Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Syndicate


Syndicate er et FPS Action-spill fra Starbreeze Stud. Det vil bli tilgjenglig for PS3/Xbox 360/PC og utgis av Electronic Arts.


Jeg gleder meg til mer info og spillet ser pent ut, selv om jeg aldri har hørt om det før. La oss håper det kommer mer info snart! Spillet skal komme en eller annen gang i 2012, så det blir spennende og høre mer!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Spilt demoen to ganger nå, og jeg må si jeg ble overraskende imponert, som jeg også skrev i Chat 4.0. Syns fremdeles det er alt for mye på skjermen og gameplayet var litt "killzone 2"-ish, men fremdeles ble jeg underholdt. Savner flere slike coop spill, så dette falt i god smak. Blir nok fort et kjøp når det kommer ut senere i februar.

Fra Chat 4.0:
Siterer Parkour Gamer:
Men aimen, osv, på konsollene i det minste, var skrekkelig. Var nesten umulig å treffe uten å stå nærme, eller ved å spraye.


Uenig. Syns aimingen var utrolig forfriskende, ettersom så å si alle dagens skytespill hjelper deg altfor mye med å treffe. Her krever det mer talent og ferdigheter, og dermed får hele skytingen en bedre feeling. Men resten av kontrollen var noe kronglete, som jeg skrev i øverste avsnitt.
Get ready for a better you
  • 0
Syntes demoen var ganske kul! Mange av vennene mine likte ikke den, skjønner ikke hvorfor. Syntes våpen-og skytefølelsen var god, og breaching var fett! AIen var også god, og rushet deg hele tiden. Er ikke sikker på om det blir kjøp, ettersom jeg har andre spill som må gjennomføres.
  • 0
Er demoen kun flerspiller? Isåfall faen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Det var en sykt bra demo, for rett etter demoen så bestemte jeg meg for å forhåndsbestille det
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Bestilte spillet på Origin da jeg så den første traileren som inneholdt gameplay. Synes det så skamrått ut! Har ikke prøvd demoen og blir nok ikke å gjøre det heller.
  • 0
Bare hos meg det virket som om menyen var i ufokus? Et irritasjonsmoment i så fall.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Predator:
Er demoen kun flerspiller? Isåfall faen.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer Predator:
Er demoen kun flerspiller? Isåfall faen.


Ja, demoen er bare online co-op, men det var fryktelig morsomt da, så du burde prøve det ut.

Det eneste jeg bekymret meg for var egentlig om hvor avansert levling-systemet var, og var redd for at du spiller hver runde for seg selv, uten noe form for progresjon. Men heldigvis så jeg et intervju hvor det ble sagt at dette derimot var en veldig viktig del av co-op delen, så da slo jeg i bordet og sa: "Dette skal jeg ha!"

Siterer Kronoz:
Bare hos meg det virket som om menyen var i ufokus? Et irritasjonsmoment i så fall.


Nei, teksten og slikt er litt uklar til tider... Gjør litt vondt i øya...
Get ready for a better you
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!