Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Dead Island ~ Offisiell tråd ~


Siterer fantomena:
Fint å se at noen har samme mening om Dead Island som meg: http://www.gamer.no/brukere/35/lasselervik/artikler/95339/derfor-
ble-ikke-dead-island-anmeldt/


Dead Island blir bare kjedelig om man lar det blir kjedelig. Man kan liksom ikke klage over å hele tiden måtte plukke opp ting fra sekker osv. når dette egentlig ikke er nødvendig siden man kan kjøpe enkelte av tinga til å oppgradere våpen fra vendors. Man kan som oftest lett se hvor man finner mye cash også (kassaapparater og safer). Selv liker jeg å loote bare for å samle alt crapet i spillet slik jeg føler jeg har oppnådd noe når jeg i realiteten bare kaster bort flere timer av livet mitt på noe som egentlig ikke er artig.

Zombieslakting er artig, har sine feil, men spillet er bedre enn gjennomsnittet er min mening. Spillet kan bli en smule ensformig, men da er det bare å avslutte og komme tilbake om en ukes tid.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer fantomena:
Fint å se at noen har samme mening om Dead Island som meg: http://www.gamer.no/brukere/35/lasselervik/artikler/95339/derfor-
ble-ikke-dead-island-anmeldt/


Dead Island blir bare kjedelig om man lar det blir kjedelig. Man kan liksom ikke klage over å hele tiden måtte plukke opp ting fra sekker osv. når dette egentlig ikke er nødvendig siden man kan kjøpe enkelte av tinga til å oppgradere våpen fra vendors. Man kan som oftest lett se hvor man finner mye cash også (kassaapparater og safer). Selv liker jeg å loote bare for å samle alt crapet i spillet slik jeg føler jeg har oppnådd noe når jeg i realiteten bare kaster bort flere timer av livet mitt på noe som egentlig ikke er artig.

Zombieslakting er artig, har sine feil, men spillet er bedre enn gjennomsnittet er min mening. Spillet kan bli en smule ensformig, men da er det bare å avslutte og komme tilbake om en ukes tid.


True words!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
TECHLAND, Y U NO RELEASE BLOODBATH ARENA?!
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Skal spille det nå. Håper det er forbedret. Kjøpte det i går på CDON for 339 kr via download siden slik jeg får en kode å bruke på Steam.
  • 0
Har spilt spillet i rundt 7 timer, digger det. Elsker kampsystemet, som er både røft og tilfredstillende. Utrolig deilig å knuse hoder med hammere, for så å møte en svær zombie som i starten er vanskelig, men ender opp med å bli uskadelig så fort jeg har fått kuttet av han begge armene, for så å kutte av hodet. Blodbad til tusen, jeg elsker det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Dere som spiller på PC. Hold inne høyrekill og trykk backspace og venstreklikk ellerno samtidig, så kloner du våpenet.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Dere som spiller på PC. Hold inne høyrekill og trykk backspace og venstreklikk ellerno samtidig, så kloner du våpenet.


Da kan jeg jo likesågodt bruke cheatengine til å gi meg penger
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Dead Island på PC er latterlig. Opplever ikke annet enn krasj etter krasj.
Har prøvd flere tips med å søke på nettet men ikke søren. Det kan gå fra 1minutt til 15 minutter til 30 minutter før det krasjer. Dette skjer gang på gang.
Asus P8P67 EVO | Intel i5 2500k 3.3 GHZ | SAPPHIRE 6970 2GB | CORSAIR VENGEANCE 16GB | 128GB SSD OS | Cooler Master HAF X Case |
  • 0
Hm..spiller det på PS3, så jeg vet egentlig ikke. Sikker på at det er spillet og ikke PCen?
I started out with nothing, and I still have most of it
  • 0
Selvsagt er det ikke pcen min.Den har jeg bygget selv og kjenner den ut og inn. Har ikke problemer med andre spill kun Dead Island. har googlet en del og det er mange som har lignende problemer men ingen konkrete løsninger.
Asus P8P67 EVO | Intel i5 2500k 3.3 GHZ | SAPPHIRE 6970 2GB | CORSAIR VENGEANCE 16GB | 128GB SSD OS | Cooler Master HAF X Case |
  • 0
Noen som joiner dead island på xbox så legg til I99 EivindJ 99I
This is how i role motherfuckers!
  • 0
Er Dead Island verdt å kjøpe til PS3? GOTY versjonen koster 249 kr på Ps Store nå
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Dette spillet er fullstendig verdt å kjøpe. Jeg kjøpte det i januar, og kjøpte det igjen i Goty edition nå i september da lånte jeg vekk mitt første til en kompis så vi kunne spille sammen. Fullstendig verdt det, awesome spill..

Men vi fikk en del problemer med å joine hverandre og da prøvde vi alt, men fortsatt.. når vi greier det da detter han ut etter ca 10 min.. Noen som vet hva vi kan gjøre med det? vi har ikke dårlig nett noen av oss... og jeg kan joine alle, men med han funker det ikke skikkelig..

Anyone?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!