Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Xenoblade Chronicles ~ Offisiell tråd ~


Siterer Victorfinne:
Nå er jeg kommet til hovedstaden, og i følge Glorfindel er jeg snart halvveis Det er spennende nå. Jeg slet litt med den Telethiaen, men det var egentlig bare fordi jeg var i for lavt level, men klarte den til slutt.


Stemmer det. Så nå er det bare å fortsette gitt!

Startet selv opp min andre gjennomspilling i dag. Fikk frysninger av å bare åpne coveret. Dæææilig ass.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Kjøpte spillet, og begynte å spille det, rundt denne tiden av året i fjord. RPG er ikke helt min del av kaka, men likte det litt. Har ikke spilt mer enn rumdt 10 timer likevel, dog jeg prøvde det én gang igjen for ikle så aøt for lenge siden. Vurderer å starte opp på en my fil så snart som jeg kommer meg gjennom noen andre spill, slik at jeg får oppleve storheten alle snakker om!
  • 0
Siterer Lazara the Last:
Kjøpte spillet, og begynte å spille det, rundt denne tiden av året i fjord. RPG er ikke helt min del av kaka, men likte det litt. Har ikke spilt mer enn rumdt 10 timer likevel, dog jeg prøvde det én gang igjen for ikle så aøt for lenge siden. Vurderer å starte opp på en my fil så snart som jeg kommer meg gjennom noen andre spill, slik at jeg får oppleve storheten alle snakker om!


Som de fleste JRPG's kan det være rimelig seigt å komme seg gjennom. Første gjennomspilling tar faktisk mellom 60-70 timer. Men så er det til gjengjeld så til de grader verdt det også spør du meg. En helt sinnsyk spillopplevelse jeg knapt har sett maken til i løpet av alle mine år som gamer.

Et generelt tips jeg kan gi for alle JRPG's, er å spille de litt jevnlig i etapper og ikke legge de fra seg over en lang periode. Da kan det bli ganske vanskelig å starte opp igjen senere.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
og ikke legge det fra seg over en lang periode. Da kan det bli ganske vanskelig å starte opp igjen senere.

Det kan jeg skrive under på. 30 timer ut i spillet måtte jeg å begynne helt på nytt etter en lang periode uten å ha spilt. Men det var helt verdt det.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Skal kose meg med spillet nå som jeg endelig er kommet hjem fra en tur på ski!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Er nettopp ferdig med Fallen Arm. Hvor langt har jeg kommet?
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Er nettopp ferdig med Fallen Arm. Hvor langt har jeg kommet?


7/10 + -

#Mechonis Field up next.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
7/10 + -

#Mechonis Field up next.


Smooth. Blir bra

Landskapet i Fallen Arm var rmagvd!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Hva syns Xenoblade fansen om at spillet nå kommer til 3DS? Vil et så stort spill passe på 3DS tror dere?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns Xenoblade fansen om at spillet nå kommer til 3DS? Vil et så stort spill passe på 3DS tror dere?


Yeeeeeeeeeeeees \o/.

Nei, fra spøk til Halvor. Litt både og egentlig. Siden mye av verdenen i Xenoblade er så stor og ofte veldig flott å se på, så tviler jeg på at du vil få en like storslagen opplevelse på den lille 3DS-skjermen fremfor en TV. For førstegangspillere ville jeg nok heller anbefalt å spille originalutgaven. Dog er det jo også det problemet at spillet er så vanskelig å få tak i nå. Derfor ville jeg nok aller helst hatt en relansering på Wii U fremfor 3DS, selv om jeg ikke sier nei takk til sistnevnte heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, fra spøk til Halvor. Litt både og egentlig. Siden mye av verdenen i Xenoblade er så stor og ofte veldig flott å se på, så tviler jeg på at du vil få en like storslagen opplevelse på den lille 3DS-skjermen fremfor en TV. For førstegangspillere ville jeg nok heller anbefalt å spille originalutgaven. Dog er det jo også det problemet at spillet er så vanskelig å få tak i nå. Derfor ville jeg nok aller helst hatt en relansering på Wii U fremfor 3DS, selv om jeg ikke sier nei takk til sistnevnte heller.


