Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Borderlands 2 ~ Offisiell tråd ~


  • 192
  • 192
Får ikke gjort en sidequest fordi jeg skjøt i stykker et strømgjerde før jeg skulle -.-
Get ready for a better you
  • 0
Liker at man får tak i kule våpen tidlig i spillet. Om jeg husker riktig måtte man komme opp i litt level før man fikk se de virkelig kule våpena i enern.
  • 0
Bruker for øyeblikket en sniper rifle som kommer med bitchy kommentarer hver gang jeg skyter noen eller reloader.
Får ikke bestemt meg om det er awesome eller bare jævlig irriterende

Hadde antakelig kastet den fra meg hvis det ikke var for at den har insane damage i min nåværende lvl.
  • 0
Har en fullautomatisk hagle med snipersikte, og også snakker. Kommer egentlig med ganske kule kommentarer.

Også digger Bandit-våpnene. Har en assaultrifle med digert magasin som skyter eksplosive skudd. Ekstremt dødelig når jeg gunzerker!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hva er det med våpen som man kaster og eksploderer hver gang man reloader?
  • 0
Det kuleste våpenet jeg har fått tak i så langt er en maskinpistol som skjøt granater. Akkurat nå bruker jeg SMGen man får av Moxxi om man gir 15k i tip.
  • 0
Siterer fantomena:
Hva er det med våpen som man kaster og eksploderer hver gang man reloader?


Synes det var litt kult første gang, men droppet den etter 1 time. Vet ikke hva som er greia. Tror den kaster gammelt ammo og bruker nytt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har lagd 2 karakterer.

Den ene er for vanlig spilling, den andre er for cheating. Bruker en trainer.
  • 0
Siterer albaga:
Citerer fantomena:Hva er det med våpen som man kaster og eksploderer hver gang man reloader?

Synes det var litt kult første gang, men droppet den etter 1 time. Vet ikke hva som er greia. Tror den kaster gammelt ammo og bruker nytt.


Om du lader før magasinet er tomt for ammo, kaster du det du har igjen. Trikset er å ikke lade disse våpena før de er tom for ammo.
  • 0
Ferdig med første gjennomspilling, men holder på å gjøre ferdig resten av side-questene.
Har også begynt såvidt på playthrough 2.

Lvl 32 foreløpig.
Alle våpen/shield/class mod/relic er lilla eller oransje.
Tatt en del av bossene flere ganger for å få bedre loot...
  • 0
Da er jeg ferdig med historien med min cheate karakter. Cheatet meg opp til rank 50 og alle skillsa. Nå skal jeg begynne på min "vanlige" karakter, ingen cheating, i tillegg gjøre sideoppdrag.
  • 0
Er det ikke bedre å fullføre spillet uten cheats først og heller bruke cheats når du føler deg ferdig?

Cheats ødelegger progresjonfølelsen, som er en viktig del av spillet. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å gjøre det.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Er det ikke bedre å fullføre spillet uten cheats først og heller bruke cheats når du føler deg ferdig?

Cheats ødelegger progresjonfølelsen, som er en viktig del av spillet. Skjønner ikke hvorfor folk gidder å gjøre det.


Helt enig. Å starte uten cheats først er vel det smarteste du kan gjøre. Selv elsker jeg følelsen hver gang jeg slår en boss eller klarer et oppdrag alene.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Dette må være det mest avhengighetsdannende spillet jeg har spilt siden Anno 1404. Herregud som det stjeler timer. Og jeg har prøve i morgen...
Get ready for a better you
  • 0
Jeg får sannsynlig mitt i morgen, og jeg har to prøver til onsdag, samt en innlevering.

Damn!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Ferdig med første gjennomspilling


Hvor lang tid brukte du, og gjorde du mange sideoppdrag før du ble ferdig med storyen?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Hvor lang tid brukte du, og gjorde du mange sideoppdrag før du ble ferdig med storyen?


Brukte omlag 35-40 timer.
Gjorde 75% av sideoppdragene.

Edit: Da var jeg ferdig med alle sideoppdragene også og dermed ferdig med alt i første gjennomspilling.

Drepte Terramorphous etter mye slit, men jeg fikk ikke achievementen
Antar man må ta ham på playthrough 2 for å få den...
  • 0
  • 192
  • 192
Kan ikke få sagt nok hvor begeistret jeg er for spillet. Å spille det med noen gjør at det blir nesten umulig å rive seg fra skjermen. Skal bli spennende å se om Dishonored og de andre kan tukle med dette i forhold til GOTY 2012.
Get ready for a better you
  • 0
Andre enn meg som har fått "What Does It Mean?"-trofeet/achivementen? Herregud så genialt!
Let the voice of love take you higher
  • 0
For et fuckings fantastisk spill, tror jeg er over halvveis nå. Digger at Salvador nynner på "I Dovregubbens hall" under "Gunzerken" sin.

Siterer fantomena:
Da er jeg ferdig med historien med min cheate karakter. Cheatet meg opp til rank 50 og alle skillsa.


Tidenes dummeste idè? Du ødelegger mye av opplevelsen ved å gjøre det på den måten.
  • 0
For de som vil ha flere gold keys, så er det bare å følge Randy Pitchford (@DuvalMagic) og Gearbox (@GearboxSoftware) på twitter.
Det gis ut SHiFT koder med jevne mellomrom til alle plattformene.

Nå sist var det tusen koder med 5 nøkler til hver.
Men det gjelder å være rask, for det er snakk om minutter før alle er brukt.
  • 0
Lagde en egen tråd for bytting av våpen og alt annet.

Borderlands 2 Trading tråd!

Also, hvis noen trenger hjelp i 360 versjonen av spillet, står min (snart) lvl 50 siren til disposisjon de fleste dager.
Spiller ingen rolle hvilken gjennomspilling du er på, eller hvor du er i spillet.
Bare å legge meg til på XBL og sende en melding: I88 TommyK 88I
  • 0
Klarte å bruke Gold Keyen min i level 9 Fikk heldigvis en av å registrere en Shift-bruker.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Det gis ut SHiFT koder med jevne mellomrom til alle plattformene.


Takk! Jeg skal følge nøye med på både FB og Twitter så ofte som mulig.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Tommy Kvaernerud:
Nå sist var det tusen koder med 5 nøkler til hver.
Men det gjelder å være rask, for det er snakk om minutter før alle er brukt.


La inn koden 12 minutter etter at han la dem ut. Da var de brukt...
Get ready for a better you
  • 0
Ferdig med gjennomspilling to med Siren og er nå i level 50.
Prøver å skrape sammen de beste tingene man kan få, før jeg fortsetter på den nye Assassin karakteren jeg startet såvidt på.

Siterer 192:
La inn koden 12 minutter etter at han la dem ut. Da var de brukt...


De forrige tusen var tatt etter 45 sekunder...
Men de skal begynne med større antall etterhvert, så flere får en sjans til å skaffe noen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!