Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bruker du juksekoder?


bruker det kjeldent
Yes I'm White & Nerdy
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Kjøp spillet på nytt! det koster bare en hundrings! Drop WoW i en måned, det er verdt det! Men nok snakk! løp og kjøp!

Hvordan folk klarer å leve uten Warcraft er utrolig!
Jaja, nå er jeg sur og grinete fordi jeg blir tvunget til å se på en eller annen pokkers barnefilm!

Men evig liv koder er de værste for å bringe oss back on topic. Det er bare feigt


For det første spiller jeg ikke WOW, og for det andre så liker jeg ikke helt strategi spill så det er egentlig ikke så farlig
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
nope og er stolt over det.. har brukt det en gang og det var på et bill spill da jeg var liten og en dårlig spiller hehe
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
Har bare juksa på spill for å ha det gøy, f. eks. på GTA eller Mercenaries, og på Empire Earth for å vinne, det spillet er imba, datan er altfor god.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Nja, brukte masse cheats før, men nå fortida prøver jeg helst å runde spillet først
Type here.
  • 0
Juksekoder bruker jeg nesten aldri. Har vært et par tilfeller jeg må ha det for å kommer videre i et spill. På GTA var det et oppdrag som var så vanskelig at jeg juksa meg til en tanks og på HL2 så brukte jeg det litt for å få litt mer helse i enkelte situasjoner. Tidligere så brukte jeg det ekstremt mye. Tror jeg spilte gjennom store deler av DOOM og Quake på GOD-mode.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
tja, brukte det på Saint's Row engang men det er vel det eneste nå i nyere tid.
Før brukte jeg det hele tiden på alle spill da
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jeg bruker kun juksekoder hvis det er for å få fram en artig ting f.eks. spawn parachute eller 100.ft bunny jump i GTA SA, eller for å fjerne noe irriterende, som f.eks at man har så innmari lite force-power i SW: Jedi Outcast.

Eller hvis jeg bare skal gå rundt å dille i sandkasse spill, som i GTA, så bruker jeg masse koder, bare for å gjøre det artigere.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Nah, bruker kun koder når jeg har rundet spillet Men jeg bruker guide bøker da
"Objection!"
  • 0
  • Missing Avatar
  • WES
litt når det er en kjip bane eller 2
Det er bare en. BARE en. Han han han, herregud jeg glemte det!
  • 0
Brukte litt cheats før men det var skaffa selv på Tony Hawk pro skater 2 altså etter man har runna det med en/flere spillere så det var vel greit. Brukte også nesten alltid koder på sims men men Også brukte jeg koder på WC3 en gang jeg var på hytta bare for å spille gjennom historien siden jeg ikke kunne spille wow uansett. men ellers, aldri.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Bruker aldri guider, og bruker bare cheats når jeg er ferdi med spillet eller bare ska kødde meg. Ikke for å klare oppdrag og sånn....
Bruker mindre cheats nå enn før, men før var det også bare for gøy
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Cheats trenger ikke å være juks, men hvis du trenger flere folk du kan velge imellom så vil jeg ikke si at det er juks.

Enkelte spill er faktisk avhengig at det skal bli artig, som The Sims, du kan aldri få deg et ordentlig hus uten pengecheaten, samme Age of Empire spille ( unntatt 3 ) det koster aaalt for mye gold, wood osv for en ting.
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer Sexy:
Cheats trenger ikke å være juks, men hvis du trenger flere folk du kan velge imellom så vil jeg ikke si at det er juks.

Enkelte spill er faktisk avhengig at det skal bli artig, som The Sims, du kan aldri få deg et ordentlig hus uten pengecheaten, samme Age of Empire spille ( unntatt 3 ) det koster aaalt for mye gold, wood osv for en ting.


Hah! Så klart, hadde helt glemt Sims
På Sims bruker jeg alltid koder, ikke noe kjekt uten
  • 0
hva er vitsen med å spille spillet når du bare cheater? cheating ødelegger hele spill atmosferen
  • 0
Ja bare cheating gjør det men så er det ingen her som har sagt at de bare cheater. Bare at noen gjør det innimellom eller en skjelden gang osv. så hvem mener du skal svare på spørsmålet ditt?
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Det var et retorisk spørsmål da din tard men jeg mente det jeg sa
  • 0
Koder er morsomme å bruke på noen spill, som f.eks GTA.
Men nå på x360, så er det sånn at man ikke får achievments når man bruker koder. Vet ikke om det er på alle spill, men det har skjedd med et par venner av meg på noen spill som f.eks Saints row.
:temurof i rutangis
  • 0
Jukskoder bruker eg masse av på GTA ...det er kjempekjekkt
men eg speler aldri missons med juksekoder
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Bruker kun Jukse koder hvis jeg har gjennomført spillet eller sitter helt bom fast og jeg ikke klarer og komme videre selv
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Bruker koder hvis jeg skal rundet et spill på hundre prosent for å få en annen slutt, gjelder spesielt 'Metroid Prime-spillene.
"Objection!"
  • 0
Jeg bruker koder på noen spill, men jeg liker ikke bruke koder hvis jeg ikke har rundet spillet. Føler at jeg ikke har rundet det ordentlig. Brukte guide en gang og det var på siste bossen på Shadow of the Colossus.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Nei, det ødelegger hele spillet spør du meg. Hva er vitsen med å kjøpe et spill, når allt du gjør er å ta en kode som gjør at du har rundet spillet?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Nei.
Stolt medlem av : C!pptonyboy og D!ctatoz Gjengen, som RDB fåreslo!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!