Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ni No Kuni ~ Offisiell tråd ~


  • gnyg
  • gnyg
Dette spillet ble først vist på tokyo game show 2011.

Tittel: Ni No Kuni - The Wrath of the white witch (PS3)
Ni No Kuni - Second Country: The Jet-Black Mage (DS)
Platform: Nintendo DS, Playstation 3
Utgivelsesdato: November/desember 2011 i Japan. Tidlig 2012 i Europa.
Sjanger: JRPG

Level-5 som eies av Namco Bandai har samarbeidet med de velkjente aktørene i Studio Ghibli om å lage et rollespill. Dette samarbeidet gir så langt frukter. Har ikke prøvd det selv, men det lille jeg har sett av gameplay sier meg at dette blir et forrykende stilig eventyr. Det ligner veldig på pokemon siden man har små dyr til å kjempe for seg.

Grafisk sett så får vi se den samme tegnestilen som brukes i Studio Ghibli sine filmer. Et kjapt google-søk viser meg at dette er det første spillet Studio Ghibli har vært med på. Og jeg håper de fortsetter med det.

En liten snutt med gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=GR8ztLDLySY

Hva synes du om dette spillet? Gleder du deg? Noen tanker? Del dem her!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Spennende konsept, selv om jeg personlig fant kampen litt for treg. Men definitivt noe å følge med på.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
  • 192
  • 192
Åh, et spill jeg ser utrolig frem til, så supert med en egen tråd, dog jeg er noe skeptisk ovenfor aktiviteten her, dessverre...

meeen jo, det jeg har sett av spillet ser fabelaktig ut, selv kampene, som mange er skeptiske til. Også for en gjeng som står bak spillet da! Ber til Gud om at det faktisk kommer til Europa og aller helst også Norge.
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Er spent på det selv. Men noen må ta initiativet.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Gidder ikke se på videoen nå pga tregt nett osv.
Hva går spillet ut på egentlig?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • 192
  • 192
Spør du meg, syns jeg dette er det nærmeste en kommer det pokémon-spillet jeg alltid har drømt om. Prinsippet er veldig likt pokémon, og ikke minst den herlige grafikken. I tillegg står noen svært rutinerte karer bak storyen og musikken, så jeg kan ikke annet enn å smøre meg daglig med tålmodighetskrem.
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Sitter og ser på "Ponyo on the cliff by the sea". En film av studio ghibli fra 2009 og det jeg kan si er at den virkelig får meg enda mer spent på Ni No Kuri. Tegnestilen i denne filmen er helt FANTASTISK awesome! ^^
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • 192
  • 192
Ja, ingen tvil om at NNK blir et av 2012s vakreste spill. Herregud, det ser nesten litt for bra ut
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Når er release egentlig?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Så gutter, det er bare å smøre seg inn med tålmodighet. Ser på siden her at release er kvartal 1 2013. Det samme står på wikipedia..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • 192
  • 192
Wass?!

Åhhhh, der ødela du dagen min...
Get ready for a better you
  • 0
  • 192
  • 192
Finner ikke noen andre kilder som støtter dette, så håper de simpelt tar feil.
Get ready for a better you
  • 0
Men kan man ikke bare bestille det fra USA uansett? PGA null regionssperre? Gleder meg til dette spillet!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Eventuelt importere fra Japan nå om det er spillbart uten at man kan språket
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • 192
  • 192
Ja, det ser lyst ut for min første spill-bestilling noen gang. Nekter å vente lenger enn jeg må (og Japan-versjonen holder jeg meg unna), så da bestiller jeg heller fra statene. Syns forøvrig det er veldig rart at det skal ta så himmla lang tid mellom lanseringen i USA og lanseringen her. Er jo bare mindre endringer som må gjøres, om noen i det hele tatt. Men jaja, lite jeg får gjort med det...
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hmm ja. Spør en dude på youtube som bor i Japan og kan språket og greier som har en review av spillet. Får se hva han svarer
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer gnyg:
Hmm ja. Spør en dude på youtube som bor i Japan og kan språket og greier som har en review av spillet. Får se hva han svarer


Nå ble jeg nysgjerrig. Hva syns han om spillet (har for tregt nett her til å se videoer selv)?
Get ready for a better you
  • 0
  • 192
  • 192
Kommet mange nye videoer fra spillet i forbindelse med E3. Ser helt usannsynlig bra ut!

Syns jeg så at utgivelsensdatoen var satt til slutten av januar. Håper det stemmer, for da kommer det lenge før det jeg hadde trodd.
Get ready for a better you
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Demoen er prøvd. Jeg skal være ærlig å si at jeg ikke hadde tenkt til å kjøpe dette på release. Men fy og den demoen ga meg lysten. Sitter og gliser gjennom den ene halvtimen jeg spiller. Gadd ikke å spille vulkanbanen pga eventuelle spoilers, og det å se ting som er senere.

Så pent, så pokemon. Dette blir kjøp. Hva med dere andre?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Så pent, så pokemon. Dette blir kjøp. Hva med dere andre?


Har ikke prøvd demoen, men jeg skal garantert ha det.
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer gnyg:
Dette blir kjøp. Hva med dere andre?


Uten tvil. Ikke så lenge igjen nå heller!
Get ready for a better you
  • 0
Ser helt fantastisk ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Bestemt meg for å ikke lese noen anmeldelser. Ser bare på karakteren og eventuelle + og - spalter. Vil ikke risikere at noe røper historiesekvenser for meg.
Get ready for a better you
  • 0
Skal ikke kjøpe det på realese dato men spillet er satt opp på lista over spill som skal kjøpes senere så sitter og nyter trailere og videoer fra spillet imens.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!