Nei jeg har jo ikke spilt det fordi jeg ikke har en Wii, men jeg får heller ikke spilt det på min 3DS fordi det bare kommer til "New 3DS". Det betyr at jeg og alle andre som vil spille det på 3DS må skaffe en ny konsoll uansett. Men det er kanskje verdt det? Men en relansering på Wii U støtter jeg også.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det betyr at jeg og alle andre som vil spille det på 3DS må skaffe en ny konsoll uansett. Men det er kanskje verdt det?


Jeg for min del kunne funnet på å kjøpe den nye 3DS'en kun for dette spillet, men jeg tviler på det samme gjelder flertallet. Men nå regner jeg med det kommer flere spill enn bare Xenoblade til den nye 3DS'en. Ville overrasket meg om den ikke kan kjøre gamle 3DS spill også, så da gjelder det jo bare å vurdere om man har lyst til å oppgradere til litt kraftigere maskinvare eller ikke.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hva syns Xenoblade fansen om at spillet nå kommer til 3DS? Vil et så stort spill passe på 3DS tror dere?



Tror det vil passe fint inn, men jeg tror jo selvfølgelig at det vil være en bedre opplevelse på Wii.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
BTW, musikken er så amazing i Xenoblade. Det hender jeg hører på den mens jeg gjør skolearbeid eller sånt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
BTW, musikken er så amazing i Xenoblade.


Truer words were never spoken. Jeg dør litt hver gang jeg hører den. Håper de dytter hele soundtracket inn i Smash Bros. :^)
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
BTW, musikken er så amazing i Xenoblade.


Ja. Den er helt fantastisk. Dette er lett min favoritt! Minner meg litt om Flåklypa faktisk
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Xenoblade Chronicles sitt OST er nok uten tvil et av de beste som fins. Spillet har god variasjon, og et utrolig stort utvalg. Er ikke uten grunn at jeg skaffet soundtracket på CD.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Ja. Den er helt fantastisk. Dette er lett min favoritt! Minner meg litt om Flåklypa faktisk


Ja, den er feels. Men dette er (hnngh) den beste (hnngh) av dem alle. Hnnnnnnnngh.

Siterer sonic og link:
Er ikke uten grunn at jeg skaffet soundtracket på CD.


Best investment ever. Håper virkelig på flere av dem i #Smesj Broz.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Best investment ever. Håper virkelig på flere av dem i #Smesj Broz.


Ja!!!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Føler nesten at jeg må kjøpe den nye 3DSen og Xenoblade når det kommer... Jeg har ikke tid til så lange spill, men om jeg kan spille litt og litt hver eneste dag (på banen osv) så kan jeg komme meg gjennom det... tror jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg har ikke tid til så lange spill, men om jeg kan spille litt og litt hver eneste dag (på banen osv) så kan jeg komme meg gjennom det... tror jeg...


Bare å sette av 70 episke timer, så går det bra
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men dette er (hnngh) den beste (hnngh) av dem alle. Hnnnnnnnngh..
Den hadde jeg faktisk glemt litt!... Men uansett, at dere klarer å ha en favoritt! Den eneste sangen som skilte seg ut for min del var den til Valak Mountain på dagtid, og den skiller seg ut negativt. Om natten er jo musikken der helt vilt nydelig.

Jeg har lyst på OST'en, men jeg har egentlig ikke penger nok for tiden. Og de som er billige på f.eks Ebay er jeg redd er falske.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Glorfindel:
Bare å sette av 70 episke timer, så går det bra


70? Har en kompis som er 120 timer inn snart og han er litt lenger enn den armen...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Men uansett, at dere klarer å ha en favoritt!


Nei, det er forsåvidt sant det. Men jeg tilbringte mye tid i Colony 9 når jeg lagde gems, eller rett og slett bare lot konsollen stå på i bakgrunnen noen ganger. Så det er ihvertfall den mest minneverdige låten for min del.

Siterer Crazy Kraken:
70? Har en kompis som er 120 timer inn snart og han er litt lenger enn den armen...


Da har han vel holdt på med mye rart ved siden av
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Da har han vel holdt på med mye rart ved siden av


Det er godt mulig for han er underleveled så det holder...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!