Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Den ultimate Ni No Kuni-tråden

Antall innlegg: 72
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
gnyg
Dette spillet ble først vist på tokyo game show 2011.

Tittel: Ni No Kuni - The Wrath of the white witch (PS3)
Ni No Kuni - Second Country: The Jet-Black Mage (DS)
Platform: Nintendo DS, Playstation 3
Utgivelsesdato: November/desember 2011 i Japan. Tidlig 2012 i Europa.
Sjanger: JRPG

Level-5 som eies av Namco Bandai har samarbeidet med de velkjente aktørene i Studio Ghibli om å lage et rollespill. Dette samarbeidet gir så langt frukter. Har ikke prøvd det selv, men det lille jeg har sett av gameplay sier meg at dette blir et forrykende stilig eventyr. Det ligner veldig på pokemon siden man har små dyr til å kjempe for seg.

Grafisk sett så får vi se den samme tegnestilen som brukes i Studio Ghibli sine filmer. Et kjapt google-søk viser meg at dette er det første spillet Studio Ghibli har vært med på. Og jeg håper de fortsetter med det.

En liten snutt med gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=GR8ztLDLySY

Hva synes du om dette spillet? Gleder du deg? Noen tanker? Del dem her!
HAKUNA MATATA!
Kakashi sensei
Spennende konsept, selv om jeg personlig fant kampen litt for treg. Men definitivt noe å følge med på.
http://www.spillfeber.no/
192
Åh, et spill jeg ser utrolig frem til, så supert med en egen tråd, dog jeg er noe skeptisk ovenfor aktiviteten her, dessverre...

meeen jo, det jeg har sett av spillet ser fabelaktig ut, selv kampene, som mange er skeptiske til. Også for en gjeng som står bak spillet da! Ber til Gud om at det faktisk kommer til Europa og aller helst også Norge.
"I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein
gnyg
Er spent på det selv. Men noen må ta initiativet.
HAKUNA MATATA!
The Cookiemonster
Moderator
Gidder ikke se på videoen nå pga tregt nett osv.
Hva går spillet ut på egentlig?
- You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree.                                         • Moderator @ Gamereactor.no® •
192
Spør du meg, syns jeg dette er det nærmeste en kommer det pokémon-spillet jeg alltid har drømt om. Prinsippet er veldig likt pokémon, og ikke minst den herlige grafikken. I tillegg står noen svært rutinerte karer bak storyen og musikken, så jeg kan ikke annet enn å smøre meg daglig med tålmodighetskrem.
"I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein
gnyg
Sitter og ser på "Ponyo on the cliff by the sea". En film av studio ghibli fra 2009 og det jeg kan si er at den virkelig får meg enda mer spent på Ni No Kuri. Tegnestilen i denne filmen er helt FANTASTISK awesome! ^^
HAKUNA MATATA!
192
Ja, ingen tvil om at NNK blir et av 2012s vakreste spill. Herregud, det ser nesten litt for bra ut
gnyg
Når er release egentlig?
HAKUNA MATATA!
gnyg
Så gutter, det er bare å smøre seg inn med tålmodighet. Ser på siden her at release er kvartal 1 2013. Det samme står på wikipedia..
HAKUNA MATATA!
192
Wass?!

Åhhhh, der ødela du dagen min...
192
Finner ikke noen andre kilder som støtter dette, så håper de simpelt tar feil.
Crazy Kraken
Men kan man ikke bare bestille det fra USA uansett? PGA null regionssperre? Gleder meg til dette spillet!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
gnyg
Eventuelt importere fra Japan nå om det er spillbart uten at man kan språket
HAKUNA MATATA!
192
Ja, det ser lyst ut for min første spill-bestilling noen gang. Nekter å vente lenger enn jeg må (og Japan-versjonen holder jeg meg unna), så da bestiller jeg heller fra statene. Syns forøvrig det er veldig rart at det skal ta så himmla lang tid mellom lanseringen i USA og lanseringen her. Er jo bare mindre endringer som må gjøres, om noen i det hele tatt. Men jaja, lite jeg får gjort med det...
gnyg
Hmm ja. Spør en dude på youtube som bor i Japan og kan språket og greier som har en review av spillet. Får se hva han svarer
HAKUNA MATATA!
192
Citerer gnyg:
Hmm ja. Spør en dude på youtube som bor i Japan og kan språket og greier som har en review av spillet. Får se hva han svarer

Nå ble jeg nysgjerrig. Hva syns han om spillet (har for tregt nett her til å se videoer selv)?
192
Kommet mange nye videoer fra spillet i forbindelse med E3. Ser helt usannsynlig bra ut!

Syns jeg så at utgivelsensdatoen var satt til slutten av januar. Håper det stemmer, for da kommer det lenge før det jeg hadde trodd.
gnyg
Demoen er prøvd. Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke hadde tenkt til å kjøpe dette på release. Men fy og den demoen ga meg lysten. Sitter og gliser gjennom den ene halvtimen jeg spiller. Gadd ikke å spille vulkanbanen pga eventuelle spoilers, og det å se ting som er senere.

