Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Sitter du på en fersk spillnyhet?


Her tenkte jeg vi kunne hjelpe GR med å få med seg de nyhetene som noen ganger faller ut. Her er tråden for såkalt "urgent news" som omhandler:

*Alt fra små spekualsjoner til kalde fakta.

*Nyttige opplysninger om spill (f.eks at et spill nettopp har blitt kanselert, utsatt, demo er klar eller lignende)

For å si d sånn: Alle nyhetene GR ikke hadde fådd med seg!
  • 0
I dag fant jeg ut at MS, i føge TeamXbox, har laget en ny DVD drive til Xbox 360 som går utrolig stille.

"Microsoft has started using a BenQ DVD drive that, contrary to the previous Toshiba-Samsung and Hitachi-LG drives, runs quiet and even loads stuff a bit faster." -heter d i pressemeldingen.

http://news.teamxbox.com/xbox/12718/New-DVD-Drive-Makes-Xb
ox-360-Super-Quiet/
  • 0
Må bare si TUSEN TAKK til sakkosekken, digget Total Annilathion og kan nesten ikke vente til dette! bra tråd foresten!
  • 0
dagens nyhet fra meg(eller nyheten kom i går da):
Xbox Rewards Program Announced!

"Microsoft officially announced today the Xbox Rewards program. Microsoft is teaming with up with Old Spice to launch the first Rewards Challenge.

The challenge: Increase your gamerscore by 1,500 between February 12 and April 12, 2007. "

Dette gjelder fårleløpig bare for folk i USA, men videre sto d: "expect future challenges to be global in scope"

Hva premiene er og resten av nyheten finner du her:
http://news.teamxbox.com/xbox/12723/Xbox-Rewards-Program-A
nnounced/
  • 0
jeg vet at resident evil 5 kommer til å handle om at chris ( broren til claire, jenta som er i resident evil 2) drar til midtøsten for å hindre wescker (ada fra RE 4 jobbet for han) i å blande las plagas med t-virus
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Wii selger ut PS3 i Japan i Januar måned med hele 3:1 distanse.

"Enterbrain, Japan's largest magazine publisher, released collected sales data from the wintery month of January -- 405,000 Wiis sold to 148,000 PlayStation 3s..."

Kilde: http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3157002
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
standard japanesere...var d maksimalt av antall ps3 konsoller som var ute i butikken? hmmm...
  • 0
Og for dere PC-gamere som ikke har Xbox 360 og elsket Max Payne og skal ha Alan Wake, så har jeg en dårlig nyhet.

Spillet skal bli exklusivt for Xbox 360.

"Microsoft have stepped in to publish the latest offering from Max Payne developers Remedy, and in doing so have made Alan Wake another Xbox 360 exclusive!

There is currently no release date currently set for the spooky adventure, but with MS now on board we expect more info soon."

Kilde: http://www.oxm.co.uk/articles/news/horror/microsoft_to_publish_al
an_wake_xbox_360_exclusive
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
skal ha d til 360 og gleder meg SYKT ...release date er vel 30 februar hvis jeg ikke tar feil(?)
  • 0
Nei, datoen er ikke fastsatt, og spillet er fortsatt under utvikling.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Jeg har hørt tidlig 2008 husker ikke hvor jeg leste det
Er det sånn at Alan Wake blir sånn sandkassespill ala GTA ?
  • 0
"Remedy, the dev team behind Max Payne, tries its hand at psychological terror with this story of a horror writer who's imagination seems to be coming to life.
Set amidst the eerie quiet of a remote American town, Alan Wake offers a free-roaming environment within which you'll have to explore and discover the mystery of why so many weird things are happening. Just keep an eye on the sun going down - the hooded figures who appear at night are after Alan, and they don't want his autograph... "

Dette er et free-roaming horror spill!

Og iføge play.com skulle d være i butikken 5 januar 2007. D har jeg hørt...
  • 0
for en gjeng duster,hvorfor bare lage det til xbox 360?.Håper firmaet går dunken så det suser
  • 0
Hvordan blir et spill ekskusivt? Betaler MS store pengesummer for å få d kun på 360 eller vil utvikleren fokusere på en maskin? Just wondering...
  • 0
Siterer TeaRunner:
Så over release datoene på Eurogamer, vet ikke helt hvor oppdaterte de er, men der sto d at alan wake skulle komme den 6 juli...Bare følg denne linken:

http://www.eurogamer.net/releases.php?platform=xbox360

Den siden der må du ikke stole på, når det gjeder releaser.

