Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dead Island ~ Offisiell tråd ~


Vil bare si at Dead Island er et av de bedre spillene jeg har spilt i det siste. Eneste som er dumt er litt små bugs, men det har ikke ødelagt noe av spill gleden i det hele tatt.

Gøy å kjøre over zombier osv! Digg spill!

Beste er jo co-op delen da, spiller med 3 venner så!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Siterer ISHFWILF:
Level 31, kommet 96%. Skjønner ikke hvorfor det har fått kritikk for å være ubalansert, det er jo perfekt. Man har ikke penger til å kjøpe alt man vil ha, så man må prioritere. Og våpnene blir gradvis bedre og bedre i takt med at zombiene blir sterkere.


96%? Wow

Jeg er level 33 og har kommet til Act 3...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer ISHFWILF:Level 31, kommet 96%. Skjønner ikke hvorfor det har fått kritikk for å være ubalansert, det er jo perfekt. Man har ikke penger til å kjøpe alt man vil ha, så man må prioritere. Og våpnene blir gradvis bedre og bedre i takt med at zombiene blir sterkere.

96%? Wow

Jeg er level 33 og har kommet til Act 3...


Noen bare løper av gårde også vil fullføre spillet, 96% er vel bare hovedoppdragene?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg har ihvertfall brukt lite tid på hovedoppdragene, og alltid gjort ferdig alt annet først.

Det er min spillestil
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Samme her, utforker mer jeg uansett hvor skremmende det er XD. Har faktisk skvettet noen ganger ettersom snur meg og der står det en zombie f**n eller noe ^^.

MEn jeg hater å bruke penger, å reparer våpnene koster jo formye og RAM er noe dritt!
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Samme her! Men hadde noen kamerater på besøk her om dagen, og da brukte jeg nærmere 30.000 på bullshit

Før det sparte jeg hele tiden.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Haha, ikke sant. Jeg sparer jeg også men begynner å bli lei av at våpnene blir fort ødelagt når du er FURY:p

Fant ut at Fury er bare epic mot RAM, osv osv ^.^ Hva spec du? Og hva er du? Jeg er hu dama med skarpe kniver
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Jeg er Sam B!

På Ram's pleier jeg å bruke flammevåpen og molotovs Det pleier å fungere bra!
Også har jeg en slegge med syk range som er veldig nyttig!
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
JA det tror jeg, Range er noe jeg alltid har på low men damage på fult :roll.

Hakke prøvd flammevåpen jeg men liker molotovs så lenge de funker effektivt og du ikke bommer på en pixel som gjør at du brenner XD. Har opplevd det engang :s.
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Har sikkert spilt 50-60% alene, da jeg fant ut at historie opplevelsen kunne bli ødelagt online. Derfor ble det litt mindre XP. Gidder heller ikke å gjøre alle sideoppdragene, det blir fort kjedelig.

RAMs er sykt enkle. Kanskje den letteste sorten. Hopp til siden og slå han i ryggen. Tar han på 30 sek.

Spillet blir litt ubalansert under 2. gjennomføring, og skuffende at det ikke var noen chapter-select. Men helt klart årets beste spill til nå for min del (er vel kunne dette jeg har kjøpt, men det var ikke uten grunn ).

Hva er deres beste våpen forresten? Har en high voltage ett eller annet katana ting med 750 i damage.
  • 0
vor kan jeg skaffe min første pistol
  • 0
Bestemt meg for å vente på at spillet kommer på rabatt på Steam.
  • 0
ISHFWILF:
Hvis du sier at Ram's er de letteste, så lurer jeg på hva du synes er vanskeligst.

Rams er nokså lette å ta, men det er ingen andre som er like farlige som den.
Med mindre jeg møter på noe nytt snart...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Butcher er jævla vanskelig 1 mot 1. Den slår så kjapt. Suicider er en jævel når han dukker opp bak deg. Og den spy greia er vrien å angripe. Tåler mye, og vanskelig å gå i kroppen på den. Må nesten ha molotov eller granat, eller sløse en million skudd. RAMs tar man med stor kontroll, mister ikke engang liv mot han.
  • 0
Butcher er jo lett hvis du har slegge eller noe sånt, suicider rekker man fint å løpe fra, og den spy-greia er desidert den letteste av de verste. Den spy-greia tar jeg uten å miste liv...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Fullførte spillet nå.Spoiler:Litt lett siste boss egentlig, men den dugde

Kom til lvl 37 btw, og det var ett side oppdrag jeg ikke fikk gjort (Pga en bug)

I tillegg var det ganske mange bugs på sisteoppdraget. Fant nye hele tiden
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har møtt min 2.fiende type,Infected...
De skriker så jeg rent hopper i sofaen,spesielt når du hører de,men ikke kan se de.Og som de kan løpe!Rekker jo bare såvidt og få opp våpenet,før de er på meg og blokkerer utsikten min til de andre zombiene.Har utrolig nok ikke klart og dø i spillet enda,men det har vært nære på ett par ganger...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Butcher er jo lett hvis du har slegge eller noe sånt, suicider rekker man fint å løpe fra, og den spy-greia er desidert den letteste av de verste. Den spy-greia tar jeg uten å miste liv...


Butcher med slegge? Alt for lite handlimg. Er faen meg achievement for det, fordi det er så vanskelig. Suicider har man ikke alltid tid til å løpe fra. Og hvordan tar du spy greia uten å miste liv? Og ikke si gunnere eller granater/molotov.
  • 0
Trenger man online- pass- greie for å komme online i DI? Regner med å kjøpe brukt.
Knurr...
  • 0
har rundet dead island
  • 0
Eneste minuset med spillet er ensformigheten og bugs.
  • 0
Siterer ISHFWILF:
Butcher med slegge? Alt for lite handlimg. Er faen meg achievement for det, fordi det er så vanskelig.


Det var jo ikke vanskelig i det hele tatt, faktisk bytta jeg til slegga når jeg møtte på butchere for å drepe de lettere. Den slegga jeg hadde (med Piranha mod) hadde høy impact, og skøyv butcherne bakover. De får ikke en gang rørt meg.

Siterer ISHFWILF:
Og hvordan tar du spy greia uten å miste liv?


Da må man ha et våpen med high impact, og stå å slå den i ryggen til den dør.

Jeg kan godt legge ut en video av at jeg dreper begge fiendene hvis du vil
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Er det forresten flere enn meg som mener at "infected" praktisk talt er den vanskligste i spillet? Greit nok at man kan drepe de på ett slag, men om de når deg før du slår de tar de rundt halve livet på 3 raske slag. Misliker også at thugs tar halve livet med ett slag, men de er ikke spesielt vanskelige.

Skadesystemet i spillet er ganske fucked up anyways.
  • 0
Det virker som han var litt dårlig på det.

Han skriver jo at det blir kjedelig blant annet fordi at fiendene tåler for mye, det er jeg uenig i. Man må bare ha et bra våpen.

Dette spillet var helt klart verdt pengene, men jeg skjønner godt at noen ikke liker det. Siden jeg er stor fan av sandbox-spill, fps-spill og zombie-spill, kunne ikke dette vært mer perfekt for meg.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!