Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Grand Theft Auto V ~ Offisiell tråd ~


Siterer Smæ:
Hvor kan det bestilles billigst?


Jeg bestilt i Mai på CDON for 399. Men da hadde jeg en kode som ga meg 20% på alt av spill. Så sånn som det ser ut nå er Lefdal/Elkjøp billigst med sine 449,-
  • 0
Jeg tror jeg bestiller så fort jeg får stipendet for August.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg tror jeg bestiller så fort jeg får stipendet for August.


Høres ut som en ide. Selv om jeg tror en ikke få stipend før i september til vanlig. Pleier å få for både august og september. Eller det er i alle fall sånn det har vært for meg.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Ja god ide, venter til stipendet kommer. Er vel på nesten 1000 kr for meg, så kanskje jeg kan kjøpe Collectors eller hva faen det heter. Kommer uansett ikke på å bruke pengene på noe i skolesammenheng.
  • 0
Siterer Smæ:
Kommer uansett ikke på å bruke pengene på noe i skolesammenheng.


Jeg brukt stipend på skole i fjor, men det var fordi jeg gikk Restaurant og Matfag. Da må en liksom bruke litt av det på ting. Men i år, så blir det andre saker stipendet skal gå til!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer ElGamer:
Jeg brukt stipend på skole i fjor, men det var fordi jeg gikk Restaurant og Matfag. Da må en liksom bruke litt av det på ting. Men i år, så blir det andre saker stipendet skal gå til!


Fikk pengene rett inn på konto ifjor uten at jeg visste noe om det. Brukte opp alt på ting som ikke hadde noe med skole å gjøre. Skulle hatt pengene da siden vi måtte betale 5000 kr i egenandel på MacBook Pro'ene.
  • 0
Siterer Smæ:
Ja god ide, venter til stipendet kommer. Er vel på nesten 1000 kr for meg, så kanskje jeg kan kjøpe Collectors eller hva faen det heter. Kommer uansett ikke på å bruke pengene på noe i skolesammenheng.


Jeg får 1800 vanligvis, men jeg får mer i August og Januar. Win.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hvor får dere i året. Fikk 12400.. Jippi!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Hva får dere i året. Fikk 12400.. Jippi!


^Rettet opp den for deg

Vet ikke enda. Må vente til jeg har begynt, siden ting er litt komplisert atm.
  • 0
Okei, glemte "?" også.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Ikke lenge igjen nå for svarte. Har venta helt siden 2011
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Dere kan da prøve å benytte dere av Gamestop's 99'er. Lever inn 2 spill som er listet, og få en forhåndsbestilling til 99 kr. Har enda ikke bestilt selv, men jeg vurderer å kjøpe 2 billige bruktspill på Ebay for så og levere dem inn.


http://www.gamestop.no/trade-list.asp
  • 0
Siterer Kristiano:
Har enda ikke bestilt selv, men jeg vurderer å kjøpe 2 billige bruktspill på Ebay for så og levere dem inn.


Er ikke sikker på om det å bestille på Ebay for å bytte inn er så lurt. Var en gang jeg ble nektet å bytte inn Catherine fordi de bare tok inn spill med PG-rating.

Vet jo ikke om det er samme reglene nå da, men det kan du vel gjerne få sjekket først.
  • 0
Siterer Kristiano:
Dere kan da prøve å benytte dere av Gamestop's 99'er. Lever inn 2 spill som er listet, og få en forhåndsbestilling til 99 kr. Har enda ikke bestilt selv, men jeg vurderer å kjøpe 2 billige bruktspill på Ebay for så og levere dem inn.


http://www.gamestop.no/trade-list.asp

Hmm bomberman 3ds er jo kansellert
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg er ærlig talt ikke så giret. Vurderer om jeg skal kjøpe det ved lanseringen, men store verdener er ikke helt min greie. Men samtidig er jeg jo interessert. Om en ikke kjøper ved lansering så kjøper en når prisen går ned.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg er ærlig talt ikke så giret. Vurderer om jeg skal kjøpe det ved lanseringen, men store verdener er ikke helt min greie. Men samtidig er jeg jo interessert. Om en ikke kjøper ved lansering så kjøper en når prisen går ned.


Vurderer det samme, men det er mest for å se om det faktisk er bra, før jeg gidder å bruke penger på det.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg er ærlig talt ikke så giret. Vurderer om jeg skal kjøpe det ved lanseringen, men store verdener er ikke helt min greie. Men samtidig er jeg jo interessert. Om en ikke kjøper ved lansering så kjøper en når prisen går ned.


Vurderte å vente selv, men når jeg fikk 20% avslag, så slo jeg til. Dessuten så er det bare det pluss ACIV og FIFA 14 som frister nå i høst.
  • 0
Fristet FIFA-spillene enda? Dayum.
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Fristet FIFA-spillene enda? Dayum.


FIFA skaffes vært år. Deal With It!
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Siterer ElGamer:
FIFA skaffes vært år. Deal With It!


Nå høres du bare ut som xXAkresXx eller hva faen han heter.
  • 0
Siterer Smæ:
Nå høres du bare ut som xXAkresXx eller hva faen han heter.


Fack, jeg gjorde det der. Det hadde jeg ikke tenkt på før jeg skrev :p
  • 0
Siterer Smæ:
Citerer ElGamer:FIFA skaffes vært år. Deal With It!

Nå høres du bare ut som xXAkresXx eller hva faen han heter.


Haha, stakkars Akres..
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Haha, stakkars Akres..


Huff, ja. Jeg var litt slem der, så unnskyld.

Men er det noen her som har bestilt Collectors Edition?
  • 0
Vurdert det, men ting som vurderes blir som regel aldri gjennomført her. Du har bestilt Collecters?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!