Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

FIFA 12 ~ Offisiell tråd ~


Siterer Music og Gameiac:
Har Fifa 12 fryst på PS3 for noen av dere før?


Ja, men bare en gang. Det skjedde da jeg kom tilbake til head-to-head season menyen etter en kamp.
  • 0
Så da er det ikke noe å bry seg om? Bare å spille som vanlig?
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Music og Gameiac:
Så da er det ikke noe å bry seg om? Bare å spille som vanlig?


Regner med det.
  • 0
Nice Tok en back up av Ps3-en for sikkerhetsskyld Jeg er egentlig fortsatt ganske ny når det gjelder Fifa 12 og er det best å spille med et 3 stjernes lag eller er det bare å gå rett på 5 stjernes og håpe på det beste? Spiller bare fordi jeg synes det er morsomt, men har lyst til å prøve å bli god, så tar i mot tips
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer LesMiserable:
Noen som har meldt seg på til NM? (PS3)


I would.. hadde jeg hatt PS3.

Har du meldt deg på?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer LesMiserable:Noen som har meldt seg på til NM? (PS3)

I would.. hadde jeg hatt PS3.

Har du meldt deg på?


Jau, men jeg er ikke så dugelig med 4 1/2 stjerners lag.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Citerer Music og Gameiac:Har Fifa 12 fryst på PS3 for noen av dere før?

Ja, men bare en gang. Det skjedde da jeg kom tilbake til head-to-head season menyen etter en kamp.


Spillet mitt har fryst 10 ganger eller mer. Fifa spill har alltid maktet å gjøre det mot meg virker det som.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer LesMiserable:
Jau, men jeg er ikke så dugelig med 4 1/2 stjerners lag.


Her er et lag du kan prøve, eneste som er negativt med laget er positioning'en til Mignolet og at det ikke er de beste inbytterene..

Men jeg gjør det utrolig bra med laget ihvertfall..

Belgia.
Skift formasjon til 4222

Mignolet (GK)
Vanden Borre (RB ) - Kompany (RCB ) - Vermaelen (LCB ) - Vertonghen (LB )
Witsel (RDM) - Fellaini (LDM)
Hazard (RAM) - Mertens (LAM)
Lukaku (RS) - Mirallas (LS)

Front fireren er alle veldig raske og har alle gode skudd på seg. Pluss alle utenom lukaku i fireren har 4* skills..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer Belgia.


Skal sjekke dem ut nå. Kommer mest sannsynlig til å bruke Zenit, Napoli, Lyon, PSG (utrolig nok), Olympiacos eller Porto i NM.
  • 0
Begynner å bli veldig lei av at folk skal rage quite...
Skjedd 3 kamper på rad nå.
  • 0
Siterer xezopen:
Begynner å bli veldig lei av at folk skal rage quite...
Skjedd 3 kamper på rad nå.


Du får jo vinnet uansett..

Jeg ser på det som et doublewin, at jeg kan irritere eller pwne en såpass at han ragequitter..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Du får jo vinnet uansett..

Jeg ser på det som et doublewin, at jeg kan irritere eller pwne en såpass at han ragequitter..

Jooa, men skjedde i løpet av de første 5 minuttene på den ene
Ragequiter aldri selv, gjort det engang jeg lå under 7-1 i første omgang, og det ente med knust kontroll i tilegg...
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Blir spennende å se hvordan det portugisiske laget jeg har planer om å bruke vil gjøre det online. Spiller 4-3-3 og jeg må ha tre spillere i fra PL og La Liga.

Hva het den siden hvor man ser verdien til spillere? Jeg har fått tak i Ozil, Dzeko og Berbatov og er ute etter å tjene noen slanter.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
http://www.ultimatedb.nl

Men mange av spillerene er dyrere i visse formasjoner osv. også da så ville sjekket markedet på den formasjonen du har spillerene i også..

Anbefaler alle å bli medlem av http://www.futhead.com Der kan du lage lag, se prisen på hele laget, se andre sine lag osv.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ah, se der ja. 20.000. En duganes pris.

