortelle meg hvordan player training cards fungerer? Hvorfor funker bare et kort om gangen, og hvorfor mister du kortene hvis du bruker et nytt på en spiller som allerede har et kort? Fungerer det med +10(gold) på alle ferd. og et sånn sølvkort som gir +5(?) på alle ferd?
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Siterer jonskja:
er litt noob, men kan noen fortelle meg hvordan player training cards fungerer? Hvorfor funker bare et kort om gangen, og hvorfor mister du kortene hvis du bruker et nytt på en spiller som allerede har et kort? Fungerer det med +10(gold) på alle ferd. og et sånn sølvkort som gir +5(?) på alle ferd?


Du kan bare bruke et og et kort om gangen, gjelder også "all ferd" kortene.. Er vel sikkert så du ikke skal booste spillerne dine for mye.

la og si at du har en Nani som du gir et tempo kort på 15%, så har du kanskje noen trenere som gir tempo i staben din. Da plusser du du alle disse prosentene sammen fra staben din.. Så hvis du gir 15% som da for eksempel er 5+ tempo til din nani, pluss da la oss si 50% fra staben, som da er 50% fra staben av de 5 i tempo, som da gir 7,5 i tempo til nani..

litt uryddig post, men håper du forstod det.
  • 0
Har begynt litt med UT nå. Er litt vanskelig å komme i gang.
Haha, men; hvor mye kan man få for Ricardo Carvalho?
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!