Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bruker du juksekoder?


Siterer CipptonyBoy:
Nei.


takk. denne tråden hadde jeg glemt.

så da kan jeg si at jeg har brukt en masse koder på alle spillene mine...
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvis alternativet er å sitte fast uten å klare det, så bruker jeg cheats.
Prøver å unngå det, for det er morsomt å klare det uten!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
nei. eller bære for gøy kansje.. men egentlig aldri.

er jo nesten ikke cheats mer på de nyeste spillene på gamle spill er det jo kasnje litt gøy da
Bygones
  • 0
Siterer blackrogue:
nei. eller bære for gøy kansje.. men egentlig aldri.

er jo nesten ikke cheats mer på de nyeste spillene på gamle spill er det jo kasnje litt gøy da


GTA er et cheats spill, deluxe
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Slutta etter jeg fikk 360 jeg
Time to chew some bubbelgum?
  • 0
bruker lit cheats for å "cruise" i sandbox spill, men bruker aldrig cheats i for å runde spillet fortere.....
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
spiller uten koder å sånt til jeg har runda spillet

besøk datakunst-tråden på GR.dk http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=3&thread=33290&page=1
  • 0
Siterer kokiri:
GTA er et cheats spill, deluxe


Nå spørs det om man regner et 3 og et halvt år gammelt spill som nytt da
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer kokiri:GTA er et cheats spill, deluxe

Nå spørs det om man regner et 3 og et halvt år gammelt spill som nytt da


hva er det du mener.
jeg sa da ikke at det var nytt.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer blackrogue:nei. eller bære for gøy kansje.. men egentlig aldri.

er jo nesten ikke cheats mer på de nyeste spillene på gamle spill er det jo kasnje litt gøy da

GTA er et cheats spill, deluxe


Da du siterte blackrogue som skrev at det nesten ikke er cheats mer på de nyeste spillene og så soer at GTA er cheats spill, deluxe, da synes jeg det virket sånn..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Har brukt cheats en gang, et Jamse Bond spill til Gamecube.
Og bruke cheats over internett er utrolig dårlig gjort, ødelegger for de andre som spiller clean. Som sakt: En gang, på Gamecube
  • 0
Siterer Zamzo:
Har brukt cheats en gang, et Jamse Bond spill til Gamecube.

Og bruke cheats over internett er utrolig dårlig gjort, ødelegger for de andre som spiller clean. Som sakt: En gang, på Gamecube


Samme her! Brukte cheats EN gang og det var på ett James Bond spill til Gamecube.
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer kokiri:Citerer blackrogue:nei. eller bære for gøy kansje.. men egentlig aldri.

er jo nesten ikke cheats mer på de nyeste spillene på gamle spill er det jo kasnje litt gøy da

GTA er et cheats spill, deluxe

Da du siterte blackrogue som skrev at det nesten ikke er cheats mer på de nyeste spillene og så soer at GTA er cheats spill, deluxe, da synes jeg det virket sånn..


da forstår jeg.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Zamzo:
Har brukt cheats en gang, et Jamse Bond spill til Gamecube.
Og bruke cheats over internett er utrolig dårlig gjort, ødelegger for de andre som spiller clean. Som sakt: En gang, på Gamecube



Har brukt cheats til et star-wars spill, jeg og en venn av meg prøvde til Gamecube.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Zafford:
Citerer Zamzo:Har brukt cheats en gang, et Jamse Bond spill til Gamecube.
Og bruke cheats over internett er utrolig dårlig gjort, ødelegger for de andre som spiller clean. Som sakt: En gang, på Gamecube


Har brukt cheats til et star-wars spill, jeg og en venn av meg prøvde til Gamecube.


jeg også. star wars rogue squadron II tror jeg det var. fikk spille meg gjennom et gammelt star wars. arkade spill.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer Zafford:
Citerer Zamzo:Har brukt cheats en gang, et Jamse Bond spill til Gamecube.
Og bruke cheats over internett er utrolig dårlig gjort, ødelegger for de andre som spiller clean. Som sakt: En gang, på Gamecube


Har brukt cheats til et star-wars spill, jeg og en venn av meg prøvde til Gamecube.

jeg også. star wars rogue squadron II tror jeg det var. fikk spille meg gjennom et gammelt star wars. arkade spill.




Ok men jeg tror det spille jeg prøvde het Star wars the clone wars eller noe sånt
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer kokiri:
Har brukt cheats til et star-wars spill, jeg og en venn av meg prøvde til Gamecube.


jeg også. star wars rogue squadron II tror jeg det var. fikk spille meg gjennom et gammelt star wars. arkade spill.


Jeg har Rouge Squadron II til Camecube jeg også, tenkte ikke på det da men jeg skulle gjerne brukt litt cheats på det også.
Var vanskelig, var ikke så gammel
  • 0
Siterer Zamzo:
Citerer kokiri:Har brukt cheats til et star-wars spill, jeg og en venn av meg prøvde til Gamecube.


jeg også. star wars rogue squadron II tror jeg det var. fikk spille meg gjennom et gammelt star wars. arkade spill.

Jeg har Rouge Squadron II til Camecube jeg også, tenkte ikke på det da men jeg skulle gjerne brukt litt cheats på det også.
Var vanskelig, var ikke så gammel


spilte gjennom det, da jeg var 11-12 år.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Nei, da får man ikke låst opp achivements... Hehe
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Big Hurt:
Nei, da får man ikke låst opp achivements... Hehe


achievement WHoRE***

neida
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
bruker dem noen ganger når jeg har runda spillet..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer Big Hurt:
Nei, da får man ikke låst opp achivements... Hehe


achievement WHoRE***

neida


Joda...
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Jeg lever etter Ringenes Herre prinsippet.

Ikke noen koder før jeg har spilt igjenom spillet...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
cheater hvis jeg sitter fast i et fett spill
BF2....
  • 0
Veldig glad du laget denne Threaden Kokiri

Jeg må innrømme at jeg har tydd til en Cheat. *grøss*
Det var Star Wars Jedi Academy. Jeg fikk vite av en kamerat at dersom jeg skrev inn en hax så kunne saberen min kappe av armer, bein, hode, hender etc. Klart jeg måtte prøve! Det var morsomt i kanskje... 5 minutter til spillet Tilta og pcn crasha. Takketakkh...
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!