Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bruker du juksekoder?


Siterer olsenfanden:
Veldig glad du laget denne Threaden Kokiri

Jeg må innrømme at jeg har tydd til en Cheat. *grøss*
Det var Star Wars Jedi Academy. Jeg fikk vite av en kamerat at dersom jeg skrev inn en hax så kunne saberen min kappe av armer, bein, hode, hender etc. Klart jeg måtte prøve! Det var morsomt i kanskje... 5 minutter til spillet Tilta og pcn crasha. Takketakkh...


det gjorde da jeg, uten cheats
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Foresten jeg brukte koder til the sims 2 en gang hos en venn
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Kan godt finne på og bruke cheats, men ikke for og hjelpe meg videre. Liker og bruke cheats når jeg bare skal ha det gøy, og da blir det for det meste jetpack, evig ammo osv på GTA -spillene.
  • 0
unlimited health cheatburde forbys.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Kom på nå at jeg ofte brukte "rosebud" koden på The Sims! Noen som husker den? Var veldig poppis blant oss The Sims gamere her, ihvertfall.. Kunne få den cribben og greier!
  • 0
Siterer kokiri:
unlimited health cheatburde forbys.


Enig, alle Unlimited tingende burde ikke finnes, er såå utrolig feigt med f.eks.
Unlimited Ammo eller Unlimited Power
  • 0
Uendelig med amo er ikke så galt...
Men uendelig med liv er litt drygent...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Husker den jeg, fikk litt cash til noen av familiene mine ved hjelp av den ja.
Tror den ga 1.000, men det fantes en anden som ga 50.000 tror jeg.
  • 0
Bah, jeg bruker aldri koder. Ikke på Sims, Nada, Nowhere.
Bruker bare koder på drittspill, som er spill Ca. 0.1 Promille av Norges Gamer - befolkning har hørt om.
Square Enix.
  • 0
Siterer kokiri:
unlimited health cheatburde forbys.


Forbys? Det bør da for helvete være opp til hver enkelt om de vil bruke koder eller ikke. For min del kunne det vært en kode for å runde spillet på et nanosekund, jeg hadde ikke brukt den allikevel!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Brukte cheats på PS2'en, men har ikke brukt en eneste cheat på Xbox 360. Det er jeg stolt av. Får håpe at jeg klarer å holde meg når GTA IV kommer. (Har brukt cheat på hvert eneste GTA spill jeg har hatt)
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer kokiri:unlimited health cheatburde forbys.

Forbys? Det bør da for helvete være opp til hver enkelt om de vil bruke koder eller ikke. For min del kunne det vært en kode for å runde spillet på et nanosekund, jeg hadde ikke brukt den allikevel!


greit, greit, det var min mening.
slapp av.
du er jo sint
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Er det ikke litt rart at produsentene legger inn cheats på spillene sine?
Jeg mener, du får jo ikke Unlimited power (f.eks) ved og lage en profil på
spille som heter Party654 (f.eks.)
Tror ikke de finnes store glitcher i et spill.

Du ser jo på så store spill som Halo 3 (f.eks.) finnes det jo ikke cheats,
det beviser jo bare at spillprodusentene legger de inn.

(eller kanskje de hater spillene sine )
  • 0
Siterer Zamzo:
Du ser jo på så store spill som Halo 3 (f.eks.) finnes det jo ikke cheats,
det beviser jo bare at spillprodusentene legger de inn.


Så klart legger spillutviklerne inn koder!
Finnes ikke glitcher som gir deg evig ammo dersom du skriver inn noe for eksempel!

Lagt til 2007-11-21 21:47:
Siterer kokiri:
greit, greit, det var min mening.
slapp av.
du er jo sint


Jeg reagerer på et utsagn som sier at koder bør forbys. Man trenger ikke lover mot alt man ikke liker. Jeg kunne gjerne ha et forbud mot techno og trance-musikk, men er det nødvendig?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Budha? Liker det ikke nei!
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Jeg spiller kun med koder om det ØKER spillopplevelsen, og kan gi ekstra til spillet. Å bruke cheats bare p.g.a. at man sitter fast i et spill minker opplevelsen.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Siterer berkut:
Å bruke cheats bare p.g.a. at man sitter fast i et spill minker opplevelsen.


Ikke hvis du ikke kommer forbi et sted. Da blir jeg bare frustrert og legger bort spillet
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Cheats er fyfy . Ivertfall hvis du ikke har runda spillet en gang før uten cheats
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Cheats er fyfy . Ivertfall hvis du ikke har runda spillet en gang før uten cheats


Næh.. Det er ikke fyfy. Det er opp til hver enkelt.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer berkut:
Å bruke cheats bare p.g.a. at man sitter fast i et spill minker opplevelsen.


Ikke hvis du ikke kommer forbi et sted. Da blir jeg bare frustrert og legger bort spillet


Beklager, men da sier jeg at man er "pingle".
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Jepp så hvis jeg gjør en matte oppgave og har ikke peiling på hvordan man gjør den så prøver jeg noe, men i tilegg CHEATER jeg med å sjekke fasiten i boka for så å prøve å regne meg fram til riktig svar.

Cheat for å komme forbi et sted, gå tilbake å gjør det uten cheats når du har funnet ut av det eller bare skru av cheaten når du er forbi.

og Who cares? hvis jeg viste om en som brukte cheats ville jeg ikke flame han osv, har man lyst til å cheate så gjør man det ellers ikke. enkelt og greit.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Zamzo u ser jo på så store spill som Halo 3 (f.eks.) finnes det jo ikke cheats,
det beviser jo bare at spillprodusentene legger de inn.

Så klart legger spillutviklerne inn koder!
Finnes ikke glitcher som gir deg evig ammo dersom du skriver inn noe for eksempel!

Lagt til 2007-11-21 21:47:
Citerer kokiri:greit, greit, det var min mening.
slapp av.
du er jo sint

Jeg reagerer på et utsagn som sier at koder bør forbys. Man trenger ikke lover mot alt man ikke liker. Jeg kunne gjerne ha et forbud mot techno og trance-musikk, men er det nødvendig?


jeg mente da bare, slike unlimited life, cheats
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer berkut:
Beklager, men da sier jeg at man er "pingle".


Greit. Da får jeg være pingle da. Faktisk så vil jeg heller bli kalt pingle av noen med null innvirkning på meg enn å sitte fast på et spill til jeg blir frustrert.

Lagt til 2007-11-22 15:50:
Siterer Plumb0:
har man lyst til å cheate så gjør man det ellers ikke. enkelt og greit.


Ja, hvorfor ikke? Det er da lov...
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
  • eppi
  • eppi
GTA uten cheats er kjedelig
utenom det så cheater jeg ikke, kansje noen ganger hvis jeg sitter fast med en boss på et spill, men ALDRI online!
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Nærmeste jeg kommer Cheating, er når jeg leser en walkthrough på et eller annet spill.

Bruker ikke koder, bortsett fra på GTA, liker ingen av spillene uansett, bortsett fra å slakte så mange piksel mennesker som mulig.
Square Enix.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!