Meh, tapte en kamp 2 - 0 mot et engelsk bronselag som var pace only.
Men i går vant jeg en cup med det samme tyske bronselaget. Bøttet inn mål, 7-6 i finalen (dårlig forsvar). Scorte mål fra midtbanesirkelen og greier i semien som jeg vant 7 - 1. Damn, det var vilt. Skulle ønske jeg hadde filmet det.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Har noen et par spillere fra Ligue 1(fransk liga) som de selger? Jeg spiller på Xbox, og er relativt desperat. Starta ordentlig på søndag og har Gourcuff, Briand, Aubameyung, Cole, Hazard IF(87), Pedretti, Maxwell, Douchez, Marvoux, Valbuena, Bastos og noen til.

Er generelt keen på det meste, så lenge det er 78+ og dersom spilleren har kontrakter
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Er generelt keen på det meste, så lenge det er 78+ og dersom spilleren har kontrakter


Du bryr deg ikke om formasjon?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Er jeg den eneste som ikke kommer inn på spillet i det hele tatt hvis jeg er online? Det fryser rett før hovedmenyen hver eneste gang.... Må logge av brukeren min først, også må jeg skifte active og lead profile hver eneste gang jeg skal spille.
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer ThMosekillah:
Er generelt keen på det meste, så lenge det er 78+ og dersom spilleren har kontrakter


Du bryr deg ikke om formasjon?


Er ikke viktig nei. Er bare nødt til å ha spillere, ved eventuelle skader etc.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Har noen et par spillere fra Ligue 1(fransk liga) som de selger? Jeg spiller på Xbox, og er relativt desperat. Starta ordentlig på søndag og har Gourcuff, Briand, Aubameyung, Cole, Hazard IF(87), Pedretti, Maxwell, Douchez, Marvoux, Valbuena, Bastos og noen til.

Er generelt keen på det meste, så lenge det er 78+ og dersom spilleren har kontrakter


Skaff deg Lopez, Lloris, Menez, M`Bia, Alex, Lugano, Nene og Gameiro.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Er ikke viktig nei. Er bare nødt til å ha spillere, ved eventuelle skader etc.


om du faktisk er villig til å betale for spillerene har jeg faktisk en helt fransk lag (men benk) som jeg vil selge.. Alle i 4222. Men jeg er ikke interessert i å gi dem bort eller selge dem billigere enn det jeg kjøpte dem for da jeg trenger coinsa..

og da ville det jo nesten vært lettere for deg å kjøpe dem selv i riktig formasjon

Her har du ihvertfall en liste over spillerene jeg har

Franske fra ligue 1:
ST: Gomis (82 )
ST: Briand (78 )
CAM: Menez (81 )
CAM: Gourcuff (81 )
CAM: Martin (80 )
CDM: M'vila (83 )
CDM: Sissoko (77 )
CDM: Diarra (81 )
CB: Sakho (81 )
LB: Cissokho (77 )
RB: Fanni (79 )
GK: LLoris (85 )

Franske fra andre ligaer:
ST: Benzema UP (85 )
ST: Cisse (82 )
CB: Mangala (76 )
CB: Kaboul (76 )
CB: Koscielny (78 )
LB: Evra (85 )
GK: Frey (80 )
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
gøygøygøy! Fikk andreplassen på KSI's top5 goals of the week http://www.youtube.com/watch?v=OMWTRX2H_eQ&list=UUVtFOytb
RpEvzLjvqGG5gxQ&index=1&feature=plcp


Takket være NVPluckiest som faktisk sendte inn klippet
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
gøygøygøy! Fikk andreplassen på KSI's top5 goals of the week http://www.youtube.com/watch?v=OMWTRX2H_eQ&list=UUVtF
Oytb

RpEvzLjvqGG5gxQ&index=1&feature=plcp



Gratz. "Oh my Gaaaaaawd, no way!" Skal ikke gå an å score derifra med Arteta. Men du vant vel ingenting?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Men du vant vel ingenting?


Gjorde desverre ikke det, men det er ikke så farlig da..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!