Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spill du angrer på at du kjøpte


jeg har kjøpt en god del drittspill i løpet av årene, men verst er nok når jeg kjøpte Nemo til xbox

hvilke spill angrer du på at du kjøpte?
Hvis du leser dette har du fritids.
  • 0
Call of duty: Black Ops

Terminator

Marvel ultimate alliance

Street fighter IV

SOCOM PS3

Alpha Protocol

Turning point
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Black ops.Lbp2
mah boi
  • 0
Et eller annet Blazing Angels-spill fra Ubisoft. Etter alle mulige forsøk på tweaks fungerte det fremdeles ikke - i likhet med halvparten av andre internets-folks erfaring. Ubisoft har ikke brydd seg med å lage et spill som folk faktisk kan spille.

Lagt til 2011-11-27 20:59:
Samt da jeg kjøpte Flight Simulator X hos Game med "prisgaranti" og fant ut at Gamestop solgte det til halve prisen. Litt av en prisgaranti.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skal vi se...

Alpha Protocol, uten tvil. 450 kroner, og satt igjen med et spill som er så dårlig at jeg ville gjerne betalt andre for å ta det fra meg.

Angrer på at jeg kjøpte Wii'en min og alle spillene jeg har til den (med unntak av Super Mario Galaxy 1 og 2). Bortkasta penger deluxe.

Demon's Souls. Drittspill.

En haug med DS-spill som jeg ikke orker å ha på rommet mitt engang, de er lagret i kjelleren.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Black Ops

MW3

L.A Noire
  • 0
Street Fighter IV. Æsssjjjjj
DoGRoG og blyantkvesser er coole men gay xQ
  • 0
GTA IV
Har lagt ut om hvor mye jeg missliker det spillet hundre ganger allerede, så jeg skal ikke gå nærmere inn på det, men det er hvertfall det mest skuffende spillkjøpet jeg har gjort.
Og jeg kjøpte det i ei tilbudshylle, så jeg ser ikke på det som et pengetap, men mer bortkastet tid jeg heller kunne brukt på å se gresset gro.

Oppfølgere har de siste årene hatt en tendens til å skuffe.
Ikke så mye at jeg angrer på at jeg kjøpte dem, men heller at jeg angrer på at jeg brukte tid på dem, fordi de ikke lever opp til forgjengerne som gjerne har vært fantastiske.
Eksempler er Dragon Age II, Crackdown 2, Bioshock 2, Fable III og Mass Effect 2.

Hvis en skal gå bortifra de største tittlene og heller se på småkjøp jeg angrer på, er det veldig, veldig få.
Når jeg kjøper et mindre kjent spill, har jeg sjelden noe grunnlag for å bli skuffet og tar heller spillet for det det er og lar det være med det.

Så jeg angrer aldri på selve kjøpet, men heller tiden jeg har brukt på diverse spill.
  • 0
Som Tommy sier GTA IV, faen for piss!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Mafia II, Medal of Honor (2010) og Brink. Ugh.
  • 0
Brink, GTA IV og Black Ops.

Drittspill x100.
  • 0
Etter at jeg fant Gamereactor er det overraskende få spill jeg angrer på at jeg kjøpte, spesielt siden jeg stort sett låner de spilla jeg er usikker på. Men jeg husker hvor mye jeg hata Resistance 2(takler ikke generiske skytespill).

Angrer også litt på at jeg kjøpte Fallout 3 GOTY edition i Spania. Måtte spille gjennom hele hovedspillet på spansk. Fin læring og alt det der, men stemmeskuespillet var så tragisk dårlig.
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Angrer nesten aldri, men var en gang jeg kjøpte et brukt Ringenes Herre - spill. Funket ikke, så det var 80 kr ut av vinduet.
  • 0
  • Ine
  • Ine
GTA IV og Fable III. De tidligere GTA-spillene var morsomme å spille - GTA IV var bare kjedelig og for realistisk etter min smak. Kjøpte hele serien på Steam for et par dager siden så skal nok gi det en sjanse til. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg kjøpte Fable III; jeg likte jo ikke en gang forgjengeren. 400 kroner rett ut av vinduet.
Riddle me this
  • 0
Huff det er vel, en del spill jeg angrer på..

Jeg tar ikke opp alle drit PS2 spillene, men jeg kan ta opp de verste PS3 og PC spillene.
Brink.
Dragon Age 2
Crysis 2
Call of Duty Black ops, World at War
SW The force unleashed
L.A. Noire
Alpha protocol
Transformers revenge of the fallen

Gidder ikke å skrive opp flere...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hvordan kunne jeg glemme L.A. Noire? Det er uten tvil det verste spillet jeg noen gang har fullført. Godt konsept, dårlig gjennomførelse. Hovedpersonen er den kjedeligste i kjedelige hovedpersoners historie, storylinen er lite engasjerende, samt billig avslutning på den eneste interessante kriminalsaken - Black Dahlia. I tillegg er Noire-følelsen totalt fraværende, og det er ingenting å gjøre i byen. Gameplayet fungerer ikke - man får aldri sagt det man faktisk vil si under avhør. Rett og slett en stor skuffelse og et makkverk av et spill.
Riddle me this
  • 0
Black Ops og noen PS2 spill.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har en haug med random shit jeg ønskte jeg aldri kjøpte. Er ikke nødvendigvis dårlige spill, bare spill jeg har fått lite glede ut av som bare står og tar plass.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Er det bare jeg som ikke angrer på black ops? Skjønt jeg kjøpte det for 200 av en kompis men hvis det er et spill jeg angrer på så er det Cod 4 reflex (wii versjonen) Kontrollen var drit
Per aspera ad astra
  • 0
Skate 3, uten tvil. Synes det ganske artig ut, helt til jeg prøvde det selv. Definitivt ikke min type spill, og langt ifra det jeg trodde det skulle være. Og for ikke å glemme Fallout: New Vegas. Har ikke fullført det enda, og da kjøpte jeg det på release. Det er rett og slett bare utrolig uengasjerende, og verdenen er like kjedelig som gamle kjerringer på julehandel. Fallout 3 fremfor dette, any day.

Dessuten hater jeg DSen min. Selve spillene jeg har til den er konge, men konsollen i seg selv? Den kan brenne. Det samme gjelder egentlig Wiien, omtrent bare drittspill og annet ræl til begge to, sett bort ifra de få perlene de faktisk har, som er vanvittig bra.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det irriterer meg hvor mye unødvendig tid jeg har brukt på Black Ops! Et dritt er det også, men på den annen siden har jeg moret meg. (og raget til tider)
Safety first!
  • 0
Street Fighter IV, Tekken 6 og No More Heroes.
Kept you waiting, huh?
  • 0
Var meget forsiktig med spillene jeg kjøpte før, og etter at jeg begynte å følge med litt her på Gamereactor så har jeg vel gjort svært få dårlige kjøp.

Men de jeg ble desidert mest skuffet over var SSX on Tour til Gamecube, og Brink som kom ut tidligere i år.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Play
  • Play
Crysis 2 e vel det eneste spillet eg har følt ikke var vært pengene.
  • 0
Har solgt de fleste allerede men det går jo i:

Brink (Bullshit.)

Crysis 2 (var ikke verdt det i det at MP var dødt)


Street Fighter IV og Marvel Vs Capcom 3 de var begge spill som var gøye men ingen venner på besøk ( er med venner men ikke hjemme) og alt for mye DLC etter relase som skulle hvert inkludert.-


Ratchet & Clank: Quest for Booty (Alt for lite spill, men var ikke dårlig)

Call of Duty 4 (Kjøpt få måneder siden, hacket til støvlene)

More coming up.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!