Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bruker du juksekoder?


Siterer Zechez:
Nærmeste jeg kommer Cheating, er når jeg leser en walkthrough på et eller annet spill.

Bruker ikke koder, bortsett fra på GTA, liker ingen av spillene uansett, bortsett fra å slakte så mange piksel mennesker som mulig.


grats med post 100
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Woot? YAY!
Square Enix.
  • 0
  • eppi
  • eppi
GTA er bare dritkjedelig hvis du ikke får opp til maks politi stjerner og råner i en tanks og dette får du lite til med uten koder
Sk8 is a job, I love it
  • 0
haha

jeg(egentlig en venn av meg) har funnet ut hvor den råeste motorsykkelen på GTA står parkert
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer eppi:
GTA er bare dritkjedelig hvis du ikke får opp til maks politi stjerner og råner i en tanks og dette får du lite til med uten koder


Lol, jeg synes i hvert fall IKKE at GTA er kjedelig uten tanks og alle stjernene..
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer eppi:
GTA er bare dritkjedelig hvis du ikke får opp til maks politi stjerner og råner i en tanks og dette får du lite til med uten koder


haha, siden Zechez fikk post nummer 100" prisen.

så er det en ære å få gi deg "den dummeste posten" på denne tråden, prisen.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
så er det en ære å få gi deg "den dummeste posten" på denne tråden, prisen.


Er kanskje enig i det
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Telles trainers som koder?
Musikk > Film > Spill
  • 0
det eneste spillet jeg bruker koder på er Lord of the Rings The return of the king
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
det eneste spillet jeg bruker koder på er Lord of the Rings The return of the king


altså etter du har rundet det?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
Citerer XXassassinXX:det eneste spillet jeg bruker koder på er Lord of the Rings The return of the king

altså etter du har rundet det?


det er da fullt lov.
spessielt fordi du må ha runnet det først.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Hvis spill er FOR vanskelig så har jeg ikke noe imot å bruke koder...Så jeg synes koder er helt greit, men jeg bruker det sjelden da.
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
På Lord Of The Rings: Return of the King kunne man bruke en XP kode før du rundet det...

Dette fant jeg ut fordi en kompis bruker koder på allt han finner...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
På Lord Of The Rings: Return of the King kunne man bruke en XP kode før du rundet det...

Dette fant jeg ut fordi en kompis bruker koder på allt han finner...


det har jeg aldri hørt
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer Kronoz:
På Lord Of The Rings: Return of the King kunne man bruke en XP kode før du rundet det...

Dette fant jeg ut fordi en kompis bruker koder på allt han finner...


det har jeg aldri hørt


ikke jeg heller
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg mener det funker...

Skal prøve å finne fram de kodene...
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
XP-koden brukte jeg i min tid etter at jeg runda spillet uten koder
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer eppi:
GTA er bare dritkjedelig hvis du ikke får opp til maks politi stjerner og råner i en tanks og dette får du lite til med uten koder


Haha, eneste jeg gjør i GTAspilla er å finne en fet bil og kjøre rundt å høre på musikk! I GTA SA digger jeg å kjøre en 4x4 og høre på country! I'm a sick, sick guy... Haha!
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Siterer Big Hurt:
I GTA SA digger jeg å kjøre en 4x4 og høre på country! I'm a sick, sick guy... Haha!


haha XD...gjorde faktisk det for noen minutter siden....hvis du bytter ut 4x4 med den råeste motorsykkelen i spillet
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Big Hurt:
I GTA SA digger jeg å kjøre en 4x4 og høre på country! I'm a sick, sick guy... Haha!


Da er jeg også sick! Elsker det! Komplett deilig følelse!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Jeg bruker ikke koder for å komme videre i spillet. Det er juks! Men jeg innrømmer at jeg av og til tar noen våpen-koder i GTA A og går Rambo i byen. Men jeg bruker det aldri for å komme videre... Synes juksekoder ødelegger litt av spill-opplevelsen da.

Men jeg elsker Stealth Camoflauge og Bandana i MGS, som jeg har skaffet ærlig og redelig (f. eks. samlet Dog Tagsene)men de er jo mer som "belønninger"...
Victory or death!
  • 0
Jeg kjøpte GTA for en stund siden. En venn masa noe så inni granskauen om at jeg måtte bruke cheats, men jeg ville heller se hvor mye jeg fikk til uten først.
''I want to belive!''
  • 0
Siterer Cutter606:
Jeg kjøpte GTA for en stund siden. En venn masa noe så inni granskauen om at jeg måtte bruke cheats, men jeg ville heller se hvor mye jeg fikk til uten først.


lek deg med koder og ikke save, så er det ikke juks, eller lag en second save.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
brukte Action Replay mye på min ps2 i sin tid.
har overhode ikke noe imot og bruke koder på offlinespill.
bare så synd att datel ikke har klart og lage AR til ps3 ennå.
"Lemmy is the only dude who can be a viking, a cowboy, a biker, a pirate, a bassist, a guitarist, and singer at the same time"
  • 0
Jeg bruker jukse koder, ja.

Men bare når jeg skal ha det gøy, og når jeg har klart spillet på den erlige måten først.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!