Lagt til 2007-02-07 18:16:
Siterer TeaRunner:
Og iføge play.com skulle d være i butikken 5 januar 2007. D har jeg hørt...

Du skal heller ikke stole på nettbutikker, about release datoer.

Lagt til 2007-02-07 18:18:
Dessuten tviler jeg på at ett så stort spill kommer i så kort framtid, når det ikkeh ar kommet stort av bilder, og ingen gameplay videoer.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
vet d egentlig...de oppdaterer release listene sine ALDRI. Man kan egentlig aldri stole på datoer som ligger lenger fremme enn 3 måneder, hvis ikke du har tatooert armen din med release dato av et spill som GTA

Lagt til 2007-02-07 18:58:
Ny nyhet: Beat'em up spillet Def Jam ICON for 360 kommer med en demo nedlastbar gjennom live-tjensesten i morgen! (altså torsdag)

"The demo offers an early look at how the game aims to "blend" the hip-hop lifestyle with fighting. Hard to imagine! There's a gas station level and Big Boi and T.I. characters to beat up"

Link til saken:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=72747
  • 0
Siterer kneipen:
for en gjeng duster,hvorfor bare lae det til xbox 360?.Håper firmaet går dunken så det suser

Don't blame the developers, blame Microsoft!
En dag kommer det ikke til å være flere konsoller, kun Microsoft sin
Hvorfor? Fordi Microsoft kjøper opp alt! Spill industrien trenger konkurranse, syns nå jeg Amerikanere som tror dem er no, mens de vifter med penga sine... Tenk på alle spilla som "kunne" komme til ps3, deriblant Alan Wake... Nå får ikke engang pc gamere muligheten til det
Ah, dengang det var kun Nintendo og Sony... Det var tider det!

Siterer TeaRunner:
Lagt til 2007-02-07 18:58:
Ny nyhet: Beat'em up spillet Def Jam ICON for 360 kommer med en demo nedlastbar gjennom live-tjensesten i morgen! (altså torsdag)

Def Jam er alltids morsomt Kommer det til flere konsoller eller?
Eller er det OGSÅ eksklusivt?
Hvem bad deg lese dette?:P
  • 0
Siterer Night_blade:
Def Jam er alltids morsomt Kommer det til flere konsoller eller?
Eller er det OGSÅ eksklusivt?

Eksklusivt.
Men det er litt merklig, ettersom EA lager det
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
Siterer Night_blade:
Def Jam er alltids morsomt Kommer det til flere konsoller eller?
Eller er det OGSÅ eksklusivt?


nei da, d kommer til 360 OG ps3 den 16 mars!

Lagt til 2007-02-08 15:36:
Siterer Malle:
Eksklusivt.
Men det er litt merklig, ettersom EA lager det


Se Eurogamer artikkelen har skrevet både ps3 og 360. Men jeg skal vist ikke sole på eurogamer
  • 0
Dette var min feil, jeg leste nyheten om Def Jam på Markedplace, og da sto det Xbox 360 oppe i hjørnet.
Dumt av meg.
FIFA=Shit. NFS=Shit. EA Sports=Shit. Så da er EA i seg selv: BULLSHIT!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Metal Gear Solid-film bekreftet!

http://www.gamespot.com/news/6165595.html?om_act=convert&o
m_clk=newstop&tag=newstop;img;6


Sikkert bare et tidsspørsmål før GR også skriver om det.
Kan bli dritbra, kan bli elendig. Blir muligens litt kjedelig uten David Hayter med stemmen (med mindre det blir han som spiller Snake, da).

Håper forresten ikke at dette kommer til å ha felles historie med sagaen. Helst slik som Ac!d-spillene (sidehistorier)

Tror ikke det er noen bra filmer basert på spill (alle jeg har sett er elendige). Men jeg har håp for denne siden Hideo Kojima skal hjelpe til.
  • 0
Er d noen somhar en GOD spillfilm de har sett? Metal Gear film høres jo fett ut. Hvordan gikk d med den halo filmen hvor peter jackson skulle lage egentlig?
  • 0
Den ble lagt på is. Den tok for mye penger og gikk laaaangt over busjettet...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!