Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ni No Kuni ~ Offisiell tråd ~


Fikk endelig kjøpt dette spillet. ;)
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Fikk endelig kjøpt dette spillet. ;)


Du har masse å glede deg til
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Citerer albaga:Fikk endelig kjøpt dette spillet. ;)

Du har masse å glede deg til


Nice.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Kjøpte spillet på release, og har hatt ett av og på forhold til spille, men nå er jeg akuratt ferdig i Hamelin, regner med de som har spilt det skjønner noelunde hvor jeg er når jeg sier det ;) elsker spillet men har ett noe ambivalent forhold til JRPGS, og håper dette skal bli spillet som bryter forbannelsen som hviler over meg
Sic Parvis Magna - Greatness from small beginnings
  • 0
Dette er mitt aller først JRPG spill, og jeg ble veldig imponert.

En engasjerende historie, fantastiske kampsystemer og alt det andre var på plass.

Stemmeskuespill, musikk, bounty-hunt systemet, sideoppdragene er alt på topp.

Nå har jeg spilt spillet i over 100 timer, og har fullført det meste. Jeg ser etter et nytt godt RPG spill, noen ideer anyone?
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Liker dette svært godt! Må få fullført det snart, stoppa egentlig uten noen grunn.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Begynte å spille det igjen. Blir andre gangen dette. Siden gang var et slit med all grindingen av leveler og sånn, men det var veldig gøy da!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Hehe. Burde kanskje spille det igjen. Jeg tok en pause etter ørkenen, men på tide å game igjen. Har helt glemt hvor bra det er.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Noen som har runnet det¿
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Noen som har runnet det¿


Jeg har runnet det!
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Noen som kan anta hvor lang tid det tar å spille gjennom? Kjekt å planlegge hvor god tid jeg har på meg når jeg får tilbake PS3
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Noen som kan anta hvor lang tid det tar å spille gjennom? Kjekt å planlegge hvor god tid jeg har på meg når jeg får tilbake PS3


Jeg brukte 72 timer. ( Fullførte de fleste sideoppdragene da )
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
Jeg brukte 72 timer. ( Fullførte de fleste sideoppdragene da )


Regner med det tar litt kortere tid å bare fullføre hovedhistorien da. Rundt 40 timer pleier vel å være rimelig standard.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Regner med det tar litt kortere tid å bare fullføre hovedhistorien da. Rundt 40 timer pleier vel å være rimelig standard.


Brukte rundt det, ja.
  • 0
For de som enda ikke er overbevist, sjekk ut LesMiserable sin anmeldelse av spillet :

http://www.gamereactor.no/medlemsanmeldelser/6471/
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
LesMiserable gjorde en virkelig bra jobb! Veldig fin anmeldelse!

For et fantastisk spill. Håper det kommer flere i serien!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
For et fantastisk spill. Håper det kommer flere i serien!


De holder faktisk på med et nytt spill i samme stil, men med annen historie og annet navn. Det nye spillet er Sci-fi preget.
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Siterer Sofaspilleren:
De holder faktisk på med et nytt spill i samme stil, men med annen historie og annet navn. Det nye spillet er Sci-fi preget.


Tøft!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Tøft!


Skal se om jeg finner link ;)
Kjedelig gutt som leser aftenposten og som får toppkarakter. Snart begynner jeg å like kaffe.
  • 0
Ja gjør det! Blir veldig kult!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Er i under den siste utfordringene i Tempel Of Trials. Sliter litt med bossen.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Er i under den siste utfordringene i Trials Of Time. Sliter litt med bossen.


Ehh....er det han statue fyren med fire armer?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer albaga:Er i under den siste utfordringene i Trials Of Time. Sliter litt med bossen.

Ehh....er det han statue fyren med fire armer?


Ja.

Pulse angrepet er veldig effektivt på han.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Pulse angrepet er veldig effektivt på han.


Husker ikke helt hvordan jeg gjennomførte den selv. Men et tips sånn generelt er å prøve å bytte ut noen av dine starter-familiars. Mite f.eks. blir ganske middelmådig etterhvert.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel988:
Citerer albaga ulse angrepet er veldig effektivt på han.

Husker ikke helt hvordan jeg gjennomførte den selv. Men et tips sånn generelt er å prøve å bytte ut noen av dine starter-familiars. Mite f.eks. blir ganske middelmådig etterhvert.


Ja, tenkte på det selv. Takk for tips.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!