Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Super Smash Bros. Brawl turnering!


OPPDATERING: Vi spiller i dag kl. 14:00 bare noen vennlige matcher siden det er så få som har meldt seg på.

- - - - -

Det har gått flere år, men nå er det sannelig på tide å smashe noen Nintendo-karakterer igjen! Tørk av støvet på coveret og bli med på en turnering uten like!

Registrering:
For å registrere for deg må du poste din Smash Bros Friend Code i denne tråden sammen med ønsket nivå, da blir du lagt til i listen over deltakere. Det er pålagt å legge til alle deltakere i vennelisten din.

Detaljer:
Logg på Super Smash Bros. Brawl dagen og klokkeslettet for hendelsen og bli med i vertens rom. Avhengig av hvem som har bedre tilkobling av de to, kan en vert endres etter varsel. Jeg vil generere en random bracket når alle deltagere er på plass.

Match oversikt:
- 5 minutter
- 3 stock
- best av 3
- ingen items

Tid og dato:
Kl. 19:00 Søndag 30. Oktober (kan endres om nok ønsker)

Vær i GR's IRC for lettere kommunikasjon og så jeg kan dele bracketen.
Link:
http://webchat.quakenet.org/?channels=%23gamereactor.no

Hvis det ender opp sånn at det blir veldig få som blir med, så kan vi like gjerne bare ta noen vennlige matcher så vi får noe ut av det allikevel.

Deltagere:
(Forum ID - Brawl ID - Foretrukket Bane)
1. Andrilza - 0345-1281-8201 - Bridge of Eldin [VERT]
2. Sonic og Link (SoL) - 2922-0810-3502 - Final destination
3. Royality Indeed - 1676-9970-0729 - Corneria
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Jeg kan være med så lenge turneringen ikke tar for lang tid (må være ferdig innen 21.30).

1. Sonic og Link (SoL) - 2922-0810-3502 - Final destination.

Om man kun legger til deg, hvordan skal man da kunne spille mot motstanderene i turneringen?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Om man kun legger til deg, hvordan skal man da kunne spille mot motstanderene i turneringen?


Har blitt endret. Tenkte nok grundig feil der ja
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Ok. Er bare å legge meg til som deltager.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ah, good!

3. Royality Indeed - 1676-9970-0729 - Sector Z (Starfox flyet)
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Sector Z (Starfox flyet)


Er ganske sikker på at det er Corneria og ikke Sector Z du mener (Som jeg mener å huske er banen i SSB til Nintendo 64).
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Royality-indeed:
3. Royality Indeed - 1676-9970-0729 - Sector Z (Starfox flyet)

Flott

Regner med at det er Corneria det er snakk om, så jeg skrev det ned som det.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Stemmer
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Kom igjen folkens! Ingen flere?
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
kanskje.. ser på livefeed at det er i morgen?
  • 0
Siterer N0Body:
kanskje.. ser på livefeed at det er i morgen?


Dæng! 0_0

Nå har jeg forvekslet dager, det er fortsatt snakk om søndag, men passer det bedre lørdag?
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Tror begge dagene passer greit for min del, dog lørdag er vel dagen som passer best.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Det ser ut som vi blir for få til at det skal passe noen skikkelig turnering, så vi kan like gjerne spille matcher alle sammen på en gang.

Hvis det skal skiftes til lørdag må det skje tidligere på dagen. 14.00 er perfekt, 15.00 går akkurat.
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Ok, tror jeg kan da, selv om det ikke er den mest gunstige tiden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Blir det noe spilling nå?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jepp, ha dere på IRC
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Såh, da regner jeg med dere er ferdig? Typisk meg og finne ut om denne turneringen akkurat da det er for sent... Ingen sjanse for at vi kunne kjørt på med i morra i tillegg/i stedet for?
Kept you waiting, huh?
  • 0
Ble ikke noe turnering, men meg og Andrilza spilte litt, jeg kan sikkert spille mot deg i morgen, om du ønsker det.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Høres bra ut. Jeg får mest sannsynlig med meg Diddreactor, så da blir vi minst tre(kanskje broren din eller Andrilza vil være med også)!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Siterer Dump Truck:
Høres bra ut. Jeg får mest sannsynlig med meg Diddreactor, så da blir vi minst tre(kanskje broren din eller Andrilza vil være med også)!

I'm in

Skal vi ta det den tiden som allerede var planlagt?
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
Jeg vil gjerne at det blir litt tidligere på dagen, eksempelvis KL 17.00.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Klokka 15 passer bra for oss!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Flott, da møtes vi online kl 15.00.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Deal
Kept you waiting, huh?
  • 0
IRC?
Kept you waiting, huh?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!