Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Bruker du juksekoder?


denne tråden kan dere bruke til å diskutere cheats, guider osv...
jeg bruker ikke cheats til spill, fordi jeg syns det er juks.
og nå vil jeg høre deres meninger om dette.
bruker dere cheats, hvis dere gjør det kan dere også skrive vilket spill du bruker cheats på?
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
brukte cheats masse før. men nå bruker jeg det ikke. brukte det på nesten alle spilla mine. men mest sånne sandkasse-spill som Driv3r, GTA og sånt
RAP = Retards Attempting Poetry
  • 0
har som regel at jeg ikke skal bruke noen cheats før jeg har klart spillet hvertfall en gang, styrer også unna guider så mye som mulig. Min bror bruker altid cheats på spillene sine så går han lei av de etter et par uker men på spill som gta bruker jeg av og til cheats som bare er gøye når jeg ikke skal gjøre noe missions eller noe
I come upon a silver, striped mushroom and I fa la la la ly la ly.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gusj
For mange, mange år sidan brukte eg juksekodar til nærmast alle spela mine. Må ha vore rundt tolv-års alderen. Heldegvis voks eg det av meg.
No er det berre med spel som GTA der eg berre brukar det utanom oppdrag til å ha det gøy.
  • 0
brukte det når jeg var mindre, nå ødelegger det hele opplevelsen
bruker det når jeg har fullført spillet, men aldri i selve spillet
  • 0
Nei.
Cheat skal bare brukes etter at du har rundet spillet på en skikkelig måte, det ødlegger spill opplevelsen og det blir kjedelig for det ikke er noen utfordring sånn som vist du velger for lett vanskelighets grad enn det du behøver.
An eye for an eye will only make the world go blind.
  • 0
Bruker svært sjelden cheats / guides, med mindre jeg MÅ komme meg videre for å rekke deadline.. Jobber som spillanmelder i avisa, og da synes jeg det er akseptabelt i enkelte situasjoner.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
brukte cheats når jeg var liten, for meg tok det liksom 1 dag å bli ferdig med et nytt spill ved bruk av cheats (warcraft 3). Ødela hele opplevelsen

men synes cheats er morsomt til GTA, ingenting slår koden hvor du får alle i Byen til å angripe deg med våpen
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Siterer Gitaroo:
brukte cheats når jeg var liten, for meg tok det liksom 1 dag å bli ferdig med et nytt spill ved bruk av cheats (warcraft 3). Ødela hele opplevelsen

Skam deg! Warcraft 3 er hellig og skal ikke besudles av koder ihvertfall før du har rundet campaignen!

Men ved bruk av cheats før man har klart story-moden ødelegger man egentlig kun for seg selv... Dette gjelder selvfølgelig ikke GTA-serien
Blå...
  • 0
GTA spillene er de eneste spillene jeg har spilt hvor koder nesten er "obligatoriske"
:temurof i rutangis
  • 0
Jeg lånte GTA SA og brukte koder! Så sto det når jeg lagra at "the save could be corrupt" eller noe!? Så klikka spillet hele tia på samme stedet i et oppdrag så jeg kom ikke videre Har aldri brukt koder i GTA siden.
Forresten: Jeg bruker ikke koder i spill!
Heihei
  • 0
Brukte litt koder før, men ikke nå lenger, ødelegger spillopplevelsen synes jeg
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Nei.

Cheats er for folk som ikke klarer noe, og vil få en følelse av å ha klart noe selv om de fører på seg selv enorme fordeler. Jeg liker best følelsen av å ha klart noe vanskelig.
  • 0
verste cheats er jo å få evig liv og sånt udødelighetsgreier.
hva slags cheats syns dere er verst?
(evig liv, ammo, osv...)???
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Citerer Gitaroo:
brukte cheats når jeg var liten, for meg tok det liksom 1 dag å bli ferdig med et nytt spill ved bruk av cheats (warcraft 3). Ødela hele opplevelsen

Skam deg! Warcraft 3 er hellig og skal ikke besudles av koder ihvertfall før du har rundet campaignen!

Men ved bruk av cheats før man har klart story-moden ødelegger man egentlig kun for seg selv... Dette gjelder selvfølgelig ikke GTA-serien


jeg var ung og dum og nå finner jeg ikke lenger spillet
så det ble en liten warcraft opplevelse for meg
Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
  • 0
Kjøp spillet på nytt! det koster bare en hundrings! Drop WoW i en måned, det er verdt det! Men nok snakk! løp og kjøp!

Hvordan folk klarer å leve uten Warcraft er utrolig!
Jaja, nå er jeg sur og grinete fordi jeg blir tvunget til å se på en eller annen pokkers barnefilm!

Men evig liv koder er de værste for å bringe oss back on topic. Det er bare feigt
Blå...
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Eneste kode jeg klarer meg med er evig ammo, og muligens alle våpen.

Då legger jeg til et par fiender og har det morsomt.
  • 0
Ja evig ammo er greit i visse spill, men man bør ha klart det uten disse kodene før man bruker de.
Men evig liv er feigt uansett
Blå...
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Evig liv, hva er da vitsen med det.

Men såklart, en burde klare spillet først.
  • 0
Bruker aldri juksekoder med en gang nå lengre, men før når jeg var mindre...
F eks, evig liv på bilen din i Driver.
I am the world's greatest authority on my own opinion.
  • 0
Jeg bruker det bare når jeg sitter fast skikkelig, og har prøvd flere ganger men greier det ikke! Da synes jeg det er greit...
BF2....
  • 0
brukte det bestandig til ps1 og litt mindre til ps2, men til xbox.. sjeldent og til xbox 360 ALDRI!
  • 0
gta og sånn selfølgeli, men har ikke gjort det på saint row, kansje for at da får jeg ikke gamescore, enda et bevis for at gamescore avler flere seriøse gamere

men har alldri vert en cheater men jeg gjor det på king kong siden det likktwe jeg ikke bare lånte det av en kompis en dag.
hadde tony-gun med ett magasin med 2000 skudd med one-kill-shot
så jeg komm igjennom på 2 timer
  • 0
Kan hende det er noen ganger jeg bruker såkalte "easter eggs", som f eks. er å gjøre ett eller annet under credits til et spill, eller finne ett eller annet morsomt.
Eller glitche litt.
I am the world's greatest authority on my own opinion.
  • 0
Glitche er utrolig morro. Men det er irriterende når folk bruker det på live . Spesielt den på GEoW hvor du kan gå så langt man vil på togskinnende. Så gjemmer de seg der til runden er over
:temurof i rutangis
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!