Så pent, så pokemon. Dette blir kjøp. Hva med dere andre?
HAKUNA MATATA!
LesMiserable
Citerer gnyg:
Så pent, så pokemon. Dette blir kjøp. Hva med dere andre?

Har ikke prøvd demoen, men jeg skal garantert ha det.
192
Citerer gnyg:
Dette blir kjøp. Hva med dere andre?

Uten tvil. Ikke så lenge igjen nå heller!
192
http://www.ign.com/articles/2013/01/15/ni-no-kuni-wrath-of-the-w
hite-witch-review

A hell of a good start! Ikke uventet at det får så bra da.
albaga
Ser helt fantastisk ut.
"Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you."
192
Bestemt meg for å ikke lese noen anmeldelser. Ser bare på karakteren og eventuelle + og - spalter. Vil ikke risikere at noe røper historiesekvenser for meg.
Animorpher
Skal ikke kjøpe det på realese dato men spillet er satt opp på lista over spill som skal kjøpes senere så sitter og nyter trailere og videoer fra spillet imens.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Til førstesidenTil forrige side (1)Til siste sideTil neste side (2)
  1. 01
  2. 02
  3. 03
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilket spill blir størst i sommer?
  • 8% Metro: Last Light
  • 5% Grid 2
  • 2% Call of Juarez: Gunslinger
  • 0% The Wonderful 101
  • 1% Remember Me
  • 1% Animal Crossing: New Leaf
  • 1% Fuse
  • 43% The Last of Us
  • 7% Amnesia: A Machine for Pigs
  • 5% Plants vs Zombies 2: It's About Time
  • 3% Tales of Xillia
  • 0% Disney Infinity
  • 2% Pikmin 3
  • 5% Splinter Cell: Blacklist
  • 1% The Bureau: Xcom Declassified
  • 6% Saints Row IV
  • 0% Rayman Legends
  • 10% Noe helt annet
Resultat
albaga: Trodde seriøst at det aldri skulle bli så varmt..Følg
2013-05-19 16:05
SirThomas: Kan ikke sitte inne i dette været, da blir det neste buss til Bergen Sentrum!Følg
2013-05-19 14:06
sonic og link: Da som shiny haxorus er fanget, blir det litt anime seeing.Følg
2013-05-19 13:17
sonic og link: Da har jeg endelig sett alle Pokemonene i Unova, så da kan jeg endelig dra til nature reserve!Følg
2013-05-19 12:45
ElGamer: Nesten helt forjævlig å være ute nå. Er pokker meg 33 grader i skyggen. Følg
2013-05-19 12:18
Kakashi sensei: Nesten ferdig med Unova PokedexFølg
2013-05-19 11:34
sonic og link: Irriterende med alle de latterlige høye kravene på GTS (Pokemon BW2).Følg
2013-05-19 11:09
albaga: Episode 7 av Attack On Titan....det blir bare bedre og bedre. :)Følg
2013-05-19 10:53
gnyg: Her står vi sammen på vannski ååååååaaahhhhhhFølg
2013-05-19 03:30
Kristiano: Pga varmen måtte jeg utsette gamingen til sent på kvelden. Men det ble litt Bf3 spelling tilslutt! Følg
2013-05-19 02:23
Duck Song: Gratulerer danmark!Følg
2013-05-19 00:28
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Ja, hvertfall Romania. Håper Norge vinner, men Ukraina og Danmark er dei store favorittene trur eg.Følg
2013-05-19 00:17
Kim og Christer: Laget montasje-video nå av "skremme øyeblikk" lastes opp i morgen :)Følg
2013-05-18 23:10
The Cookiemonster: @Akres: Det er jo hele moroa med det! Det er så sjokkerende mye dårlig at det er morsomt!Følg
2013-05-18 23:08
xXAkresSXx94: @The Cookiemonster: Det er for mange rare sanger, spesielt Romania sin. Prøver å unngå det programmet.Følg
2013-05-18 23:04
The Cookiemonster: "It's like this guy has swallowed Susan Boyle and she's trying to scream for help through his abdominal wall." The Guardian om Romanias sangFølg
2013-05-18 22:21
The Cookiemonster: Hva var det jeg nettopp hørte fra Romania?Følg
2013-05-18 22:15
Jack the Lack of Crack: Wehoo, da er endelig internettet tilbake i hula mi!Følg
2013-05-18 21:00
Gamingisforlife: Hjemmebrent Mojito fra Kristiansand smakte bra. Håper jeg fortsatt ser i morgen. Følg
2013-05-18 18:36
ElGamer: @Tommy: Sitter og smelter i Saltnes med 32 grader i skyggen. Er nesten for jævlig :PFølg
2013-05-18 17:43
BETA +